Honda Motor Co., Ltd. zaprezentowała nowy silnik charakteryzujący się wysokim momentem osiąganym w niskim i średnim zakresie prędkości obrotowych, a także niespotykanym dotychczas niewielkim zużyciem paliwa. Dodatkowo, jednostka ta współpracuje z drugą generacją dwusprzęgłowej skrzyni biegów (Dual Clutch Transmission).
**
CZYTAJ TAKŻE
**
Nowy, chłodzony cieczą, 4-suwowy, 2-cylindrowy silnik o pojemności 700 cm3, doskonale pasuje do segmentu średnich motocykli, które są bardzo popularne w Europie. Producent deklaruje niskie zużycie paliwa na poziomie 3,7 l / 100 km. Oznacza to wydajność zwiększoną średnio o 40% względem innych, porównywalnych modeli o sportowej charakterystyce.
Dzięki połączeniu silnika z lekką, 6-cio biegową, kompaktową dwusprzęgłową przekładnią drugiej generacji, przeniesienie napędu stało się bardziej płynne oraz wyczuwalne.
Pierwszym pojazdem, który będzie wykorzystywał nową jednostkę napędową, będzie skuter Integra. Motocykl zostanie po raz pierwszy zaprezentowany w listopadzie tego roku w trakcie wystawy motocyklowej w Mediolanie (EICMA) wraz z dwoma innymi modelami, które również będą wyposażone w nowy silnik Hondy.
Honda postanowiła wprowadzić silnik o pojemności 700 cm3, by stworzyć linię modeli bazujących na nowych założeniach oferujących niskie zużycie paliwa, a zarazem wysoki moment w najniższych wartościach obrotowych, co powinno sprawdzać się zarówno w jeździe miejskiej jak i turystycznej.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?