Peugeot 308 SW. Znamy gamę i cenniki

Stanisław Rochowicz
Nowy Peugeot 308 SW zadebiutował właśnie w Polsce w segmencie kompaktowych kombi. Powiększony o 55 mm rozstaw osi w porównaniu do wersji hatchback przyczynił się do wydłużenia sylwetki nadwozia i powiększenia przestrzeni w tylnej części kabiny. Dzięki czemu pojemność bagażnika sięga od 608 litrów do 1634 litrów przy całkowitym złożeniu tylnej kanapy.Fot. Peugeot
Nowy Peugeot 308 SW zadebiutował właśnie w Polsce w segmencie kompaktowych kombi. Powiększony o 55 mm rozstaw osi w porównaniu do wersji hatchback przyczynił się do wydłużenia sylwetki nadwozia i powiększenia przestrzeni w tylnej części kabiny. Dzięki czemu pojemność bagażnika sięga od 608 litrów do 1634 litrów przy całkowitym złożeniu tylnej kanapy.Fot. Peugeot
Nowy Peugeot 308 SW zadebiutował właśnie w Polsce w segmencie kompaktowych kombi. Powiększony o 55 mm rozstaw osi w porównaniu do wersji hatchback przyczynił się do wydłużenia sylwetki nadwozia i powiększenia przestrzeni w tylnej części kabiny. Dzięki czemu pojemność bagażnika sięga od 608 litrów do 1634 litrów przy całkowitym złożeniu tylnej kanapy.

„Premiera nowego Peugeot 308 wzbudziła w Polsce wielkie zainteresowanie, a samochód zebrał wiele entuzjastycznych recenzji. Wprowadzenie na polski rynek wersji kombi tego modelu, wzbogaca ofertę marki w bardzo konkurencyjnym segmencie C, którego klienci oczekują samochodu nowoczesnego, funkcjonalnego, wyróżniającego się atrakcyjnym designem oraz zapewniającego bezpieczną i komfortową jazdę. Jestem przekonany, że nowy Peugeot 308 SW, oferujący wszystkie atuty wersji hatchback wzbogacone o dodatkową przestrzeń dla pasażerów podróżujących z tyłu oraz zwiększoną pojemność bagażnika, spełni wszystkie te oczekiwania i stanie się liczącym się graczem na polskim rynku” - powiedział Alessandro Renda, dyrektor marki PEUGEOT w Polsce. 

Peugeot 308 SW jest zbudowany na ulepszonej platformie EMP2 (Efficient Modular Platform) przystosowanej do różnych rodzajów napędu, dzięki czemu nowy model dysponuje bogatą ofertą wersji. Od samego początku będą dostępne dwie wersje z napędem hybrydowym plug-in.

Platforma została wyposażona w nowe elementy konstrukcyjne, których celem jest jak zawsze podniesienie efektywności, bezpieczeństwa, przyjemności z jazdy i komfortu.

Nowy Peugeot 308 SW zadebiutował właśnie w Polsce w segmencie kompaktowych kombi. Powiększony o 55 mm rozstaw osi w porównaniu do wersji hatchback przyczynił
Nowy Peugeot 308 SW zadebiutował właśnie w Polsce w segmencie kompaktowych kombi. Powiększony o 55 mm rozstaw osi w porównaniu do wersji hatchback przyczynił się do wydłużenia sylwetki nadwozia i powiększenia przestrzeni w tylnej części kabiny. Dzięki czemu pojemność bagażnika sięga od 608 litrów do 1634 litrów przy całkowitym złożeniu tylnej kanapy.
Fot. Peugeot

Na przodzie samochodu niepodzielnie króluje nowe logo marki, dodatkowo wyeksponowane zbiegającymi się w jego stronę motywami stylistycznymi grilla. Zaawansowany technologicznie radar wykorzystywany przez systemy wspomagania znika z korzyścią dla designu całości pod logo z wizerunkiem lwa. W obudowie anteny radaru wykorzystano stop indu, który przepuszcza fale radiowe. W ten sposób logo jest jedynym elementem zdobiącym wlot powietrza. Miejsce na tablicę rejestracyjną przesunięto w dół.

Przednie reflektory są wykonane w technologii LED już w podstawowej wersji modelu. Ich ostra linia podkreśla dynamikę i stanowi jeden z charakterystycznych elementów stylu nowego Peugeota 308 SW. Przedłużają je kły świateł dziennych, wcinające się w przedni zderzak. Ciekawy układ świateł doskonale wpisuje się w aktualny styl PEUGEOT i sprawia, że już na pierwszy rzut oka rozpoznajemy samochody marki, zarówno w dzień jak i w nocy.

W wersjach GT i GT Pack reflektory Full LED są jeszcze węższe. Zastosowano w nich Peugeot Matrix LED Technology – technologię, która zapewnia wyższą wydajność i bezpieczeństwo w codziennej eksploatacji.

Tylne światła wykonano w technologii Full LED w kształcie potrójnego śladu pazurów, tworzącego nowoczesną sygnaturę świetlną, charakterystyczną dla samochodów marki.

Nowy Peugeot 308 SW jest dostępny w siedmiu kolorach: niebieski Avatar, czerwony Elixir, biały Nacré, biały Banquise, szary Artense, szary Platinium, czarny Perla Nera.

Peugeot 308 SW. Więcej miejsca

Nowy Peugeot 308 SW zadebiutował właśnie w Polsce w segmencie kompaktowych kombi. Powiększony o 55 mm rozstaw osi w porównaniu do wersji hatchback przyczynił
Nowy Peugeot 308 SW zadebiutował właśnie w Polsce w segmencie kompaktowych kombi. Powiększony o 55 mm rozstaw osi w porównaniu do wersji hatchback przyczynił się do wydłużenia sylwetki nadwozia i powiększenia przestrzeni w tylnej części kabiny. Dzięki czemu pojemność bagażnika sięga od 608 litrów do 1634 litrów przy całkowitym złożeniu tylnej kanapy.
Fot. Peugeot

W porównaniu do wersji hatchback, model posiada większy rozstaw osi (+ 55 mm) wynoszący 2,732 m i 129 mm dystansu na wysokości kolan w drugim rzędzie siedzeń, co pozwala maksymalnie powiększyć pojemność bagażnika.

Tylny zwis został wydłużony w stosunku do hatchbacka o 21 cm, co pozwoliło na uzyskanie wyjątkowo udanej tylnej części samochodu, stanowiącej idealne połączenie zderzaka w pełni zgodnego z nową stylistyką marki, oraz głębokiego i pojemnego bagażnika.

Podłoga o dwóch położeniach zapewnia dodatkowe schowki za oparciami tylnej kanapy.

Kolejna, praktyczna zaleta nowego auta to oferowana w standardzie tylna kanapa dzielona na 3 części (40/20/40). System umożliwia błyskawiczne złożenie trzech części kanapy za pomocą dwóch łatwo dostępnych przycisków od strony bagażnika.
Pojemność uzyskanej w ten sposób przestrzeni bagażowej wynosi w wersjach z silnikiem spalinowym, przy ustawieniu podłogi bagażnika w dolnym położeniu, 1634 litry nie licząc schowków z przegrodami pod wykładziną (608 litrów minimalnie).
Po złożeniu tylnej kanapy możliwy jest przewóz przedmiotu o długości przekraczającej 1,85 m. Aby zwiększyć funkcjonalność przestrzeni bagażowej, wyposażono ją w gniazdo 12 V umieszczone na prawej ścianie bagażnika, oświetlenie LED, dwie siatki na bagaże i zaczepy na torby.

Tylna klapa bagażnika może być zautomatyzowana, by ułatwić dostęp do jego wnętrza, gdy obie ręce są zajęte.
Przednie fotele, dostępne w zależności od wersji w standardzie lub w opcji, mają certyfikat AGR (Aktion für Gesunder Rücken), który jest przyznawany fotelom spełniającym wysokie wymagania w zakresie ergonomii i regulacji. Mogą być również wyposażone w elektryczną regulację 10 parametrów z możliwością zapamiętania dwóch ustawień.

Wyprofilowane przednie siedzenia mogą mieć także w opcji system masażu pneumatycznego z 8 kieszeniami z kilkoma zróżnicowanymi programami. Są ponadto podgrzewane.
Jeśli chodzi o dostępne złącza, od wersji ALLURE, z tyłu środkowej konsoli znajdują się 2 gniazda USB C do ładowania oraz ładowania/pobierania danych.

