Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Opel Finance Poland rozpoczyna działalność finansową w Polsce

Paweł Piątek
Fot. Opel
Fot. Opel
Właśnie rozpoczęła działalność Opel Finance Poland, czyli instytucja finansowa firmy Opel, której celem jest oferowanie produktów i usług przeznaczonych specjalnie dla sieci autoryzowanych partnerów marki oraz jej klientów indywidualnych i instytucjonalnych.

Dyrektorem firmy Opel Finance Poland został Wojciech Kaczyński, który ma wieloletnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej oraz szeroką wiedzę na temat polskiego rynku.

„Posiadanie własnej instytucji finansowej, takiej jak Opel Finance Poland, pozwoli marce Opel jeszcze lepiej wykorzystać potencjał rozwoju na polskim rynku i z pewnością będzie kluczowym czynnikiem pozwalającym na dalszy wzrost jej znaczenia. Będziemy wprowadzać innowacyjne rozwiązania finansowe i usługi w zakresie mobilności, dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów.” – powiedział Wojciech Kaczyński, dyrektor Opel Finance Poland.  

Opel Finance Poland jest częścią Opel Vauxhall Finance, czyli organizacji finansowej marki Opel obecnej na wszystkich głównych rynkach europejskich, której udziały należą po połowie do Groupe PSA i do BNP Paribas. Rozszerzenie działalności na Polskę jest wynikiem ogłoszonego w lutym ubiegłego roku strategicznego planu Opel Vauxhall Finance, mającego na celu zrównoważony rozwój do 2022 roku. Jest on zgodny z planem PACE! firmy Opel, którego jednym z celów jest wzmocnienie sprzedaży poprzez atrakcyjne usługi finansowe.

Nowy partner finansowy marki Opel w Polsce opracował strategię tworzenia długotrwałych relacji z siecią dealerską marki Opel oraz jej klientami, którzy będą mogli korzystać z klasycznego finansowania kredytem lub leasingiem na bardzo dogodnych warunkach oraz z rozwiązań ubezpieczeniowych. Opel Finance Poland będzie również wprowadzał do oferty inne nowoczesne usługi finansowe dla klientów indywidualnych i biznesowych.

„Silny i zorientowany na klienta partner, taki jak Opel Finance Poland, zapewnia znaczące korzyści Oplowi, jego sieci dealerskiej, a przede wszystkim naszym klientom. To dowód na niezwykłe zaangażowanie marki w działania na rynku krajowym oraz kolejny krok w obranej przez nas strategii.” – mówi Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny Groupe PSA w Polsce.

Po pierwszych dwóch miesiącach bieżącego roku marka Opel zwiększyła zarówno wielkość sprzedaży jak i udziały w polskim rynku. Łącznie w tym czasie do klientów trafiło ponad 6 700 samochodów marki Opel, czyli o 4,9% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Marka zwiększyła również udziały w rynku z 6,53% w 2018 roku do 6,69% obecnie. Bestsellerami niemieckiej marki są modele Astra i Corsa, które tradycyjnie utrzymują wysokie pozycje w swoich segmentach. Coraz większą popularność zdobywają również niedawno debiutujące modele – Crossland X, Grandland X oraz Combo. Marka Opel konsekwentnie zwiększa także sprzedaż w segmencie samochodów dostawczych do 3,5t, która po pierwszych dwóch miesiącach tego roku wzrosła aż o 44,6%.

Zobacz także: Renault Megane R.S. w naszym teście

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Drożeją motocykle sprowadzane z Niemiec

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty