Niemiecka firma zawdzięcza ten wynik przede wszystkim modelom Cayenne (323 sprzedanych aut) i Panamera (129 sprzedanych aut), choć udział w polskim sukcesie ma również seria 911 (99).
W ubiegłym roku sprzedaż Panamery w Polsce, wprowadzonej na rynki światowe we wrześniu 2009 roku, wyniosła 129 egzemplarzy. Jednak wciąż najlepiej sprzedającą się serią pozostało Cayenne. Szczególny wzrost zainteresowania tym modelem odnotowano po pojawieniu się nowego modelu Cayenne, dostępnego u polskich dilerów od maja.W sumie w 2010 roku sprzedaż Cayenne wyniosła 323 egzemplarze, co stanowi wzrost o 114% w stosunku do roku ubiegłego.
Na sprzedaż serii 911 miały wprawdzie wpływ przedłużające się symptomy kryzysu gospodarczego, odbijające się także na rynku samochodów sportowych, jednak mimo to, w Polsce udało się osiągnąć wzrost sprzedaży tego modelu - do 99 egzemplarzy. Sprzedaż Boxstera uplasowała się w 2010 roku na poziomie 19 sztuk, z czego 10 przypadło na model Boxster Roadster, a 9 na model Cayman.
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?