W porównaniu ze starszą wersją auto będzie dostępne również w wersji hybrydowej S E-Hybrid, która posiada gniazdo plug-in pozwalające na ładowanie baterii z sieci elektrycznej. - Nowy model będzie spalał około 3,1 litra benzyny na 100 kilometrów, zaś w trybie elektrycznym będzie mógł przejechać rekordowe 36 kilometrów - wyjaśnia inżynier Porsche Christian Jung.
Zobacz też: Porsche Panamera Diesel pali nieco ponad sześć litrów na setkę
Zestaw napędowy składa się z 3-litrowej widlastej jednostki benzynowej oraz 95-konnego silnika elektrycznego zasilanego energią zmagazynowaną w bateriach litowo-jonowych. Razem układ napędowy osiąga 416 KM.
Kliknij tutaj, aby zobacz film z prezentacji Porsche Panamera S E-Hybrid
Panamera S E-Hybrid pomimo niskiego zużycia paliwa gwarantuje bardzo dobre osiągi (0-100 km/h w 5,5 sek., V-max 270 km/h).
Niestety za taki pojazd niemiecki producent każe sobie słono zapłacić. Na obecną chwilę Panamera S E-Hybridwyceniona została na 131 222 euro, co daje ponad 564 tysiące złotych.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?