Sercem samochodu jest dwupaliwowa jednostka napędowa 1.4 Turbo 140 KM LPG z aktywowanym zbiornikiem benzyny. Zbiornik LPG jest w stanie pomieścić 34 l. Z kolei zbiornik benzyny ma pojemność 53 l. W trybie dwupaliwowym samochód może pokonać nawet 900 km. Zbiornik LPG został umieszczony we wnęce na koło zapasowe z tyłu samochodu, przy zachowaniu nienaruszonej pojemności bagażnika.
Za pomocą przycisku kierowca płynnie przełącza pomiędzy trybem benzynowym i LPG. Na przednim panelu instrumentów znajduje się wskaźnik zakresu jazdy, który pokazuje poziom zużycia benzyny i LPG. Jak deklaruje producent nowy silnik spala 7,7 l gazu na 100 km w cyklu mieszanym.
Kliknij, aby przejść do galerii zdjęć
Silnik LPG dla Opla Mokki produkowany jest na wspólnej linii na której instalowane są układy na gaz dla jedenastu modeli marki: Opel Insignia (cztero- i pięciodrzwiowe sedany, Sports Tourer), Opel Astra (pięciodrzwiowa i Sports Tourer), Opel Corsa (trzy- i pięciodrzwiowa), Opel Meriva oraz Opel Zafira Tourer.
W związku z coraz większą popularnością Opla Mokki firma postanowiła zwiększyć produkcję modelu i w tym celu przeniesie ją do hiszpańskiej Saragossy w drugiej połowie 2014 r. Ceny modelu z silnikiem LPG poznamy do końca roku.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Polski samolot musiał nagle lądować na Islandii. Nerwowa sytuacja na pokładzie
- Gwiazdy „Pulp Fiction” na 30. rocznicy premiery filmu. Niektórych zabrakło
- Kokosanka pingwinem roku. Ptak z gdańskiego zoo bije rekordy popularności
- Sto dni do rozpoczęcia Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. Co mówią mieszkańcy Paryża?