Nowy jest również system klimatyzacji – zapewnia użytkownikom wyższy komfort cieplny. Dla pasażerów siedzących w drugim rzędzie wbudowano dwie dysze nawiewu z tyłu środkowej konsoli.
W trosce o zdrowe powietrze w kabinie, nowy Peugeot 308 SW został wyposażony w system AQS (Air Quality System), który stale kontroluje jakość powietrza pobieranego z zewnątrz. System może samoczynnie włączyć zamknięty obieg powietrza. Do dobrego samopoczucia przyczynia się również system Clean Cabin, dostępny od wersji GT. System oczyszcza powietrze przepuszczając je przez układ filtrów, które wychwytują spaliny i cząstki. Informacja o jakości powietrza jest podawana na centralnym ekranie.

Peugeot 308 SW. Technologie

Nowy Peugeot 308 SW zadebiutował właśnie w Polsce w segmencie kompaktowych kombi. Powiększony o 55 mm rozstaw osi w porównaniu do wersji hatchback przyczynił
Nowy Peugeot 308 SW zadebiutował właśnie w Polsce w segmencie kompaktowych kombi. Powiększony o 55 mm rozstaw osi w porównaniu do wersji hatchback przyczynił się do wydłużenia sylwetki nadwozia i powiększenia przestrzeni w tylnej części kabiny. Dzięki czemu pojemność bagażnika sięga od 608 litrów do 1634 litrów przy całkowitym złożeniu tylnej kanapy.
Fot. Peugeot

PEUGEOT i-Cockpit® stanowi element DNA marki. Z każdą generacją wzbogaca się o nowe możliwości i modernizuje. W nowym Peugeocie ulepszono ergonomię, jakość, interfejs graficzny i technologię oraz wprowadzono nowy system infotainment PEUGEOT i-Connect®.

W nową kompaktową kierownicę wbudowano czujniki, które wykrywają, czy kierowca trzyma ręce na kierownicy podczas korzystania z nowych systemów wspomagania prowadzenia.

Usytuowany na linii wzroku kierowcy zestaw zegarów, już od podstawowej wersji ACTIVE Pack jest w postaci 10” cyfrowego wyświetlacza, a od wersji GT – w postaci wyświetlacza trójwymiarowego. Cyfrowy panel zegarów oferuje możliwość zmiany i personalizacji ustawień. Ma kilka trybów wyświetlania (nawigacja online TomTom, radio/media, systemy wspomagania prowadzenia, przepływ energii elektrycznej itd.), które można zmieniać za pomocą przycisku na zespolonym przełączniku.
Konstrukcja deski rozdzielczej wykorzystuje układ „high-vent” z nawiewami umieszczonymi na wysokości głów kierowcy oraz pasażera, i zapewnia im optymalny komfort.

Taki układ deski rozdzielczej umożliwia również umieszczenie centralnego ekranu dotykowego o przekątnej 10”, dostępnego w standardzie, nieco poniżej poziomu panelu zegarów. Dzięki temu ekran, harmonijnie wbudowany w deskę rozdzielczą, jest bliżej ręki kierowcy.

Od wersji ALLURE w nowym Peugeot 308 SW zamiast panelu sterowania klimatyzacją pojawia się nowość – wirtualne przyciski i-toggles, których ustawienia można dowolnie zmieniać. Umieszczone obok centralnego ekranu, niczym otwarta książka, wnoszą nową estetykę i oferują poziom zaawansowania technologicznego niespotykany w tym segmencie.

Każdy i-toggle to dotykowy klawisz skrótu, który umożliwia przejście do sterowania klimatyzacją, kontaktu z listy telefonicznej, wybranej stacji radia czy uruchomienie aplikacji zdefiniowanych swobodnie przez użytkownika.

PEUGEOT i-Cockpit® jest nadal wyposażony w centralny ekran zwrócony ku kierowcy, bardziej ergonomiczny z punktu widzenia prowadzącego, ale tylko tyle, żeby pasażer nie czuł się wykluczony. Podobnie jest ze środkową konsolą, która jest celowo otwarta na pasażera. Było to jedno z założeń przy projektowaniu wnętrza nowego modelu. Projektantom zależało na osiągnięciu równowagi w podziale przestrzeni pomiędzy obiema osobami siedzącymi z przodu.

Takie ukształtowanie deski było możliwe dzięki bardziej kompaktowym wymiarom bloku klimatyzacji i zwiększeniu dostępnego miejsca. Dzięki temu na łuku konsoli od strony kierowcy umieszczono wszystkie przełączniki związane z prowadzeniem samochodu:
nową kompaktową dźwignię pozwalającą na impulsowy wybór trybu jazdy (Reverse, Neutral, Drive) i 2 przyciski (Parking i Manual) automatycznej skrzyni biegów z 8 przełożeniami, przełącznik trybu jazdy (Electric, Hybrid, Eco, Normal i Sport) w zależności od rodzaju napędu.

Łuk konsoli sięga aż do miejsca, gdzie znajduje się bezprzewodowa ładowarka do smartfonów. Pozostałą część konsoli wykorzystano na schowki i praktyczne wyposażenie: dwa uchwyty na kubki dużej średnicy, dwa gniazda USB C (do ładowania oraz ładowania i pobierania danych), liczne schowki o pojemności do 34 litrów, podłokietnik.

Oświetlenie ambientowe z diodami LED (8 kolorów do wyboru) ukrytymi za centralnym ekranem podświetla listwę deski i sięga aż do paneli drzwi, które w zależności od wersji mogą być wykończone piankowym tworzywem, tkaniną, Alcantarą® lub wykonane z płatów tłoczonego aluminium.

Nowy system mutlimedialny oferuje każdemu użytkownikowi w zależności od tego, na co ma ochotę to, co najlepsze w smartfonach i rozwiązaniach wykorzystywanych w samochodach. Jest ergonomiczny i zapewnia płynne korzystanie z potrzebnych na co dzień aplikacji. Osiem dostępnych profili użytkowników umożliwia każdemu kierowcy zapisanie wybranych ustawień wyświetlacza, oświetlenia ambientowego i innych systemów.

Funkcja bezprzewodowego klonowania ekranu smartfona umożliwia jednoczesne podłączenie dwóch telefonów za pomocą Bluetooth.
Środkowy ekran wysokiej rozdzielczości o przekątnej 10” można w pełni i z łatwością spersonalizować wykorzystując widżety i skróty klawiszowe, bardzo łatwe w obsłudze i działające tak jak w tabletach.
Z łatwością można przewijać menu od lewej do prawej, z góry w dół w przypadku powiadomień, czy wywołać listę aplikacji naciskając ekran trzema palcami.

Nowy Peugeot 308 SW zadebiutował właśnie w Polsce w segmencie kompaktowych kombi. Powiększony o 55 mm rozstaw osi w porównaniu do wersji hatchback przyczynił
Nowy Peugeot 308 SW zadebiutował właśnie w Polsce w segmencie kompaktowych kombi. Powiększony o 55 mm rozstaw osi w porównaniu do wersji hatchback przyczynił się do wydłużenia sylwetki nadwozia i powiększenia przestrzeni w tylnej części kabiny. Dzięki czemu pojemność bagażnika sięga od 608 litrów do 1634 litrów przy całkowitym złożeniu tylnej kanapy.
Fot. Peugeot

W każdej chwili można wrócić do strony głównej za pomocą przycisku dotykowego „Home”, podobnie jak w smartfonie.
Stale widoczny pasek w górnej części ekranu pokazuje informacje o temperaturze otoczenia, klimatyzacji, wybranym ekranie głównym, zasięgu sieci telefonicznej i ładowaniu smartfona, godzinę oraz inne powiadomienia
PEUGEOT i-Connect Advanced, wyposażony w wydajną i świetnie działającą nawigację online TomTom, zapewnia wszystkie korzyści zaawansowanych technologii. Dla większej czytelności mapa jest wyświetlana na całym ekranie o przekątnej 10”. Jej aktualizacja odbywa się bezprzewodowo.

Sprzymierzeńcem w codziennej eksploatacji będzie funkcja „OK PEUGEOT” uruchamiana przyciskiem na konsoli. Funkcja rozpoznawania mowy uwzględniająca specyfikę języka naturalnego zapewnia łatwy dostęp do wszystkich funkcji systemu multimedialnego i podnosi bezpieczeństwo.

System ułatwia obsługę samochodu i udziela odpowiedzi na zapytania dzięki wbudowanej dokumentacji i tutorialom.
W nowym aucie pojawia się również nowy system Hi-Fi Premium FOCAL®, opracowany wspólnie ze znaną francuską marką sprzętu audio. Jest to owoc ponad trzyletniej współpracy projektowej.

System Hi-Fi Premium FOCAL® składa się z 10 głośników, w których zastosowano unikatowe technologie chronione patentami: 4 głośniki wysokotonowe TNF z aluminiowymi odwróconymi kopułkami, 4 głośniki nisko/średniotonowe z membraną Polyglass i zawieszeniem TMD (Tuned Mass Damper) o średnicy 165 mm, 1 głośnik jednodrożny Polyglass, 1 owalny subwoofer z potrójną cewką Power Flower™.

Głośniki są podłączone do nowego 12-kanałowego wzmacniacza 690 W (ulepszona technologia klasy D) i korzystają dodatkowo z systemu cyfrowej obróbki dźwięku ARKAMYS.
Konstruktorzy PEUGEOT i FOCAL wspólnie zaprojektowali rozmieszczenie głośników, aby zapewnić wszystkim pasażerom niesamowite poczucie wszechogarniającego dźwięku, który jest czysty i wyrazisty, a głębokość basów robi wrażenie.

Peugeot 308 SW. Systemy wspomagające prowadzenie

Nowy Peugeot 308 SW zadebiutował właśnie w Polsce w segmencie kompaktowych kombi. Powiększony o 55 mm rozstaw osi w porównaniu do wersji hatchback przyczynił
Nowy Peugeot 308 SW zadebiutował właśnie w Polsce w segmencie kompaktowych kombi. Powiększony o 55 mm rozstaw osi w porównaniu do wersji hatchback przyczynił się do wydłużenia sylwetki nadwozia i powiększenia przestrzeni w tylnej części kabiny. Dzięki czemu pojemność bagażnika sięga od 608 litrów do 1634 litrów przy całkowitym złożeniu tylnej kanapy.
Fot. Peugeot

Systemy wspomagania prowadzenia najnowszej generacji, reprezentujące najwyższy poziom know-how marki, uzupełniają bogatą ofertę technologii pokładowych.

Pakiet Drive Assist 2.0 to kolejny krok w stronę jazdy półautonomicznej. Będzie dostępny pod koniec tego roku. Obejmuje aktywny tempomat z funkcją Stop & Go (w wersji z automatyczną skrzynią biegów EAT8) oraz system aktywnego utrzymywania samochodu na pasie ruchu. Obecnie jest wyposażony w trzy nowe funkcje działające na drogach dwujezdniowych:

  • zmiana pasa ruchu w trybie półautomatycznym: proponuje kierowcy wyprzedzenie samochodu jadącego z przodu, a następnie powrót na poprzedni pas. Działa przy prędkości od 70 km/h do 180 km/h.
  • podpowiadanie prędkości jazdy z wyprzedzeniem: system proponuje kierowcy dostosowanie prędkości (zwolnienie, przyspieszenie) w zależności od znaków ograniczenia prędkości.
  • dostosowanie prędkości na zakręcie: pozwala na optymalizację prędkości w zależności od kąta zakrętu, działa do prędkości 180 km/h.

Oczywiście nowy Peugeot 308 SW oferuje, w zależności od wersji, bogaty zestaw systemów wspomagających prowadzenie i podnoszących bezpieczeństwo oraz komfort:

  • adaptacyjny tempomat z funkcją Stop & Go (w wersjach z automatyczną skrzynią biegów EAT8) z możliwością regulacji odległości między pojazdami;
  • adaptacyjny tempomat z funkcją 30 km/h w wersjach z manualną skrzynią biegów z możliwością regulacji odległości między pojazdami;
  • system automatycznego hamowania awaryjnego (rozpoznaje pieszych i rowerzystów w dzień i w nocy przy prędkości od 7 km/h do 140 km/h w zależności od wersji) z funkcją ostrzegania o ryzyku kolizji;
  • system aktywnego monitorowania pasa ruchu koryguje tor jazdy;
  • system wykrywania zmęczenia kierowcy kontroluje czujność kierowcy w czasie długiej jazdy i przy prędkościach przekraczających 65 km/h. Kontrola odbywa się poprzez analizę niewielkich ruchów kierownicy;
  • system automatycznego przełączania świateł drogowych;
  • system rozszerzonego monitorowania znaków drogowych (stopu, zakazu wjazdu, zakazu wyprzedzania, końca zakazu wyprzedzania);
  • otwierany dach z przesłoną;
  • alarm obwodowy, objętościowy i z funkcją blokady otwarcia drzwi od wewnątrz;
  • elektryczny hamulec postojowy we wszystkich wersjach.

