Nowy Opel Astra. Znamy ceny tego modelu w Polsce!

Stanisław Rochowicz
Znany jest już cennik nowego Opla Astry, który zaczyna się od kwoty 82 900 zł za benzynową wersję 1.2 Turbo 110 KM z 6-biegową skrzynią manualną. 180-konna hybryda plug-in kosztuje od 152 900 złotych. Na szczęście w ofercie pozostały jeszcze silniki wysokoprężne.Fot. Opel
Znany jest już cennik nowego Opla Astry, który zaczyna się od kwoty 82 900 zł za benzynową wersję 1.2 Turbo 110 KM z 6-biegową skrzynią manualną. 180-konna hybryda plug-in kosztuje od 152 900 złotych. Na szczęście w ofercie pozostały jeszcze silniki wysokoprężne.Fot. Opel
Znany jest już cennik nowego Opla Astry, który zaczyna się od kwoty 82 900 zł za benzynową wersję 1.2 Turbo 110 KM z 6-biegową skrzynią manualną. 180-konna hybryda plug-in kosztuje od 152 900 złotych. Na szczęście w ofercie pozostały jeszcze silniki wysokoprężne.

Znamy już ceny nowego Opla Astra. Na polskim rynku podstawowa wersja pięciodrzwiowa z licznymi funkcjami podwyższającymi komfort i bezpieczeństwo w standardzie oferowana jest w cenie podstawowej już od 82 900 zł (wszystkie ceny są sugerowanymi cenami detalicznym z VAT w Polsce). Standardowe wyposażenie każdej wersji obejmuje liczne i najnowocześniejsze systemy wspomagające kierowcę, takie jak system ostrzegania przed najechaniem na pojazd poprzedzający z funkcją hamowania awaryjnego, wykrywanie pieszych, ostrzeżenie przed niekontrolowanym opuszczeniem pasa ruchu, rozpoznawanie znaków ograniczenia prędkości czy wykrywanie senności kierowcy. Wersję podstawową napędza trzycylindrowy silnik benzynowy o pojemności 1,2 litra z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa (81 kW/110 KM) łączony z sześciobiegową przekładnią manualną (zużycie paliwa wg WLTP1: 5,5–5,4 l/100 km, 126–123 g/km CO2).

Nowy Opel Astra. Hybryda

Znany jest już cennik nowego Opla Astry, który zaczyna się od kwoty 82 900 zł za benzynową wersję 1.2 Turbo 110 KM z 6-biegową skrzynią manualną. 180-konna
Znany jest już cennik nowego Opla Astry, który zaczyna się od kwoty 82 900 zł za benzynową wersję 1.2 Turbo 110 KM z 6-biegową skrzynią manualną. 180-konna hybryda plug-in kosztuje od 152 900 złotych. Na szczęście w ofercie pozostały jeszcze silniki wysokoprężne.
Fot. Opel

Klienci preferujący jazdę z napędem elektrycznym również znajdą dla siebie odpowiednią nową Astrę już na samym początku jej obecności na rynku. Po raz pierwszy Astra jest dostępna w wersji zelektryfikowanej. Ceny Astry Hybrid zaczynają się od poziomu 152 900 zł. Samochód oferuje solidny zapas mocy przy maksymalnej efektywności: układ hybrydowy zapewnia łączną moc 133 kW/180 KM i aż 360 Nm maksymalnego momentu obrotowego (zużycie paliwa w cyklu mieszanym wg WLTP1: 1,1–1,0 l/100 km; emisja CO2: 26–22 g/km). W trybie elektrycznym nowa Astra Hybrid może przejechać do 61 km (WLTP2) bez emisji spalin.

Nowy Opel Astra jest deklaracją założeń stylistycznych producenta: jeszcze dynamiczniejsza sylwetka, ścięte, muskularne powierzchnie pozbawione zbędnych ozdób oraz nowe oblicze marki, czyli Opel Vizor. Nowy model został opracowany z troską o najdrobniejsze detale.

Wraz z nową Astrą do klasy kompaktowej wchodzą też technologie, innowacje i systemy wspomagające kierowcę, które dotychczas klienci znali tylko z pojazdów reprezentujących wyższe segmenty. Jednym z przykładów jest najnowsza wersja adaptacyjnych, nieoślepiających reflektorów pikselowych Intelli-Lux LED®. System przeniesiony wprost z flagowych Opli Insignia i Grandland składa się ze 168 elementów LED i nie ma odpowiedników w klasie kompaktowej ani średniej.

Znany jest już cennik nowego Opla Astry, który zaczyna się od kwoty 82 900 zł za benzynową wersję 1.2 Turbo 110 KM z 6-biegową skrzynią manualną. 180-konna
Znany jest już cennik nowego Opla Astry, który zaczyna się od kwoty 82 900 zł za benzynową wersję 1.2 Turbo 110 KM z 6-biegową skrzynią manualną. 180-konna hybryda plug-in kosztuje od 152 900 złotych. Na szczęście w ofercie pozostały jeszcze silniki wysokoprężne.
Fot. Opel

Skok w czasie nastąpił także we wnętrzu Astry nowej generacji. Dzięki całkowicie cyfrowemu Pure Panelowi wskaźniki analogowe odchodzą do historii. Zastępuje je nowy interfejs człowiek-maszyna (HMI) o świeżej, nowoczesnej grafice, oferujący klientom klarowne, bardziej intuicyjne doświadczenie. Poszczególnymi funkcjami steruje się poprzez mocno panoramiczny ekran dotykowy, zupełnie jak w smartfonie. Nieliczne fizyczne przełączniki służą do regulacji ważnych ustawień, w tym klimatyzacji. Pod względem intuicyjności i łatwości obsługi nowa Astra przewyższa wszystkie dotychczasowe modele Opla.

Typowy dla marki jest również wyjątkowy komfort siedzenia w nowym kompakcie. Skonstruowane przez firmę Opel przednie fotele z atestem niemieckiego stowarzyszenia na rzecz zdrowych pleców (Aktion Gesunder Rücken e.V.; AGR) oferują wzorcową ergonomię, zwłaszcza na dłuższych trasach. Kierowca może liczyć na wsparcie opcjonalnych najnowocześniejszych systemów, takich jak wyświetlacz projekcyjny czy Intelli-Vision zapewniający widok otoczenia pojazdu w promieniu 360 stopni.

Nowy Opel Astra. Cennik

Ceny Opla Astry w podstawowych wersjach wyposażenia:

  • 1.2 Turbo 110 KM MT6 Astra – od 82 900 zł
  • 1.2 Turbo 130 KM MT6 Edition – od 95 900 zł
  • 1.2 Turbo 130 KM AT8 Elegance – od 114 900 zł
  • 1.5 Diesel 130 KM MT6 Edition – od 103 900 zł
  • 1.5 Diesel 130 KM AT8 Elegance – od 122 900 zł
  • 1.6 plug-in hybrid 180 KM AT8 Elegance – od 152 900 zł

Klienci mogą już składać zamówienia na na nowego Opla Astrę, a pierwsze egzemplarze będą gotowe do odbioru wiosną 2022 r. Wkrótce do oferty dołączy kombi Opel Astra Sports Tourer.

Zobacz także: Nie pamiętasz o tej zasadzie? Możesz zapłacić 500 zł

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty