Opel Ampera wjeżdża do Trójmiasta

(ip)
Wyczekiwany z dużym zainteresowaniem rewolucyjny samochód Opel Ampera 10 kwietnia podbił Facebook i ulice Trójmiasta. Jednodniowe testy pierwszego na rynku elektrycznego samochodu o rozszerzonym zasięgu zorganizowane przez Opel Polska i Serwis Haller, to kontynuacja europejskiego programu Opel Ampera Roadshow 2012 dodatkowo wzbogacona o internetowy pomysł trójmiejskiego dealera.

"Będąc jedynym w Polsce północnej przedstawicielem modelu Opel Ampera,

Fot: Serwis Haller
Fot: Serwis Haller

zależało nam by wydarzenie promujące rozpoczęcie sprzedaży tego wyjątkowego, nowoczesnego samochodu zapoczątkowane zostało w niecodzienny sposób właśnie na Pomorzu. Wspólnie z naszą centralą przygotowaliśmy specjalny program prezentacji i testów, w którym udział wzięli przedstawiciele mediów, e-pionierzy, czyli osoby które jako pierwsze w Polsce zdecydowały się na zamówienie Ampery jeszcze przed oficjalnym rozpoczęciem sprzedaży oraz kluczowi klienci firmy" powiedział Józef Haller wiceprezes Serwis Haller.

Przedsięwzięcie, które zaszczycił swoją obecnością Prezydent Miasta Gdyni Pan Wojciech Szczurek, odbyło się w centralnym miejscu Gdyni, na Skwerze Kościuszki i było pierwszą, oficjalną dynamiczną prezentacją Opla Ampery w Polsce.

Kilkudziesięciu zaproszonych uczestników, w tym przedstawiciele mediów i

Fot: Serwis Haller
Fot: Serwis Haller

kluczowi klienci firmy miało do dyspozycji cztery modele wielokrotnie nagradzanego Opla Ampery oraz luksusowy autobus wyposażony w multimedialne prezentacje i informacje produktowe oraz specjalnie przeszkoloną załogę, która wdrażała zainteresowanych w technologiczne tajniki Europejskiego Samochodu Roku 2012. W ciągu jednego dnia prezentacji, pięćdziesiąt dwie osoby odbyły jazdy próbne elektrycznym modelem Opla po gdyńskich arteriach.

"Biorąc pod uwagę styl Ampery, nowoczesność technologiczną jaką wprowadza do sektora motoryzacyjnego a także jej elegancję, precyzję i niezwykłą dynamikę, zdecydowaliśmy się na równie innowacyjną formę prezentacji tego samochodu. Celem naszego działania, oprócz dostosowania sposobu komunikacji do charakteru wprowadzanego modelu, było zainteresowanie nim jak najliczniejszej ilości osób zrzeszonych w największym portalu społecznościowym w sieci" dodaje Józef Haller.

Fot: Serwis Haller
Fot: Serwis Haller
Fot: Serwis Haller
Fot: Serwis Haller
od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty