Modyfikacje przeprowadzone przez niemieckiego tunera objęły zarówno jednostkę napędową, jak i stylistykę Insigni OPC. Auto zostało wyposażone w hydraulicznie sterowane zawieszenie firmy G-Ride, które posiada szeroki zakres regulacji wysokości i twardości. O sportowy wizerunek pojazdu dbają także potężne, 20-calowe obręcze z oponami niskoprofilowymi.
Zastosowanie tak dużych kół zostało wymuszone modyfikacjami jednostki napędowej, po których znacząco wzrosła jej moc maksymalna. Nowy układ wydechowy wraz z przeprogramowanym komputerem sterującym pozwoliły na uzyskanie 375 KM i blisko 500 Nm maksymalnego momentu obrotowego.
MR Car Design nie podało jednak osiągów tej wyjątkowej Insigni.
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?