Wszystko
o samochodach

Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 36915 opinii. Oceń swoje auto Zamknij

Premiery / Samochody osobowe

Opel Insignia. Nowy silnik w ofercie

Data publikacji: Autor: Mariusz Michalak

Fot. Opel Firma Opel, która przyjęła już ponad 155 000 zamówień na Insignię, wprowadza w swoim flagowym modelu najnowszą wersję turbodoładowanego silnika benzynowego 1.6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa, zestawionego z sześciobiegową przekładnią manualną lub sześciobiegowym automatem.

Klienci mogą już zamawiać Insignię Grand Sport, Sports Tourer lub Country Tourer z silnikiem 1.6 Direct Injection Turbo (zużycie paliwa w wersji Grand Sport: 8,4–8,0 l/100 km w cyklu miejskim, 5,6–5,3 l/100 km poza miastem, 6,6–6,3 l/100 km przy emisji CO2 153–145 g/km w cyklu mieszanym; zużycie paliwa w wersji Sports Tourer: 8,6–8,3 l/100 km w cyklu miejskim, 5,6–5,3 l/100 km poza miastem, 6,7–6,6 l/100 km przy emisji CO2 154–151 g/km w cyklu mieszanym). Egzemplarze z automatyczną skrzynią biegów oferują dodatkowy komfort dzięki adaptacyjnemu zawieszeniu FlexRide. Zużycie paliwa w Insignii Country Tourer 1.6 Direct Injection Turbo wynosi 8,6 l/100 km w cyklu miejskim, 5,6 l/100 km poza miastem oraz 6,7 l/100 km przy emisji CO2 156 g/km w cyklu mieszanym.

Zobacz także: Opel Insignia Grand Sport 2018. Silniki, wersje wyposażenia, dane techniczne, wrażenia z jazdy

Zobacz także: Seat Ibiza 1.0 TSI w naszym teście

Czterocylindrowa jednostka rozwija moc maksymalną 200 KM przy 5500 obr./min i 280 Nm momentu obrotowego w zakresie od 1650 do 4500 obr./min. W Insignii z sześciobiegową przekładnią manualną lub automatyczną i napędem na przednie koła silnik 1.6 Direct Injection Turbo pozwala osiągnąć prędkość maksymalną 235 km/h i przyspieszać od 0 do 100 km/h w 7,7 sekundy.

W celu ograniczenia emisji cząstek stałych benzynowy silnik 1.6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa został wyposażony w filtr cząstek stałych (GPF). Dzięki temu Insignia 1.6 Direct Injection Turbo spełnia rygorystyczną normę emisji spalin Euro 6d‑TEMP, która uwzględnia emisję w rzeczywistym ruchu mierzoną na drogach publicznych i wchodzi w życie od września 2019 roku dla wszystkich nowo rejestrowanych pojazdów.

Wraz z wprowadzeniem silnika 1.6 Direct Injection Turbo we flagowym Oplu w ofercie pojawią się także systemy multimedialne nowej generacji Multimedia i Multimedia Navi Pro. Klienci opcjonalnie otrzymują duży kolorowy ekran dotykowy o przekątnej do 8 cali, a także przejrzysty zestaw wskaźników, któremu może towarzyszyć opcjonalny wyświetlacz przezierny (head‑up) dostępny wraz z systemem Multimedia Navi Pro.

Ceny modelu z nowym silnikiem w Polsce zaczynają się od 119 100 zł za Insignię Grand Sport 1.6 Direct Injection Turbo z sześciobiegową przekładnią manualną.

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Zobacz także

Tagi:

Komentarze

  • Isk (gość)

    I skrzynia do wymiany po 150 tys

  • OpelTrol (gość)

    Pomyliłeś się o jedno zero za dużo.

  • Ferrp (gość)

    Jak dla mnie najwazniejsza jest niezawodność przy wyborze auta. Sam jezdze avensisem z 2014 i miałem naprawdę mało problemów. Sprawdza się zarówno w mieście, jak i w trasie.

Dodaj komentarz

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły
Advertisement

Motofakty mazowieckie

Opel Insignia zdjęcia

Opel Insignia dane techniczne

Wszystkie dane techniczne

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości

Opel Insignia opinie

Oceń swoje auto

Ogłoszenia z gratka.pl

Opel Insignia Cena

Części dla marki Opel

Średnia cena części z Moto.Gratka.pl

Suma (średni koszt):

350 zł