Nowy skuter miejski Yamaha Majesty S

(ip)
Yamaha Majesty S, Fot: Yamaha
Yamaha Majesty S, Fot: Yamaha
Nowy Majesty S, dzięki swej nowoczesnej konstrukcji, żywiołowym osiągom i muskularnemu wyglądowi dołącza do takich modeli jak Xenter na dużych kołach i bardziej kobiecy D'elight utrzymany w stylu retro, dopełniając segment miejskich skuterów Yamaha o pojemności 125 cm3.

Uzupełniając segment miejskich skuterów, Yamaha wprowadza nowy skuter Majesty S, kompaktowy i przystępny pojazd o

Yamaha Majesty S, Fot: Yamaha
Yamaha Majesty S, Fot: Yamaha

pojemności 125 cm3, który łączy praktyczność z łatwością użytkowania. Skierowany do mieszkańców miast, którzy poszukują oszczędnego, a jednocześnie wygodnego, stylowego i niezawodnego środka transportu, nowy Majesty S oferuje świadomemu kosztów klientowi szansę posiadania skutera w przystępnej cenie. Żywiołowy, chłodzony cieczą silnik o pojemności 125 cm3 oraz zwinne podwozie sprawiają, że miejskie i podmiejskie przejazdy stają się łatwe – za sprawą słynnych dynamicznych osiągów Yamahy. Dlatego Majesty wnosi dodatkową jakość do kategorii skuterów o pojemności 125 cm3.

Ekipa konstrukcyjna Yamahy zwróciła szczególną uwagę na ergonomię nowego Majesty S. W efekcie udało się im stworzyć kompaktowy i zwinny skuter o pojemności 125 cm3, który zapewnia wysoki poziom komfortu. Jednymi z głównych aspektów podwozia, które z pewnością zostaną docenione przez użytkowników, są obszerna, płaska przestrzeń na nogi i stopniowana, dwuosobowa kanapa, które nie tylko umożliwiają naturalną i swobodną pozycję jazdy, lecz także pozwalają na łatwy dostęp stóp do podłoża, sprawiając, że Majesty S doskonale nadaje się do typowej, miejskiej jazdy typu „stop-start”. Automatyczne otwieranie kanapy zapewnia szybki dostęp do schowka, a rozkładane podnóżki, miękkie, stopniowane siedzisko i ergonomiczne uchwyty dbają o wygodę pasażera.

Yamaha Majesty S, Fot: Yamaha
Yamaha Majesty S, Fot: Yamaha

Liczne, obszerne schowki podkreślają praktyczne zalety modelu Majesty S. Pod stopniowaną, dwuosobową kanapą znajduje się miejsce na jeden pełnowymiarowy kask plus kilka mniejszych przedmiotów. W mniejszym schowku przed kierowcą zmieści się półlitrowa butelka. Z przodu znajduje się też wygodny haczyk, do przewożenia niewielkich toreb, a osobom, które chcą wozić większy bagaż, Yamaha oferuje do Majesty S kufer centralny.

Majesty S jest wyposażony w LED-owe światła pozycyjne, nadające skuterowi elegancki wygląd, który doskonale współgra z jego żywiołowym charakterem. Inspirowane naszą rodziną skuterów Yamaha MAX, nowe światło tylne podkreśla dynamizm Majesty S. Całość dopełnia kompletne oprzyrządowanie z trzema wskaźnikami, obejmującymi czytelny, analogowy obrotomierz, licznik przebytej drogi i cyfrowy prędkościomierz.

Skuter  napędzany udoskonaloną wersją sprawdzonego, 4-suwowego, 4-zaworowego silnika SOHC, chłodzonego cieczą,

Yamaha Majesty S, Fot: Yamaha
Yamaha Majesty S, Fot: Yamaha

który oryginalnie został opracowany do modelu Xenter. Ta jednostka napędowa jest zdolna dostarczać duże przyspieszenie ze startu zatrzymanego i pozwala na szybkie poruszanie się po zatłoczonych ulicach. Bardzo wydajny system wtrysku paliwa sprawia, że Majesty S jest najbardziej ekonomicznym środkiem transportu miejskiego, zaś pojedynczy wałek wyrównoważający w silniku oraz niewymagająca częstej konserwacji przekładnia CVT zapewniają płynną i swobodną jazdę.

Majesty S posiada nowy system tylnego zawieszenia typu Monoshock, który wykorzystuje pojedynczy, poziomy amortyzator oferujący stabilne i płynne trzymanie drogi. Takie rozwiązanie pomaga w utrzymaniu bardziej zcentralizowanej masy, zwiększając zwinność prowadzenia, podczas gdy jego stopniowy łącznik zapewnia komfortowe właściwości tylnego zawieszenia w różnych warunkach jazdy.

Wyposażony jest także w liczne rozwiązania, zazwyczaj występujące w droższych modelach, podkreślające dobry stosunek jakości do ceny. Przednia tarcza hamulcowa 267 mm o obrysie falistym z zaciskiem dwutłoczkowym i duża, 245 mm, tylna tarcza o obrysie falistym zapewniają płynne i pełne kontroli hamowanie. Dopełnieniem atrakcyjnego wyglądu tego miejskiego skutera o wysokiej jakości są 13-calowe, 5-ramienne koła ze stopów lekkich, które pozwalają zachować niską masę nieresorowaną i zapewniają płynne właściwości zawieszenia oraz komfortową i pewną jazdę.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty