Wynik ten pozwolił zwiększyć udział w rynku samochodów osobowych i dostawczych do 3,5t o 0,26 punktu procentowego do 7,81%.
„Miniony rok dostarczył nam wiele powodów do radości, przekroczyliśmy liczbę 30 000 sprzedanych aut. Jest to najlepszy wynik marki w Polsce od 11 lat, czyli od 2004 roku. Zwiększyliśmy zarówno ilość sprzedanych samochodów, jak i udział marki Opel w rynku” – powiedział Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny General Motors Poland.
Najpopularniejszym modelem Opla w Polsce oraz głównym filarem sukcesu marki w 2015 roku była Astra, która znalazła aż 10 639 nabywców, czyli o prawie 21% więcej niż rok wcześniej. Nowy model zebrał wiele pochlebnych recenzji oraz branżowych nagród. Astra jest również jednym z 7 finalistów w walce o tytuł Car of The Year 2016. W całej Europie zebrano już ponad 65 000 zamówień na ten najbardziej udany model Opla, mimo że na większości europejskich rynków pojawił się on dopiero w listopadzie.
„Cieszy nas tak dobre przyjęcie nowej generacji Astry, szczególnie że model ten produkowany jest w Polsce. Przed nami kolejny ekscytujący rok i kolejne premiery. Już wiosną do polskich salonów trafi wersja kombi, czyli Nowa Astra Sports Tourer” – dodaje Mieczkowski.
* Dane wg PZPM na podstawie CEP
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?