Prezentacja Skody w Katarze

(ip)
Fot: Skoda
Fot: Skoda
Podczas 2012 Qatar Motor Show Skoda po raz kolejny zaprezentowała swą międzynarodową strategię wzrostu. Prezentując MissionL, Skoda po raz pierwszy poza Europą odkryła szczegóły swej nowej kompaktowej limuzyny oraz elementy nowego designu.

Nowa kompaktowa limuzyna zostanie wprowadzona na najważniejsze rynki

Fot: Skoda
Fot: Skoda

już w 2012 roku i będzie odgrywać główną rolę w modelowej ofensywie ŠKODY. Ponadto, poszerzy paletę oferowanych przez markę samochodów o nowy segment - usytuowany pomiędzy Fabią a Octavią. Jednym z rynków, na których planowane jest wprowadzenie tego modelu jest również Katar.

Do 2018 roku Skoda planuje zwiększyć globalną sprzedaż swych samochodów do poziomu co najmniej 1,5 miliona sztuk rocznie. W 2011 roku sprzedaż marki wzrosła o 15 procent, osiągając rekordową liczbę 879 200 samochodów. "2011 był niezwykle ważnym rokiem, w którym osiągnęliśmy wspaniałe wyniki", powiedział Jürgen Stackmann, członek zarządu marki Skoda odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.

Modelowa ofensywa rozpoczęła się od udanego wprowadzenia na czeski rynek samochodu miejskiego Citigo i kompaktowej limuzyny Rapid, przeznaczonej na rynek indyjski.

Poza MissionL, w Katarze marka Skoda pokazała także Fabię, Octavię, Yeti i Superba, jako modele dostępne na lokalnym rynku.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty