Wszystko
o samochodach

Samochody / Używane

Peugeot 407 - czy bać się zakupu rekina? Poradnik zakupowy (WIDEO)

Data publikacji: Autor: redakcja.regiomoto

Peugeot 407 sedan 1.6 HDI Francuski samochód klasy średniej kusi atrakcyjnymi cenami, bogatym wyposażeniem, dobrą trakcją i komfortem. Minusy Peugeota 407 to mało praktyczne nadwozie i kapryśna elektronika. Sprawdź, czy jest się czego bać.

Śmiały projekt przedniej części nadwozia Peugeota 407 nie każdemu się podoba. Z drugiej strony wśród samochodów klasy średniej młodszych niż 10 lat jest jedną z najciekawszych propozycji, głównie za stosunek ceny do osiągów i wyposażenia.

Oto filmowy poradnik zakupowy dla wszystkich, którzy interesują się używanym Peugeotem 407:

Peugeot 407 (2004-2011) – historia i stylistyka modelu

Produkowany od 2004 r. Peugeot 407 zastąpił na rynku wyjątkowo udany i popularny model 406. Od klasycznego poprzednika odróżniała go nowoczesna stylistyka z wydłużonym przodem, który opatrzono wielkim wlotem powietrza, przypominającym paszczę rekina.

Samochód, zwłaszcza z boku, wygląda zgrabnie i może się podobać, szczególnie tym, którzy mają dosyć konserwatywnego stylu konkurentów 407-ki. Auto występowało w trzech wersjach nadwoziowych – jako sedan, kombi SW z panoramicznym dachem i stylowe coupe, rzadkość na naszym rynku.

W 2008 r. Peugeot 407 przeszedł delikatny lifting. Dodano chromowaną osłonę przedniego wlotu powietrza i zmieniono tylny zderzak. We wnętrzu też było kilka praktycznie niezauważalnych poprawek. Produkcję zakończono trzy lata później, następcą jest Peugeot 508.

Peugeot 407 – wnętrze i wyposażenie

Wygląd wnętrza nie jest już tak odważny jak nadwozia, ale i tu nastąpiła rewolucja w porównaniu z poprzednikiem. Kokpit jest masywniejszy i zdaje się w nieskończoność ciągnąć przed kierowcą. Nie można uznać tego za plus. W połączeniu z długim i nisko opadającym przodem, parkowanie przodem do krawężnika bez opcjonalnych czujników parkowania może być dla mało wprawnych kierowców nie lada wyzwaniem. Długi przedni zwis i niski prześwit sprawiają, że przedni zderzak jest narażony na uszkodzenia, podobnie jak chłodnica.

Materiały zastosowane w kabinie Peugeota 407 są wysokiej jakości, poza plastikami użytymi do wykończenia środkowej części deski rozdzielczej – po latach zaczynają skrzypieć i są mało odporne na zarysowania. Na pokładzie auta znajdziemy zazwyczaj welurową tapicerkę, ale nietrudno też o wersję z siedzeniami wyłożonymi skórą. Oferowano kilka ciekawych kolorów tego typu tapicerki – z niebieskim włącznie. Miejsca w kabinie, w przypadku sedana i kombi, jest wystarczająco dla czterech dorosłych osób i dziecka, ale nie tak dużo jak u konkurentów. Na tylnej kanapie sedana wyższym pasażerom może brakować miejsca nad głową. Pojemność bagażnika też nie imponuje. Wynosi 407 l/1365 w sedanie i 450 l/1655 w kombi.

Kliknij, aby przejść do galerii zdjęć Peugeota 407

Peugeot 407 wyróżnia się poziome bezpieczeństwa. Seryjnie oferowano sześć poduszek i kurtyn powietrznych, ABS i układ stabilizacji toru jazdy ESP. W testach zderzeniowych EuroNCAP Peugeot uzyskał najwyższą ocenę 5 gwiazdek.

Oprócz wspominanych systemów bezpieczeństwa, 407-ka nawet w najsłabszych wersjach silnikowych miała w standardzie centralny zamek, elektrycznie sterowane szyby, radio i klimatyzację. Mocniejsze wersje miały w standzie dwustrefową klimatyzację czy półskórzaną tapicerkę. Na rynku jest wiele jeszcze lepiej wyposażonych aut – między innymi w fabryczny zestaw nawigacji czy tempomat. W standardowych wersjach, zamiast dużego, kolorowego ekranu nawigacji, znajduje się mały ekran wyświetlający wskazania komputera pokładowego (w wersjach po liftingu i w coupe kolorowy), choć można też trafić na pojazdy wyposażone w podobny ale nieco bardziej kwadratowy ekran – najczęściej to byłe, francuskie taksówki.

Peugeot 407 – silniki i ich usterki

Gama silnikowa Peugeota 407 nie zmieniła się zasadniczo w trakcie jego produkcji. Zmodernizowane jednostki napędowe wprowadzano stopniowo, szczególnie ważny był 2005 r. Za przeniesienie napędu, w 407-kach odpowiedzialne były skrzynie manualna (pięciobiegowa w 1.8 i 1.6 HDI i sześciobiegowa w pozostałych wersjach silnikowych) i automatyczna (cztero- i sześciobiegowa).

Silniki benzynowe – gama i osiągi:

1.8 16V (115 KM), 163 Nm/3750 obr/min, 0-100 km/h w 12,9 sekundy, V-max 200 km/h, średnie spalanie 7,7 litra/100 km – do 2005

1.8 16V (125 KM), 170 Nm/3750 obr/min, 0-100 km/h w 10,3 sekundy, V-max 208 km/h, średnie spalanie 7,7 litra/100 km – od 2005

2.0 16V (136 KM), 190 Nm/6000 obr/min, 0-100 km/h w 9,2 sekundy, V-max 212 km/h, średnie spalanie 8,1 litra/100 km – do 2005

2.0 16V (140 KM), 200 Nm/6000 obr/min, 0-100 km/h w 9,1 sekundy (automat 10,5), V-max 213 km/h (automat 207 km/h), średnie spalanie 8,1 litra/100 km (automat 8,6 litra/100 km) – od 2005

2.2 16V (158 KM), 217 Nm/5650 obr/min, 0-100 km/h w 9,0 sekundy (automat 10,7), V-max 220 km/h (automat 212 km/h), średnie spalanie 9,0 litra/100 km (automat 9,4 litra/100 km) – do 2005

2.2 16V (163 KM), 220 Nm/5650 obr/min, 0-100 km/h w 9,0 sekundy (automat 10,5), V-max 222 km/h (automat 213 km/h), średnie spalanie 9,0 litra/100 km (automat 9,4 litra/100 km) – od 2005 do 2009

3.0 V6 (211 KM) Automat, 290 Nm/6000 obr/min, 0-100 km/h w 8,4 sekundy, V-max 235 km/h. średnie spalanie 9,8 litra/100 km – do 2006

Silniki wysokoprężne – gama i osiągi:

1.6 HDI (109 KM), 240 Nm/1750 obr/min (z overboost 260 Nm/1750 obr/min), 0-100 km/h w 11,7 sekundy, V-max 192 km/h, średnie spalanie 5,5 litra/100 km

2.0 HDI (136 KM), 320 Nm/2000 obr/min (z overboost 340 Nm/2000 obr/min), 0-100 km/h w 9,8 sekundy, V-max 208 km/h, średnie spalanie 5,9 litra/100 km – do 2009

2.0 HDI (140 KM), 320 Nm/2000 obr/min (z overboost 340 Nm/2000 obr/min), 0-100 km/h w 9,8 sekundy, V-max 208 km/h, średnie spalanie 5,7 litra/100 km – od 2008

2.0 HDI (163 KM), 340 Nm/2000 obr/min (z overboost 340 Nm/2000 obr/min), 0-100 km/h w 9,1 sekundy, V-max 209 km/h, średnie spalanie 5,4 litra/100 km – od 2009

