Wszystko
o samochodach

Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 36922 opinie. Oceń swoje auto Zamknij

Premiery / Samochody osobowe

Porsche 911 Turbo S Exclusive Series. Do „setki" w 2,9 s

Data publikacji: Autor: (mm)

Porsche 911 Turbo S Exclusive Series

Do wyposażenia standardowego należą aktywne sportowe zawieszenie z systemem Porsche Active Suspension Management (PASM) oraz pakiet Sport Chrono. Skrętna tylna oś oraz układ aktywnej redukcji bocznych przechyłów Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) poprawiają prowadzenie i zwiększają stabilność.

Fot. Porsche Nowe Porsche 911 Turbo S Exclusive Series to najmocniejsze i najbardziej unikalne 911 Turbo S w historii. Jaki silnik odpowiada za jego napęd?

3,8-litrowy bokser biturbo o sześciu cylindrach 911 Turbo S Exclusive Series otrzymał zestaw wzmacniający, dzięki któremu jego maksymalny moment obrotowy wynosi 750 Nm i jest dostępny w zakresie 2250-4000 obr./min. Generowana moc to 607 KM. W efekcie na sprint do „setki” model potrzebuje 2,9 s, a do granicę 200 km/h przekracza już po 9,6 s. Jego prędkość maksymalna wynosi 330 km/h. Zużycie paliwa nie odbiega od standardowej wersji i średnio wynosi 9,1 l/100 km, co odpowiada emisji CO2 na poziomie 212 g/km.

Ekskluzywny lakier Golden Yellow Metallic oraz liczne elementy z włókien węglowych, takie jak maska, dach i progi – oto, co czyni 911 Turbo S Exclusive Series tak charakterystycznym. Sportowy wygląd samochodu podkreślają dwa karbonowe pasy przebiegające przez dach i maskę. Tylna partia nadwozia wyróżnia się skrzydłem z pakietu Turbo Aerokit, nowym zderzakiem, karbonowym wylotem powietrza i układem wydechowym z dwiema podwójnymi końcówkami ze stali nierdzewnej w kolorze czarnym. Błotniki zdobią emblematy Porsche Exclusive Manufaktur. Poza złotym lakierem Golden Yellow Metallic model oferowany jest w wielu innych starannie dobranych odcieniach karoserii.

Redakcja poleca:

Wyższe kary dla kierowców. Co się zmieniło?
Testujemy atrakcyjnego vana dla rodziny
Fotoradary przestały działać. Co z bezpieczeństwem?


Standardowo 911 Turbo S Exclusive Series wyjeżdża z fabryki na kołach z lakierowanymi na czarno 20-calowymi obręczami z centralną śrubą. Felgi otrzymały staranne wykończenia w złotym kolorze Golden Yellow Metallic, nanoszone za pomocą nowej technologii laserowej. Po raz pierwszy zaciski hamulcowe ceramicznego układu hamulcowego PCCB mogą być na zamówienie polakierowane na czarno, z logo Porsche w kolorze Golden Yellow Metallic.

Zobacz także: Test atrakcyjnego vana dla rodziny

Video: materiał informacyjny marki Citroen

Polecamy: Co ma do zaoferowania Volkswagen up!?

Sportowe fotele z 18-zakresową regulacją pokrywają dwie warstwy perforowanej skóry. Wewnętrzna warstwa ma pasy w kolorze Golden Yellow. Ten sam odcień mają przeszycia i napis „Turbo S” wyszyty na zagłówkach oraz podwójny pas na podsufitce z Alcantary. Elementy ozdobne kokpitu z włókien węglowych wyróżniają miedziane akcenty, a ekskluzywność samochodu podkreśla plakietka z numerem limitowanej edycji po stronie pasażera. Nakładki progów drzwi, również wykonane z włókien węglowych, mają podświetlane napisy „Exclusive Series”.

Do wyposażenia standardowego należą aktywne sportowe zawieszenie z systemem Porsche Active Suspension Management (PASM) oraz pakiet Sport Chrono. Skrętna tylna oś oraz układ aktywnej redukcji bocznych przechyłów Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) poprawiają prowadzenie i zwiększają stabilność.

Cena Porsche 911 Turbo S Exclusive Series w Polsce wynosi 1 285 200 zł. Powstanie 500 sztuk.

Porsche 911 Turbo S Exclusive Series

Do wyposażenia standardowego należą aktywne sportowe zawieszenie z systemem Porsche Active Suspension Management (PASM) oraz pakiet Sport Chrono. Skrętna tylna oś oraz układ aktywnej redukcji bocznych przechyłów Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) poprawiają prowadzenie i zwiększają stabilność.

Fot. Porsche

Porsche 911 Turbo S Exclusive Series

Do wyposażenia standardowego należą aktywne sportowe zawieszenie z systemem Porsche Active Suspension Management (PASM) oraz pakiet Sport Chrono. Skrętna tylna oś oraz układ aktywnej redukcji bocznych przechyłów Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) poprawiają prowadzenie i zwiększają stabilność.

Fot. Porsche

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Zobacz także

Tagi:

Komentarze

  • Dodge Challenger SRT Demon – najszybszy produkcyjny samochód świata (gość)

    Przyspieszenie do prędkości 60 mil na godzinę, czyli 96,56 km/h trwa tylko 2,3 sekundy, a pierwsze ćwierć mili ze startu zatrzymanego Demon pokonuje w 9,65 s, przekraczając linię mety z prędkością 225 km/h.

Dodaj komentarz

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły
Advertisement

Motofakty mazowieckie

Porsche 911 zdjęcia

Porsche 911 dane techniczne

Wszystkie dane techniczne

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości

Porsche 911 opinie

Oceń swoje auto

Ogłoszenia z gratka.pl

Porsche 911 Cena