Porsche. Nowy silnik V8 Bi-turbo
Data publikacji: Autor: (mm)

Konstrukcja nowości opiera się na rozbudowanym 3-litrowym V6 Audi. Producent zapewnia, że jednostka została wyposażona w system pozwalający oszczędzać paliwo odłączając 4 cylindry, kiedy nie są potrzebne.
- Fiat Tipo. Test oszczędnej wersji 1.6 MultiJet
- Ergonomia wnętrza. Od niego zależy bezpieczeństwo!
- Spektakularny sukces nowego modelu. Kolejki w salonach!
Nowość oferuje 550 KM przy 5750 obr./min. i 770 Nm w przedziale od 1960 do 4500 obr./min. Standardowo współpracuje z automatyczną przekładnią ośmiobiegową od ZF.
Nowy silnik V8 Bi-turbo zastąpi dotychczasowy motor V8 o pojemności 4.8 litra. Oprócz Panamery prawdopodobnie trafi także pod maskę Cayenne oraz innych aut z grupy Volkswagena.