Podobnie jak zaprezentowane wcześniej modele Klasy A i B, CSC także powstał w oparciu o płytę podłogową MFA. Pomimo tak kompaktowych "korzeni", mierzące 4637 mm długości nadwozie jest dłuższe, niż obecna generacja Klasy C sedan.
Pod maską tego prototypu będzie pracował czterocylindrowy, 211-konny motor benzynowy o pojemności 2-litrów. Ta sama jednostka dostępna jest już w hatchbacku A25.
Produkcyjna wersja CSC będzie napędzana tymi samymi silnikami, co wspomniane już Klasa A i B. Klienci będą mieli zatem do wyboru zatem większą paletę jednostek wysokoprężnych, a także benzynowych z topowym, 320-konnym silnikiem włącznie.
CSC Concept zadebiutuje podczas targów samochodowych w Pekinie, które rozpoczynają się już 23 kwietnia.
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?