2.0 HDI (136 KM) Automat, 320 Nm/2000 obr/min (z overboost 340 Nm/2000 obr/min), 0-100 km/h w 10,7 sekundy, V-max 205 km/h, średnie spalanie 7,1 litra/100 km – do 2009

2.2 HDI biturbo (170 KM), 370 Nm/1500 obr/min, 0-100 km/h w 8,7 sekundy, V-max 225 km/h, średnie spalanie 6,1 litra/100 km – od 2006

2.7 V6 HDI (204 KM) Automat, 440 Nm/1900 obr/min, 0-100 km/h w 8,5 skeundy, V-max 230 km/h, średnie spalanie 8,4 litra/100 km. – od 2006 do 2009

3.0 V6 HDI (236 KM) Automat, tylko w Coupe, maksymalny moment obrotowy 450 Nm, 0-100 km/h w 7,7 sekundy, V-max 245 km/h, średnie spalanie 7,2 litra/100 km – od 2008

Silniki benzynowe – typowe usterki i polecane jednostki

Spośród jednostek benzynowych polecamy silnik 2.0 16V, szczególnie w mocniejszej wersji. Jednostki 1.8 16V są równie udane, ale oferują słabsze osiągi. Mocniejsze silniki to propozycja dla osób z zasobniejszym portfelem. Silniki benzynowe stosunkowo często trapią usterki elektroniki, szczególnie przepustnic. Dobrze za to znoszą jazdę na LPG.

Silniki wysokoprężne – typowe usterki i polecane jednostki

Jednostki HDI cieszą się dobrą opinią, ale nie są wolne od przypadłości nowoczesnych turbodiesli. Bazowy silnik 1.6 HDI jest propozycją dla kierowców, którzy ponad osiągi przedkładają niskie zużycie paliwa. Choć na trasie, przy agresywnej jeździe, może on spalić więcej niż mocniejszy 2.0 HDI. Jest też bardziej awaryjny – użytkownicy skarżą się głównie na awarie turbosprężarek, które zużywają się nierzadko już po 100 tys. km przebiegu.

Lepszym wyborem jest więc wspomniana dwulitrówka. Ma opinię trwałego silnika, o wysokiej kulturze pracy i dobrych osiągach. Ale na rynku nie brakuje wyeksploatowanych egzemplarzy, a to oznacza konieczność wymiany zużytych podzespołów. Za regenerację wtryskiwaczy trzeba zapłacić od 200 do 700 zł za sztukę, a za wymianę sprzęgła z dwumasowym kołem zamachowym to 2500-3000 zł (samo koło za 1500-2000 zł). W silnikach HDI w Peugeocie 407 zastosowano turbosprężarki o zmiennej geometrii, więc ich regeneracja jest problematyczna. Taki podzespół po regeneracji kosztuje ok. 1000 zł. Za nowy trzeba zapłacić 2000-2500 zł.

W wielu egzemplarzach z silnikami HDI jest filtr cząstek stałych. Po 150-200 tys. km może okazać się konieczna jego wymiana, co kosztuje nawet 5000 zł. Wielu właścicieli 407-ek usuwało filtr FAP za ok. 1000 zł, ale odradzamy ten zabieg, bo może stworzyć dodatkowe problemy.

Zobacz też: Koło dwumasowe, common rail i turbo - jak zmniejszyć ryzyko awarii w nowoczesnym dieslu?

Topowe jednostki V6 biturbo (2.7 i 3.0) gwarantują świetne wrażenia z jazdy, jednak w przypadku usterek, koszty ich usunięcia mogą okazać się astronomiczne i sięgnąć kwot nawet w granicach 10000 zł i więcej.

Peugeot 407 – inne typowe usterki i zawieszenie

Bolączką Peugeota 407 jest kapryśna elektronika, szczególnie w modelach sprzed liftingu. Uważać trzeba na samochody z niefabrycznymi akcesoriami, np. ksenonami (których montażu zakazuje zresztą prawo), bo mogą spowodować na przykład problemy z silnikiem wycieraczek. Kłopoty powoduje często komputer komfortu, tzw. BSI. Przy jego wymianie na używany trzeba przypilnować, by pochodził z tego samego okresu produkcji. Elektronika jest też wrażliwa na uszkodzenia mechaniczne, dlatego jej usterki są częste w autach powypadkowych. Ich diagnoza nie jest łatwa, a naprawy nie są tanie. W zapewnienia sprzedającego, że na przykład ESP nie działa z powodu usterki czujnika za kilkaset złotych, lepiej więc nie wierzyć.

Zobacz też: Miernik grubości lakieru - jak się nim posługiwać i interpretować wyniki (FOTO)

Inną powtarzającą się usterką są awarie pompy wspomagania i wspomniane uszkodzenia chłodnicy.

Prowadzenie Peugeota 407 jest typowe dla francuskich samochodów. Auto jest miękkie, ale jednocześnie daje kierowcy poczucie stabilności i bezpieczeństwa. Zawieszenie auta jest zaawansowane - z przodu znajdziemy trójkątne wahacze poprzeczne, a z tyłu układ wielowahaczowy (w V6 oferowano również amortyzatory o zmiennej sile tłumienia AMVAR). Poszczególne elementy zawieszenia w naszym warunkach drogowych zużywają się podobnie jak u konkurentów a ceny takich części jak łączniki czy drążki nie należą do wysokich. Trzeba jednak pamiętać o tym, że niektóre podzespoły zostały wykonane z aluminium, co odpowiednio odzwierciedla się na kosztach ich zakupu.

W Peugeocie 407 szybko zużywają się też hamulce, szczególnie z przodku. Komplet klocków i tarcz kupimy za 400-500 zł.

Peugeot 407 – sytuacja rynkowa i podsumowanie

Najtańsze egzemplarze Peugeota 407 kupimy już za kilkanaście tysięcy złotych, ale jest duże ryzyko, że trafimy na auto po wypadku albo skrajnie wyeksploatowane i z cofniętym licznikiem. Na zadbane egzemplarze trzeba przygotować co najmniej 20 tys. zł. Na auta po liftingu ok. 30 tys. zł. Jeśli ktoś nie ma czasu na długie poszukiwania, lepiej rozglądać się z wersjami benzynowymi, do których można zamontować instalację gazową. Skontrować trzeba działanie elektroniki a w przypadku diesli upewnić się, że właściciel wymieniał „dwumas" i FAP.

Nie warto natomiast wierzyć w obiegowe opinie o francuskich autach. Peugeot 407 to bezpieczny i komfortowy samochód, do tego tani w zakupie. W przypadku sprawdzonego egzemplarza nie okaże się skarbonką.

Peugeot 407 - oferty, ogłoszenia sprzedaży samochodów używanych w regiomoto.pl

Peugeot 407 - oferty, ogłoszenia sprzedaży samochodów używanych w moto.gratka.pl

(MDO, MRO) 

Peugeot 407 sedan 1.6 HDI

Peugeot 407 sedan 1.6 HDI

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Zobacz także

Tagi:

Komentarze

  • x (gość)

    Miałem to coś.Nie polecam -psuje się wszystko co tylko może się popsuć.Jaki ładny taki beznadziejny.

  • Toms (gość)

    A ja nie żałuję, że stałem się posiadaczem 407-ki. Auto wbrew panującym opiniom jest bezawaryjne. Oczywiście pewne rzeczy się zużywają i trzeba je wymienić, ale to w zasadzie dotyczy wszystkich aut. Samochód prowadzi się rewelacyjnie, komfort jazdy jest wysoki. Bałem się przed zakupem bo naczytałem się w necie jakie to awaryjne auto., ale w rezultacie nic się nie sprawdziło. Jeżdże nim już ponad dwa lata i wszystko ok.

  • dixi (gość)

    Mam 407 - czkę 7 lat, pomyka po Polsce , Europie i krajach skandynawskich przy -30 st.C., Nastepny będzie 508 też w dizelku ., samochódi i ładny i bezawaryjny , inteligentni go kupią, buraki niekoniecznie i słusznie.

