Wszystko
o samochodach

Premiery / Samochody użytkowe

Polski samochód elektryczny. Tak wygląda dostawczak na prąd!

Data publikacji: Autor: Mariusz Michalak

Model wyposażono w niezależne zawieszenie wszystkich kół. Przednia oś wyposażona jest w kolumny McPhersona, zaś tylne zawieszenie posiada wahacze wleczone, a elementem resorującym są sprężyny śrubowe. W zależności od rozstawu osi, promień zawracania dla pojazdu N.TRUCK wynosi od 4,9 do 5,9 m, co wyróżnia go na tle innych pojazdów dostawczych znanych

Fot. Melex Firma Melex Sp. z o.o. z siedzibą w Mielcu, jeden z najdłużej działających producentów pojazdów elektrycznych na świecie, zakończyła prace związane z powstaniem nowego modelu. Od początku 2021 roku planowana jest produkcja seryjna oraz sprzedaż modeli N.TRUCK.

N.TRUCK to modułowy elektryczny pojazd użytkowy o DMC 3,5 tony, przeznaczony do transportu w obszarach miejskich i przemysłowych. N.TRUCK może przewozić ładunki do 2 ton, czyli aż dwa razy więcej niż dotychczasowe modele Melex, czy samochody dostawcze znanych marek.

Zobacz także: Jazda podczas burzy. O czym trzeba pamiętać?

N. TRUCK wyposażony w baterie litowe będzie się poruszał z prędkością do 70 km/h, osiągając dystans powyżej 150 km, co umożliwia pracę pojazdu przez całą dobę. Dzięki kompaktowym rozmiarom, lekkiej konstrukcji i szerokości 1500 mm, pojazd może z łatwością poruszać się w wąskich uliczkach starych miast, czy wewnątrz hal magazynowych, nie zanieczyszczając powietrza. Model N.TRUCK będzie dostępny w dwóch wersjach: średni z rozstawem osi 2500 mm i długi z rozstawem osi 3000 mm. Modułowa budowa pozwoli na dowolne komponowanie zabudowy, co zwiększy szeroki wachlarz zastosowań pojazdu.

Model wyposażono w niezależne zawieszenie wszystkich kół. Przednia oś wyposażona jest w kolumny McPhersona, zaś tylne zawieszenie posiada wahacze wleczone, a elementem resorującym są sprężyny śrubowe. W zależności od rozstawu osi, promień zawracania dla pojazdu N.TRUCK wynosi od 4,9 do 5,9 m, co wyróżnia go na tle innych pojazdów dostawczych znanych

Elektryczne pojazdy z linii N.TRUCK będą homologowane w kategorii N1, co umożliwi poruszanie po drogach publicznych.

Zobacz także: Tak prezentuje się pickup Forda w nowej wersji

Model wyposażono w niezależne zawieszenie wszystkich kół. Przednia oś wyposażona jest w kolumny McPhersona, zaś tylne zawieszenie posiada wahacze wleczone, a elementem resorującym są sprężyny śrubowe. W zależności od rozstawu osi, promień zawracania dla pojazdu N.TRUCK wynosi od 4,9 do 5,9 m, co wyróżnia go na tle innych pojazdów dostawczych znanych

Fot. Melex

Model wyposażono w niezależne zawieszenie wszystkich kół. Przednia oś wyposażona jest w kolumny McPhersona, zaś tylne zawieszenie posiada wahacze wleczone, a elementem resorującym są sprężyny śrubowe. W zależności od rozstawu osi, promień zawracania dla pojazdu N.TRUCK wynosi od 4,9 do 5,9 m, co wyróżnia go na tle innych pojazdów dostawczych znanych

Fot. Melex

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Zobacz także

Tagi:

Komentarze

  • rapek (gość)

    Wygląda dość komicznie hue hue

  • Kam (gość)

    Tylko do jazdy po mieście, ale na dłuższe dystanse to proace z dieslem jest lepszy i pojemniejszy. Jeżdżę nim co drugi dzień więc wiem co mówię

  • Paweł (gość)

    Kto to projektuje jak już coś chcą zrobić niech to zrobią z klasą

  • Edg (gość)

    A co tu projektować z klasą, to tak jakbyście oczekiwali wymyślnego zaprojektowania wózka widłowego, to jest narzędzie a nie samochód do lansu, służyć pewnie będzie głównie do poruszania się po dużych fabrykach. Pamiętam, że jakiś Melex jeździł po terenie szpitala w mojej rodzinnej miejscowości gdzieś na początku lat 90, strasznie mnie wtedy dziwiło, że samochód może być na prąd :)

  • Dziadek (gość)

    Cudo techniki!!!

  • Polak (gość)

    Co to za dostawczak to zwykły melex takie w tauronie są i nic nie warte w zimę zimno bo brak ogrzewania brak spryskiwaczy aż wstyd że nie stać Polaków coś lepszego zrobić to aż strach pomyśleć o osobówce pewno trzy koła i mniejszy od malucha

  • Iwonka,,Dino,, (gość)

    Gratulacje bo polskie

  • Pjoter (gość)

    Nowy bolid ze stajni melexa dla Karskiego

  • Dany (gość)

    Niech wymyślą pojemny akumulator w miarę tani. Musi nastąpić skok technologiczny, narazie auta elektryczne to głupota. Kupują je bogaci rzeby przyszpanowac, lub poudawać eko.

Dodaj komentarz

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły

Motofakty mazowieckie

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości