Wszystko
o samochodach

Aktualności / Informacje

Nowy Volkswagen Passat od 90 790 zł

Data publikacji: Autor: źródło: mototarget.pl

Volkswagen Passat / Fot. Volkswagen W polskich salonach Volkswagena rozpoczęła się przedsprzedaż nowego Passata. Ósma generacja debiutuje z nowymi silnikami, mniejszą masą oraz najnowszymi systemami informacyjno-multimedialnymi, wspomagającymi i poprawiającymi komfort. Passat dostępny jest zarówno w wersji Limousine jak i Variant.

Volkswagen Passat / Fot. Volkswagen Od ponad czterech dziesięcioleci Volkswagen udoskonala Passata. Najnowsza generacja tego bestsellera, oferowanego w wersjach Trendline, Comfortline i Highline, wyposażona jest w liczne innowacyjne rozwiązania. Passat debiutuje z nowymi silnikami, mniejszą masą i najnowszymi systemami multimedialnymi, wspomagającymi i poprawiającymi komfort. Należą do nich Active Info Display (w pełni cyfrowy wyświetlacz wielofunkcyjny zastępujący zegary), wysuwany wyświetlacz Head-up, a także takie systemy, jak Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania w mieście, rozpoznający także pieszych oraz trzy dalsze światowe nowości: Emergency Assist (system zatrzymujący samochód w przypadku zaśnięcia bądź zasłabnięcia kierowcy), Trailer Assist (ułatwiający manewrowanie z przyczepą) oraz asystent jazdy w korkach.

Nowy Passat oferowany będzie początkowo z jednym silnikiem TSI i czterema silnikami TDI. Silnik 1.4 TSI dysponuje mocą 125 KM. Za przeniesienie mocy odpowiedzialna jest 6-biegowa przekładnia manualna. W przypadku silników wysokoprężnych do wyboru są jednostki 1.6 TDI o mocy 120 KM oraz trzy jednostki o pojemności 2.0 TDI o mocy 150 KM, 190KM i 240 KM. Silnik 120 KM może być zamawiany z 6-biegową przekładnią manualną, 150 KM z przekładnią manualną lub 6-biegową DSG. Wersja o mocy 190 KM oferowana jest obecnie z DSG. W Passacie debiutuje także bardzo mocna 240-konna jednostka, jest to silnik bi-turbo, który oprócz wysokiej mocy dysponuje także imponującym momentem obrotowym 500 Nm. W tym wariancie montowany jest seryjnie napęd na wszystkie koła 4MOTION oraz 7-biegowa przekładnia DSG.

Volkswagen Passat / Fot. Volkswagen Wszystkie silniki spełniają normę emisji spalin Euro 6, a zużycie paliwa i tym samym emisję CO2 udało się obniżyć nawet o 20 procent. Wszystkie wersje są wyposażone w system Start-Stop i tryb rekuperacji. Oferta silników będzie rozszerzana, docelowo obejmie 10 silników o mocy od 120 do 280 KM.

Ceny nowego Passata rozpoczynają się od 90.790 zł za wersję Limousine i 95.190 zł za Varianta. Samochód już w podstawowej wersji jest bogato wyposażony, m. in. w trzystrefową klimatyzację, system radiowy Composition Colour, tylne światła LED, czujnik deszczu, przyciemniane lusterko wsteczne, system automatycznego hamowania po kolizji, Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania, proaktywny system ochrony pasażerów Pre Crash, elektroniczny hamulec postojowy z funkcją Auto-Hold.

Ponadto dla wersji Comfortline i Highline oferowany jest atrakcyjny pakiet wyposażenia dodatkowego Business, który zawiera: system nawigacji satelitarnej Discover Media, reflektory LED w wersji Top ze światłami LED do jazdy dziennej, system Dynamic Light Assist oraz reflektory przeciwmgielne. Pakiet dla wersji Comfortline kosztuje 3.690 zł, dla Highline 2.990 zł. Korzyść dla kupującego w obu wersjach wyposażenia to 8.340 zł.

Produkcja nowego Passata rozpocznie się w listopadzie, również w tym miesiącu pierwsze samochody trafią do klientów.

Volkswagen Passat / Fot. Volkswagen

Volkswagen Passat / Fot. Volkswagen

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Zobacz także

Tagi:

Komentarze

  • jokoono (gość)

    marzenie każdego POlaka ;)

  • bryan (gość)

    ...i to głupiego...

  • bryan (gość)

    ProducentZNAsłabość polskich kierowców i jak wielokrotnie pisałem iż koncernVW+grupa b.usilnie za wszelką cenę chce pozbywać się właśnie m.in.wPLtsi120KM(również zobowiązywać musi z kontrahentami zw.z słabiutkimi i wcale nie oszczędnymi silnikami tak na pozór do2018r.!).To samo wpychaDSG(owszem są rewelacyjne doCZASUpierwszych symptomów awarii i tu jestWREDNYhaczyk-gigantyczne zyski firmy w postaci napraw drenujących kieszeni stąd m.in.Variant,w mocniejszych dieslach i w następstwie ideologiczna wersja hybrydowa bo toBIZNESwlk.kalibru nie mającego nic wspólnego z ekologią na pierwszy rzut oka.Krótko mówiąc naprawdę nie ma co się napalać na kupno tychPassatów w nieadekwatnie obecnie cenach w polskich salonach,a utrzymanie nie jest tanie i wiedzą o tym w zarządzie koncernu tym bardziej spędza im sen z oczu o nadchodzących konkurentach zwłaszcza ze stronyCitroena,Kii,Peugeota.Active Info Display to wielka niewiadoma bo każdy z nas wie jak zawodne są komputerowo-systemowe niedoskonałości.

  • Wróg drogiej tandety (gość)

    Obawiam się że będzie to szajs i to nie mniejszy niż poprzednie trzy generacje ( B5, B6, B7 ). Powiem więcej będzie to drogi szajs nie tylko w zakupie, ale przede wszystkim w trakcie eksploatacji, zwłaszcza po 6-u latach. Ja nie rozumiem popularności tego modelu w Europie, a wynika zapewne ona ze skutecznej strategii marketingowej i trafieniu z tą strategią do niezbyt bystrej i względnie zamożnej części społeczeństwa. Zwrócę uwagę że marketingowo ta jakość ma niby polegać na dobrych plastikach wewnątrz ?!

  • hondzia (gość)

    Proponuje za tą kase HONDE ACCORD autko na długie lata

  • technixx (gość)

    auto jest ładne, ten motor TSI już chyba poprawili na tyle, że się szybko nie rozleci. A zawsze można wybrać wzmocniony diesel.

  • bryan (gość)

    Do @hondzia - Accord to dopiero baziewie, że ręce mi opadają: cieniutka blacha narażona na wzgniotki nietrwałe sprzęgło chodzi o dwumasę, korozyjność przewodów, korozja klap bagażnika i podwozia przedwcześnie, bardzo drogi serwis, kończąc na słabych hamulcach i lakieru de facto niby ładne auto i muszą się sporo nauczyć od aut europejskich. Mało zamienników a oryginalne będą jeszcze droższe choćby na sankcje putinlandii Np. zakaz przelotu Cargo z częściami zamiennymi. Przyjdzie szybko czas kres szczęśliwości do niego a Ciivic to inna para kaloszy... Nie jeden był rozczarowany. Wartość za szybko spada i może na koniec szybko zużywa się czujnik lambda bo za mało platyny nim upłynie 10 lat "spokoju". W ogóle Hondzie dziękuję. Pozdrawiam.

  • lordofchaos (gość)

    heheh a jak go i tak teraz nie kupie bo mnie nie stac, a za 3-4 latka moze uda sie cos znalezc u Helmuta - jesli oczyviscie taki uzyvany bedzie cos vart i nie bedzie bardzoooo avaryjny -trzeba miec troche cierplivosci

  • hondzia (gość)

    Do bryan- kolego ja i tak pozostane przy Accord popytaj dobrych mechaników co oni by wybrali a dowiesz się prawdy o vw. Szkoda że jesteś zafascynowany takim autkiem i nie docierają do ciebie. jego wady choć ma parę zalet .Jeśli chodzi o spadek wartości to śmieszne to co pisałeś brak słów .Większość moich kolegów śmieją się i mówią że każdy który kupuje vw DOSTAJE BAT LUB GUMOFILCE w prezencie od DILERA

  • on (gość)

    bryan.....to bierz VW a Hondę zostaw innym świadomym Pozdrawiam

  • bryan (gość)

    Do @on i @hondzia - żadnego nie biorę, a sam jestem od wielu lat związany z mechaniką iż wielu forumowiczów docenia, że jestem NIEZALEŻNY i nie jestem po żąej stronie np. dilerów samochodowych. Co do ostatnich Hond Accordów jest poniekąd przestarzała choć w niektórych późniejszych partii poprawiono: lakier, tłumiki, elektryka natomiast nie zrobiono w polepszenie hamulców jak na europejski poziom de facto na "styl amerykański". Nie będę powracał do tego tematu. Pozdrawiam "niedoświadczonym" tak bez obrazy. Zdróweczka pozostałym...

  • Icek Wicek (gość)

    Z naszymi zarobkami niemal każde nowe auto dostępne na rynku jest zbyt drogie, bieda zupełnie przewróciła nam już w głowach. Z pianą na ustach czepiamy się bzdetów - a to passat drogi i wieśniacki, silnik 2.0 tdi to szrot, nie kupujmy aut na "f", bmw to auto dresiarzy, ford gówno wort a fiat jego brat, renówki się psują itp, itd... każde polskie internetowe forum dyskusyjne wije się w konwulsjach głupoty. W normalnym kraju jeżeli klient jest niezadowolony z kupionego przez siebie auta, to zostawia je w rozliczeniu i bierze inne. Over and out.

  • PASSAT B7 ALLTRACK (gość)

    Jeżdżę nowy Alltrackiem b7 , super samochód rok 2014, można się ze mną dogadać , sprzedam jak będzie mieć 4,5 roku przebieg robię 18 k rocznie i po co szukać, niepewny przebieg, od helmuta ,a tu salon Polska z pierwszej ręki, za rozsądne pieniądze :)

  • robert (gość)

    mysle ze wiekszosc aut jest teraz w zasiegu reki, wystarczy tylko zobaczyc jak niskie jest oprocentowanie na kredytach w Getin

  • waldizgizycka (gość)

    moj passat po 252 tys km wymiana komplet sprzeglo,klocki i tarcze hamulcowe,z roku produkcja 2012 listopad

Dodaj komentarz

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły

Motofakty mazowieckie

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości