Wszystko
o samochodach

Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 38178 opinii. Oceń swoje auto Zamknij

Premiery / Samochody osobowe

Opel Insignia. Ile kosztuje wersja Grand Sport i Sports Tourer? Cennik, wyposażenie, dane techniczne

Data publikacji: Autor: Mariusz Michalak

Opel Insignia 

Rusza sprzedaż nowego Opla Insignii na polskim rynku! Klienci już mogą zamawiać flagowego Opla jako limuzynę Grand Sport, kombi Sports Tourer i odmianę GSi. 

Fot. Opel Rusza sprzedaż nowego Opla Insignii na polskim rynku! Klienci już mogą zamawiać flagowego Opla jako limuzynę Grand Sport, kombi Sports Tourer i odmianę GSi.

Już od 123 300 zł (wszystkie ceny są sugerowanymi cenami detalicznym z VAT w Polsce) Insignia jest wyposażona w klimatyzację oraz kompatybilny z Apple CarPlay i Android Auto system Multimedia z kolorowym ekranem dotykowym. Reflektory w technologii LED zapewniają optymalną widoczność w nocy. Systemy wspomagające kierowcę, takie jak alarm ostrzegający przed najechaniem na pojazd poprzedzający z funkcją wykrywania pieszych i systemem automatycznego hamowania awaryjnego, zwiększają bezpieczeństwo zarówno osób podróżujących Insignią, jak i innych użytkowników drogi.

Opel Insignia 

Rusza sprzedaż nowego Opla Insignii na polskim rynku! Klienci już mogą zamawiać flagowego Opla jako limuzynę Grand Sport, kombi Sports Tourer i odmianę GSi. 

Fot. Opel Dostępne wersje wyposażenia to Edition, Business Edition, Elegance, Business Elegance, GS Line, GS Line+ oraz Ultimate. Entuzjaści wybiorą nową Insignię GSi z 2‑litrowym turbodoładowanym silnikiem benzynowym o mocy 169 kW (230 KM) i 9‑stopniową przekładnią automatyczną (zużycie paliwa, Grand Sport, wg NEDC: 9,1 l/100 km w cyklu miejskim; 5,8 l/100 km poza miastem; 7,0 l/100 km przy emisji CO2 161 g/km w cyklu mieszanym. Insignia GSi jest również wyposażona w elektryczno-hydrauliczny układ wspomagania hamulców, mechatroniczne zawieszenie FlexRide oraz napęd na wszystkie koła Twinster z wektorowaniem momentu obrotowego. Nowe adaptacyjne reflektory pikselowe IntelliLux LED mają łącznie 168 elementów LED — po 84 na każdy reflektor!

Redakcja poleca: Sprawdzamy czy warto kupić używanego Opla Astrę II

Opel Insignia jest wyposażony w pełen zestaw systemów wspomagających kierowcę oraz systemy multimedialne w różnych wariantach. Nowa cyfrowa kamera cofania poprawia widoczność do tyłu. Bezpieczeństwo przy cofaniu na parkingu może zwiększyć także opcjonalny system ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu. Dodatkową pomoc kierowcy zapewniają między innymi system ostrzegania przed najechaniem na pojazd poprzedzający z funkcjami hamowania awaryjnego i wykrywania pieszych, asystent pasa ruchu, system monitorowania martwego pola, adaptacyjny tempomat z funkcją hamowania awaryjnego, rozpoznawanie znaków drogowych, zaawansowany asystent parkowania i wyświetlacz projekcyjny head-up. Adaptacyjny tempomat utrzymuje odstęp od pojazdu poprzedzającego, sterując hamowaniem i przyspieszaniem.

Opel Insignia 

Rusza sprzedaż nowego Opla Insignii na polskim rynku! Klienci już mogą zamawiać flagowego Opla jako limuzynę Grand Sport, kombi Sports Tourer i odmianę GSi. 

Fot. Opel Systemy multimedialne kompatybilne z Apple CarPlay i Android Auto są dostępne w wersjach Multimedia, Multimedia Navi oraz Multimedia Navi Pro. Najwyższa wersja systemu oferuje liczne usługi „Nawigacji online” opartej na połączeniu z Internetem, czyli rozwiązaniu dostarczającym informacji o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym. Ładowarka indukcyjna umożliwia bezprzewodowe ładowanie kompatybilnych smartfonów.

Silnik diesla o pojemności 1,5 litra i mocy 90 kW (122 KM) stanowią podstawę oferty (zużycie paliwa, wersja Grand Sport, NEDC1: w cyklu miejskim 5,1-4,5 l/100 km; poza miastem 4,0-3,3 l/100 km; 4,4-3,8 l/100 km przy emisji 115-99 g/km CO2 w cyklu mieszanym). W porównaniu z poprzednio stosowanymi jednostkami napędowymi zużycie paliwa mierzone według NEDC1 jest niższe nawet o 18 procent. Trzycylindrowy silnik jest nawet o 50 kilogramów lżejszy od swojego odpowiednika w poprzednim modelu. Mocniejsze Insignie mogą być wyposażone w silniki benzynowe o pojemności 2 litrów i mocy 125 kW (170 KM) lub 147 kW (200 KM) a nawet 169 kW (230 KM) w wersji GSi. Dwulitrowe silniki benzynowe będą pierwszymi jednostkami napędowymi w Oplu z funkcją odłączania cylindrów. Gdy zapotrzebowanie na moc jest mniejsze, układ sterowania rozrządem odłącza dwa cylindry, a silnik zużywa wówczas mniej paliwa. Ofertę uzupełnia czterocylindrowy 2‑litrowy diesel (127 kW/174 KM).

Do obniżenia zużycia paliwa i poprawy komfortu przyczyniają się nowe skrzynie biegów o zmniejszonym tarciu wewnętrznym. Nabywcy Insignii mają do wyboru sześciobiegową skrzynię manualną oraz 8‑ lub 9‑biegowe automaty.

rand Sport

2.0T

GSi 2.0T

1.5D

2.0D

Moc (kW/KM) przy obr./min

147/200 przy 4250-6000

169/230 przy 5000

90/122 przy 3250

128/174 przy 3500

Moment obrotowy (Nm przy obr./min)

350 przy 1500-4000

350 przy 1500-4000

300 przy 1750-2500

380 przy 1500-2750

Norma emisji

Euro 6d

Euro 6d

Euro 6d

Euro 6d

Przekładnia

AT9

AT9

MT6 + AT8

MT6 + AT8

Wstępne wartości zużycia paliwa wg NEDC1 (l/100 km)

  • Cykl miejski
  • Cykl pozamiejski
  • Cykl mieszany
  • CO2 g/km

8,8-8,7

5,0-4,8

6,4-6,3

146-144

9,1

5,8

7,0

161

5,1-4,5

4,0-3,3

4,4-3,8

115-99

5,6-5,3

4,0-3,4

4,6-4,1

121-108

 

Sports Tourer

2.0T

GSi 2.0T

1.5D

2.0D

Moc (kW/KM) przy obr./min

147/200 przy 4500

169/230 przy 5000

90/122 przy 3250

128/174 przy 3500

Moment obrotowy (Nm przy obr./min)

350 przy 1500–4000

350 przy 1500–4000

300 przy 1750–2500

380 przy 1500-2750

Norma emisji

Euro 6d

Euro 6d

Euro 6d

Euro 6d

Przekładnia

AT9

AT9

MT6 + AT8

MT6 + AT8

Wstępne wartości zużycia paliwa wg NEDC1 (l/100 km)

  • Cykl miejski
  • Cykl pozamiejski
  • Cykl mieszany
  • CO2 g/km

8,8-8,7

5,0-4,9

6,4-6,3

148-145

9,1

6,0

7,1

163

5,2-4,6

4,0-3,4

4,4-3,8

115-100

5,6-5,4

4,0-3,6

4,6-4,1

121-108

Opel Insignia Grand Sport - cennik

silnik/

wersja

Edition

Business

Edition

GS LineGS Line+Elegance

Business

Elegance

Ultimate

2.0 Turbo

170 KM Start/Stop A9

- - 144 800 zł 163 800 zł 142 600 zł 153 700 zł 157 550 zł

2.0 Turbo

200 KM Start/Stop A9

- - 152 800 zł 171 800 zł 150 600 zł 161 700 zł 165 550 zł

1.5 Diesel

122 KM Start/Stop M6

123 300 zł 127 800 zł 131 800 zł 155 800 zł 129 600 zł 145 700 zł 149 550 zł

1.5 Diesel

122 KM Start/Stop A8

131 300 zł 135 800 zł 139 800 zł 163 800 zł 137 600 zł 153 700 zł 157 550 zł

2.0 Diesel

174 KM Start/Stop M6

- 135 400 zł 147 400 zł 166 400 zł 137 200 zł 153 300 zł 157 150 zł

2.0 Diesel

174 KM Start/Stop A8

- - 155 400 zł 174 400 zł 145 200 zł 161 300 zł 165 150 zł

2.0 Diesel

174 KM Start/Stop AWD A8

- - 168 400 zł 187 400 zł 158 200 zł 174 300 zł

178 150 zł

 

Opel Insignia Sports Tourer - cennik

silnik/

wersja

Edition

Business

Edition

GS LineGS Line+Elegance

Business

Elegance

Ultimate

2.0 Turbo

170 KM Start/Stop A9

- - 148 800 zł 169 800 zł 146 600 zł 159 700 zł 163 550 zł

2.0 Turbo

200 KM Start/Stop A9

- - 156 800 zł 177 800 zł 154 600 zł 167 700 zł 171 550 zł

1.5 Diesel

122 KM Start/Stop M6

127 300 zł 131 800 zł 135 800 zł 161 800 zł 133 600 zł 151 700 zł 155 550 zł

1.5 Diesel

122 KM Start/Stop A8

135 300 zł 139 800 zł 143 800 zł 169 800 zł 141 600 zł 159 700 zł 163 550 zł

2.0 Diesel

174 KM Start/Stop M6

- 139 400 zł 151 400 zł 172 400 zł 141 200 zł 159 300 zł 163 150 zł

2.0 Diesel

174 KM Start/Stop A8

- - 159 400 zł 180 400 zł 149 200 zł 167 300 zł 171 150 zł

2.0 Diesel

174 KM Start/Stop AWD A8

- - 172 400 zł 193 400 zł 162 200 zł 180 300 zł 184 150 zł

Zobacz także: Testujemy elektrycznego Opla Corsę

Opel Insignia 

Rusza sprzedaż nowego Opla Insignii na polskim rynku! Klienci już mogą zamawiać flagowego Opla jako limuzynę Grand Sport, kombi Sports Tourer i odmianę GSi. 

Fot. Opel

Opel Insignia

Rusza sprzedaż nowego Opla Insignii na polskim rynku! Klienci już mogą zamawiać flagowego Opla jako limuzynę Grand Sport, kombi Sports Tourer i odmianę GSi.

Fot. Opel

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Zobacz także

Tagi:

Komentarze

  • Darek (gość)

    Już od 120 tysięcy? Poprzednia nowa można było kupić za 90 tys. A i tak stały. Czyli po liftingu + jedyne tylko 30 tysięcy.

  • Mahira (gość)

    Zacznij pracować w domu z Google. To najbardziej opłacalne finansowo, jakie kiedykolwiek zrobiłem. We wtorek dostałem wspaniałe BMW po tym, jak w zeszłym miesiącu zarobiłem 36259 $. Właściwie zacząłem pięć miesięcy / temu i praktycznie od razu zarabiałem co najmniej 96 dolarów za godzinę. odwiedź tę witrynę tutaj. ====>>>> www.Selfcash5.com/

Dodaj komentarz

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły

Motofakty mazowieckie

Opel Insignia zdjęcia

Opel Insignia dane techniczne

Wszystkie dane techniczne

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości

Opel Insignia Cena

Części dla marki Opel

Średnia cena części z Moto.Gratka.pl

Suma (średni koszt):

350 zł