  • Komentarz usunięty.
  • do dixi (gość)

    do dixi - jak to burak znajdzie sam siebie . 508 dla inteligentnych buraków ? - fakt wczoraj sasiad jechal na pole z obornikiem a za nim jego syn nową 508 . Niby burak ale z wykształceni inż mgr - wiec jak to sie ma do madrali ps. inteligenta dixi ?? Pewnie burak pracuje w norwego przy krewetkach i juz inteligent na terenie RP . Kolego tacy inteligenci jak TY to mojemu owczarkowi robaki z siersci wybieraja . Kultura nie ma nic wspolnego jakim autem kto jezdi - Jam mam insignie 2014 i jakość to tych inteligentów nie ciagnie mnie .

  • b4 (gość)

    uderz w stół a buraki się odezwą ^^

  • peugeot 1 (gość)

    Chciałem coś doradzić ale właściciel superinsigni skutecznie mnie zniechęcił. A szkoda... co za ludzie

  • Kubaaa25 (gość)

    Bardzo przydatny artykuł, życzył bym sobie więcej takich. Jednak nie wyczerpał wszystkich moich pytań. Interesuje się zakupem 407 z 2005 roku 2.0 HDI z automatyczną skrzynią biegów. Znam właściciela znam warsztat w którym był naprawiany, więc jest to bardzo duży argument za. Zastanawiam się jednak nad automatyczną skrzynią biegów, jak z awaryjnością? ewentualnymi kosztami naprawy?

  • Ice (gość)

    Witam wszystkich serdecznie. Przymierzam się do zakupu Peugeota 407 coupe 2.7 HDi w automacie. Proszę o opinię na temat tej jednostki i ewentualnych kosztów napraw. Na temat komfortu jazdy nie potrzeba bo już jeździłem.. Petarda. Niskie ceny coupe a przyjemny komfort.

  • 407 (gość)

    Polecam rekina. Mam 407 w 2.0 benzyna w automacie z 2006 roku i nie narzekam. Znaleźć inne auto w tym przedziale cenowym i wyposażeniem jest trudne. Pozdrawiam

  • Marchewa (gość)

    Witam posiadam 407 w sedanie 2.0HDI w manualu posiada 2 minusy tak jak w artykule hamulce są naprawdę kiepskie nawet po wymianie kompletu na nowy TRW a kolejny minus to bagażnik w sedanie a konkretnie otwór zaladunkowy tragedia. Reszta same plusy przejechalem 90tys km poza wymianami rozrządu oleju i filtrów mój dodatkowy koszt to 150 zl z robocizna na wymianę czujnika ABS także polecam z czystym sumieniem ten samochód może nie jest idealny na wypad pod remizę na dziewczyny ale napewno da dużo komfortu i spokoju a i oko tez potrafi nacieszyć. Pozdrawiam

  • Maciek (gość)

    Posiadam 407 SW 2.2 HDi biturbo - nie zamieniłbym tego auta na żadne inne. Jak kiedyś dopisze gotówka to zastanowie się nad 508 z dużym silnikiem wysokoprężnym albo benzyną V6 :)

  • janusz (gość)

    mam 407sw 1.8, 125km 2006 r śmiga aż miło

  • janusz (gość)

    No i ten wygląd

  • alex (gość)

    Wszystko super ale to ciągle tylko Peugeot. Juz VW to lepsza propozycja mimo ze wygląda mniej ciekawie to mniej się psuje. Nie mówiąc juz o Audi

  • mat (gość)

    Moim dotychczasowym autem było volvo s60 2.3 t5 z 2001 roku.Zastanawiam sie nad zakupem 3l-owego rekina z gazem z 2005roku z przebiegiem nieco ponad 200 tys. , wygląda pięknie i jest stosunkowo nie drogi.

  • raciu (gość)

    Jeżdżę 407 coupe 2.0 136. Zjechalem już nim trochę i zamierzam jeździć. Nie chcę innego auta. Sylwetką to nawet audi coupe nie równa się do rekina. Polecam to cacko. Wygodne jak cholera.

  • raciu (gość)

    No i nie psuje się jak to ludzie straszą. Naprawdę godny polecenia i zjechalem nim już trochę ciężko trafić na drodze na drugi taki i to cieszy.

  • Ryszard (gość)

    Mam 407 SW rocznik 2005 z wyposażeniem ponadstandardowym. W przeciągu 3,5 roku przejechałem ok 100 000 km. Niezawodny! Bezawaryjny! Super limuzyna! Prezydenckie auto-jak mówią moi francuscy znajomi. Oczywiście naprawiam, regularne przeglądy techniczne, opony itd. .

  • Darek (gość)

    posiadam sedana 2.016v premium rakieta polecam

  • Adam (gość)

    Peugeot 407 SW 2.0 HDI świetny silnik bardzo technologicznie zaawansowany i cichy to co miał Peugeot 12 lat temu teraz wprowadzają inni tylko że on już ma dużo lepsze rozwiązania . Mój mechanik twierdzi że pierwsze problemy pojawiają się przy 300 tysiącach ale to tylko ze sprzęgłem. Dla przykładu VV 1.9TDI to 120 tysięcy wiem bo mój brat odkochał się w tej marce. Jedyne co ja zrobiłem to wymiana rozrządu 180 tyś po 10 latach normalnie do 240 tys to coś znaczy. Turbina tytanowa jeśli ktoś wie jak się jeździ Dieslem nie ma problemów. Wtryski wszyscy krytykowali Peugeota a to porostu działa bez awaryjnie. Słucham jak to wymieniaj w nowszych skodach VV i tam może się zepsuć das auto.

  • Miłośnik Francuzów (gość)

    Witam A ja miałem 607 2,2 benzyna z 2001 r ,potem 407 sw 2,2 hdi i to były supr auta Ale teraz chcę spełnić swoje swoje marzenie tzn 407 coupe 2,7 hdi .I tu mam mieszane uczucia w temacie awaryjności silnka. Mam prośbę do do użytkowników tego modelu o uwagi.Bardzo dziękuję.

  • gunzwaldt (gość)

    Człowieka który wybrał muze do tej pogadanki cza by rozstrzelać !

  • Przemek (gość)

    Mam 407 sedan 2.0 benzyna z 2006 roku.Jeżdżę nim ponad 3 lata.Przebieg 150 tys faktyczny.W zawieszeniu nie robiłem jeszcze nic.Jedyny mój wkład to oczywisty rozrząd przy zakupie i klocki oraz oleje i filtry w przeciągu tego czasu eksploatacji.Auto super się sprawuje na drodze tzn trakcja jeździ się jak gokartem.Blacha idealna zero rdzy jak w audi powaga.Auto ładne i wyposazenie ogromne.Na tle konkurencji wygrywa w stosunku jakość i cena a Ci co piszą że się psuje to mają chyba diesle z przebiegiem 500 TYS!!!!!

  • Przemek (gość)

    Jeszcze jedno jeden Pan mówił że ma kiepskie hamulce ???Chyba żart to auto staje w miejscu , kolega ma chyba coś popsute! !!!

  • Xxx (gość)

    407 wg opisu v max 208 . Na autobamie licznik zamknięty 2.0 136 hdi . Do setki w 7s

  • subar (gość)

    Fura dobra pod zlewnię mleka na zabitą wiochę, tam należny szacunek

  • Mechanik (gość)

    Auto poprawne . Solidne i dobrze wykonane jak na swoją klasę. Jednostki o pojemnosci do 2.2l sa bardzo dobre. Mocniejsze diesle są drogie w naprawie . Zazwyczaj zaniedbane i wysłużone. Benzynowa v6 jest na tyle droga w utrzymaniu ze uszczelnienie silnika , rozrząd i 2 głowicę przewyższają wartość auta . Nalezy o tym pamiętać przy zakupie auta z przebiegiem 200 tys i więcej. Zawieszeniowo auto jest wzorowe . Elektronika ? Jak wszędzie. Producenci częsci sa tacy sami w większosci marek a zastosowane systemy w 407 sa takie jak u innych producentow. W dniu dzisiejszym jest to auto najlepsze w przedziale do 12-15 tys zł wyprodukowane po 2004 roku Najlepsze czyli ? Ma swietny stosunek ceny do jakosci. Pozdrawiam

  • MakiQQ (gość)

    Chciałbym zobaczyć 407 z niebieskim wnętrzem, ale nigdzie nie ma :/

  • Karol (gość)

    Czy 1.8 16V 125 koni z automatyczną skrzynią biegów ma prawo działać i jeździć na LPG?

  • Nygus (gość)

    Najgorsze auto świata. Nie polecam. Więcej kilometrów zrobiłem łącznie do mechanika niż do pracy. 2.0 HDi. Francuska myśl technologiczna to najgorsze co może spotkać człowieka.

  • Szyder (gość)

    Zrobiłem tym samochodem 2.0hdi 213000km kupilrm go w tym samym czasie co znajomy passata 2.0tdi ja oprocz czesci eksploatacyjnych wsadzilem w, peugeota ok 3000zl przez 8lat moj znajomy po 4 latach chcial lyra(passata) wywieźć na zlom tak to sie jeb..o. ale naszczescie trafil napalonego ziomka z pod remizy ktory kocha wyrywac Karyny na dozynkach i odsprzedal mu tego trupa...sie koles zdziwil po toku jazdy haha przereklamowane gowna dla prostakow

  • Gościu (gość)

    http://allegro.pl/tarcze-klocki-peugeot-407-607-283x26mm-przod-i6965545399.html jakie 500 zł za tarcze i klocki. Proszę bardzo!!!

  • PIOTR (gość)

    do tych co narzekaja na 407 prosze zmienic mechanika na takiego co sie zna nie każdy mechanik [janusz] zrobi 407

  • Maciek (gość)

    Dodam mój drugi komentarz, dalej użytkuję Peugeota 407SW 2.2 HDi biturbo, mam go już 6 lat, cała eksploatacja jest robiona na bieżąco - nie spieszy mi się do zmiany auta tak dobrze mi się jeździ tym egzemplarzem. Nie mam z nim żadnych problemów. Na długie trasy perfekcyjne auto.

  • Grzes (gość)

    Kupiłem 407sw 2hdi z 2006 jak miał 7 lat i przebieg 170 z Francji trochę poobijany głównie bo sie podobał żonie. Obecnie myśle o zmianie a peugeot ma prawie 300 przebiegu i nic silnik sprzęgło FAp to padają ale w insygniach,wszelkich tdi , moim 407 zjeździłem UE wzdłuż i wszerz również dzikie kraje i przyznaje jak widziałem nowe vw oczekujące na awaryjnych .pod Warna to tez mi ciepło sie zrobiło tak wiec być może trafił mi sie cud egzemplarz ale zyczylbym sobie kolejnego tak „awaryjnego” peugeota

  • Aaa (gość)

    A jakie polecacie silniki benzynowe ?

  • Oskar (gość)

    Jak dla mnie ostatni raz kiedy auta francuskie były niezawodne to lata 90. Później było już tylko gorzej. Najbardziej zapadnie mi w pamięć <a href="https://tylnabelka.pl/regeneracja-tylnej-belki/peugeot/peugeot-partner/">regeneracja tylnej belki w peugeot partner</a>, którym jeździłem prze 6 lat. Auto sprawowało się w miarę fajnie, tylko te awarie były nie do zniesienia. Wizyta w warsztacie kilka razy w roku to była norma.

  • Fragi (gość)

    Kupiłem w maju w zeszłym roku 1,6 HDi 109km do pracy mam 130km w jedną stronę.zrobilem ponad 40kkm i zmieniłem 2razy bsm przez Xenony płyn w chłodnicy i pióra wycieraczek.smiga aż miło 100 na tempomacie i płynie komputer pokazuje 3,8 l/100km realnie 4,4 tankuje do pełna po korek i wchodzi 70 litrów robię około 1300 km.

Dodaj komentarz

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły

Motofakty mazowieckie

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości