Opel Astra TCR. Samochód wyścigowy dla zespołów prywatnych

(mm/ip)
Astra TCR, zaprojektowana przez Opel Motorsport we współpracy z wieloletnim partnerem technologicznym, firmą Kissling, jest wyposażona w dwulitrowy turbodoładowany silnik rozwijający moc około 330 KM oraz szereg ciekawych rozwiązań technicznych / Fot. Opel
Astra TCR, zaprojektowana przez Opel Motorsport we współpracy z wieloletnim partnerem technologicznym, firmą Kissling, jest wyposażona w dwulitrowy turbodoładowany silnik rozwijający moc około 330 KM oraz szereg ciekawych rozwiązań technicznych / Fot. Opel
15 października w Belgii Opel zaprezentuje nowy wyścigowy samochód turystyczny. Czego możemy się spodziewać?
Astra TCR, zaprojektowana przez Opel Motorsport we współpracy z wieloletnim partnerem technologicznym, firmą Kissling, jest wyposażona w dwulitrowy turbodoładowany
Astra TCR, zaprojektowana przez Opel Motorsport we współpracy z wieloletnim partnerem technologicznym, firmą Kissling, jest wyposażona w dwulitrowy turbodoładowany silnik rozwijający moc około 330 KM oraz szereg ciekawych rozwiązań technicznych / Fot. Opel

Prace nad nowym Oplem Astrą TCR przeznaczonym do wyścigów w młodej, ale już bardzo popularnej serii TCR (Touring Car Racing) przebiegają zgodnie z planem. Pierwszy pokaz opartego na Oplu Astrze wyścigowego samochodu turystycznego dla zespołów prywatnych odbędzie się w ramach oficjalnej prezentacji TCR 15 października 2015 roku na torze Circuit Jules Tacheny w belgijskim mieście Mettet.

Astra TCR, zaprojektowana przez Opel Motorsport we współpracy firmą Kissling, jest wyposażona w dwulitrowy turbodoładowany silnik rozwijający moc około 330 KM oraz szereg ciekawych rozwiązań technicznych. Samochód wyścigowy będzie kontynuował długą tradycję zaangażowania firmy Opel w wyścigi zespołów prywatnych, polegającego na dostarczaniu pojazdów zbliżonych do modeli seryjnych, ale dysponujących wyczynowymi osiągami.

Zobacz także: Piłkarze Bayernu z partnerkami na Oktoberfest. Zobacz jak świętowali!

Seria TCR została zainaugurowana w sezonie 2015, jest platformą rywalizacji dla profesjonalnych zespołów prywatnych. Dzięki koncepcji opartej na trzech filarach pojazd TCR może startować w mistrzostwach krajowych, kontynentalnych oraz w globalnej TCR International Series. Na każdym z tych poziomów wymagania homologacyjne są identyczne. Niemcy będą miały własną serię wyścigów TCR: ADAC TCR Germany. Ponadto klasa TCR zostanie wprowadzona do 24‑godzinnego wyścigu ADAC na legendarnym torze Nürburgring, co poszerzy możliwości otwierające się przed Oplem Astrą TCR

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty