Wszystko
o samochodach

Samochody / Testy

Porsche 911 Carrera 4S. Turbodoładowany silnik i rozsądne spalanie

Data publikacji: Autor: (mm) TVN Turbo/x-news

Porsche 911 Carrera 4S

Poza nowymi trójwymiarowymi światłami, od poprzedniej generacji nową 911-tkę można odróżnić po podwójnej końcówce wydechu oraz dwóch otworach w tylnym zderzaku.

Fot. TVN Turbo/x-news Porsche postanowiło wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich fanów i ulepszyło silniki flagowego modelu 911. Obecnie nawet podstawowa Carrera ma jednostkę z turbodoładowaniem.

Poza nowymi trójwymiarowymi światłami, od poprzedniej generacji nową 911-tkę można odróżnić po podwójnej końcówce wydechu oraz dwóch otworach w tylnym zderzaku.

Redakcja poleca:

Kto i czym monitoruje polskie drogi?
Audi A4 kontra BMW 3

Auto po powodzi. Jak rozpoznać?

W zależności od wersji, samochód dysponuje mocą 370 lub 420 KM. Wydawałoby się, że to auto z ekonomią ma niewiele wspólnego, jednak około 11 l/100 km dla sportowego samochodu tej klasy jest niezłym wynikiem. Pojazd w trybie Sport Plus do 100 km/h przyspiesza w 3,8 s. Jako wadę można wskazać fotele. Ciężko się z nich wydostać i są twarde.

Porsche 911 Carrera 4S Coupe to wydatek 586 280 zł.

Porsche 911 Carrera 4S

Poza nowymi trójwymiarowymi światłami, od poprzedniej generacji nową 911-tkę można odróżnić po podwójnej końcówce wydechu oraz dwóch otworach w tylnym zderzaku.

Fot. TVN Turbo/x-news

Porsche 911 Carrera 4S

Poza nowymi trójwymiarowymi światłami, od poprzedniej generacji nową 911-tkę można odróżnić po podwójnej końcówce wydechu oraz dwóch otworach w tylnym zderzaku.

Fot. TVN Turbo/x-news

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Zobacz także

Tagi:

Brak komentarzy - napisz pierwszy

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły
Advertisement

Motofakty mazowieckie

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości