Wszystko
o samochodach

Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 37258 opinii. Oceń swoje auto Zamknij

Samochody / Testy

Peugeot 207 SW

Data publikacji: Autor: Maciej Pobocha

Fot. Maciej Pobocha Peugeot 207 SW to jedno z trzech małych kombi oferowanych na naszym rynku. Ma bagażnik o pojemności 337 l i szklany, panoramiczny dach.

Fot. Maciej Pobocha

 

W porównaniu z hatchbackiem odmiana SW jest dłuższa o 12 cm i wyższa o prawie 4 cm. Ma dzięki temu większy bagażnik, którego pojemność wynosi 337 l. Po złożeniu oparć tylnej kanapy powstaje płaska podłoga, a objętość przestrzeni bagażowej wzrasta do 1258 l. Pokrywa bagażnika jest Fot. Maciej Pobocha dwuczęściowa – można otworzyć ją w całości lub tylko szybę i przez nią włożyć mniejsze przedmioty.

 

207 SW ma panoramiczny, szklany dach o powierzchni 1,1 m2. Jeśli nie jesteśmy zainteresowani widokiem nad głową, albo Fot. Maciej Pobocha przeszkadza nam ostre światło, dach możemy zasłonić. Służy do tego roleta sterowana elektrycznie za pomocą wyłącznika umieszczonego na konsoli, blisko hamulca ręcznego, w sposób umożliwiający dostęp do niego zarówno od strony przednich, jak i tylnych siedzeń.

 

Pod maską testowanego przez nas 207 SW pracował benzynowy silnik 1,6 l/120 KM. To najmocniejsza jednostka, z Fot. Maciej Pobocha jaką oferowane jest małe kombi Peugeota, przygotowana przez Francuzów we współpracy z BMW. Silnik zapewnia autu niezłą dynamikę (przyspieszenie do setki w 9,6 sekundy, prędkość maksymalna 200 km/h), Fot. Maciej Pobocha zadowalając się stosunkowo niewielką ilością paliwa.

 

Zanotowane przez nas zużycie w trasie wyniosło 5,6 l/100 km, a w mieście 8,7 l/100 km. Dźwięk pracy jednostki staje się głośniejszy przy ok. 3500-3600 obr./min. 5-stopniowa, ręczna skrzynia biegów pracuje precyzyjnie, ale ma dość długi skok przełożeń. Ze względu na niezbyt duży rozstaw osi, samochód podskakuje na nierównościach.

Fot. Maciej Pobocha  

Wnętrze wykończono materiałami o przyzwoitej jakości. Razi jednak mało nowoczesny panel centralny z drobnymi przyciskami radia i klimatyzacji. Skórzana, gruba kierownica, świetnie leży w dłoniach. Plus należy się za głęboki schowek przed pasażerem siedzącym z przodu i spore schowki w drzwiach przednich.Fot. Maciej Pobocha

 

Bagażnik nie ma miękkiej rolety, tylko składającą się, twardą półkę, której obsługa nie należy do najwygodniejszych. Jej zaletą jest natomiast sztywność, dzięki czemu bez obaw można na niej położyć cięższe przedmioty.

 

Peugeot 207 SW 1.6 120 KM kosztuje 61 tys. zł, ale w promocji można go kupić za 49 900 zł.

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Tagi:

Komentarze

  • Jarpoz

    Usiadłem w nim kiedyś, niby kombi, niby namiastka auta rodzinnego, ale ciasny na potęgę. Niestety tylko dla kurdupli.

Dodaj komentarz

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły
Advertisement

Motofakty mazowieckie

Peugeot 207 dane techniczne

Wszystkie dane techniczne

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości

Peugeot 207 opinie

Oceń swoje auto

Ogłoszenia z gratka.pl

Peugeot 207 Cena

Części dla marki Peugeot

Średnia cena części z Moto.Gratka.pl

Suma (średni koszt):

664 zł