Peugeot 308 SW. Silniki

Symbolem tak ważnej dla marki koncepcji „Power of Choice” są dwa napędy hybrydowe plug-in, oferowane w nowym samochodzie:

  • HYBRID 225 e-EAT8 z napędem na dwa koła, łączy silnik PureTech 180 KM (132 kW) z silnikiem elektrycznym 81 kW i automatyczną skrzynią biegów e-EAT8, z emisją CO2 od 26 g/km i zasięgiem do 59 km w trybie 100% elektrycznym (zgodnie z protokołem WLTP, w trakcie homologacji),
  • HYBRID 180 e-EAT8 z napędem na dwa koła, łączy silnik PureTech 150 KM (110 kW) z silnikiem elektrycznym 81 kW i automatyczną skrzynią biegów e-EAT8, z emisją CO2 od 25 g/km i zasięgiem do 60 km w trybie 100% elektrycznym (zgodnie z protokołem WLTP, w trakcie homologacji).

Akumulator litowo-jonowy ma pojemność 12,4 kWh i moc 102 kW. Dostępne są dwa rodzaje ładowarek pokładowych, które spełniają wszystkie potrzeby i są dostosowane do różnych źródeł ładowania. W standardzie oferowana jest ładowarka prądu jednofazowego 3,7 kW, a w opcji – prądu jednofazowego o mocy 7,4 kW.

Szacunkowy czas ładowania wynosi:

  • ze stacji Wall Box (32 A) 7,4 kW: pełne naładowanie akumulatora w ciągu 1 godz. 55 min prądem jednofazowym za pomocą pokładowej ładowarki 7,4 kW,
  • ze wzmocnionego gniazda 16 A: pełne naładowanie akumulatora w ciągu 3 godz. 50 min prądem jednofazowym za pomocą pokładowej ładowarki 3,7 kW,
  • ze standardowego gniazda 8 A: pełne naładowanie akumulatora w ciągu 7 godz. 05 min prądem jednofazowym za pomocą pokładowej ładowarki 3,7 kW.

Nowy Peugeot 308 SW jest dostępny z następującymi silnikami spalinowymi o niskiej emisji CO2 (od 115 g/km). Spełniają one najnowsze przepisy Euro 6 i są homologowane zgodnie z protokołem WLTP (Worldwide harmonized Light vehicules Test Procedures).

Benzynowe – trzycylindrowe o pojemności skokowej 1,2 l:

  • PureTech 110 S&S z manualną skrzynią biegów o 6 przełożeniach;
  • PureTech 130 S&S z manualną skrzynią biegów o 6 przełożeniach;
  • PureTech 130 S&S z automatyczną skrzynią biegów o 8 przełożeniach EAT8.

Wysokoprężne – czterocylindrowe jednostki o pojemności skokowej 1,5 l:

  • BlueHDi 130 S&S z manualną skrzynią biegów o 6 przełożeniach;
  • BlueHDi 130 S&S z automatyczną skrzynią biegów o 8 przełożeniach EAT8.

Peugeot 308 SW. Ceny

Nowy Peugeot 308 SW zadebiutował właśnie w Polsce w segmencie kompaktowych kombi. Powiększony o 55 mm rozstaw osi w porównaniu do wersji hatchback przyczynił
Nowy Peugeot 308 SW zadebiutował właśnie w Polsce w segmencie kompaktowych kombi. Powiększony o 55 mm rozstaw osi w porównaniu do wersji hatchback przyczynił się do wydłużenia sylwetki nadwozia i powiększenia przestrzeni w tylnej części kabiny. Dzięki czemu pojemność bagażnika sięga od 608 litrów do 1634 litrów przy całkowitym złożeniu tylnej kanapy.
Fot. Peugeot

Cennik nowego Peugeota 308 SW zaczyna benzynowa wersja Pure Tech 110 KM z manualną 6-biegową skrzynią w wersji Active Pack z ceną 91 800 zł. Ta sama wersja wyposażeniowa ale z silnikiem o mocy 130 KM kosztuje od 96 200 złotych, a wersja benzynowa 130 KM z automatyczną skrzynią o 8 przełożeniach kosztuje od 104 700 złotych.

Wersje z silnikami wysokoprężnymi zaczynają się od 106 000 złotych (Blue HDi 130 KM 6-biegowa skrzynia manualna, wersja wyposażenia Active Pack), oraz 114 500 złotych (Blue HDi 130 KM 8-biegowa skrzynia automatyczna, wersja wyposażenia Active Pack).

Cennik wersji hybrydowych zaczyna się od kwoty 143 200 złotych za wersję 180 KM z 8-biegową skrzynią automatyczną i wersją wyposażeniową Active Pack. Wersja o mocy 225 KM z 8-biegową skrzynią automatyczną z wersją wyposażeniową GT, kosztuje od 172 100 złotych.

Zobacz także: Jeep Compass w nowej odsłonie

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty