Auto zbudowano na nowej płycie podłogowej przystosowanej do napędów hybrydowych. Jedynym niezmienionym elementem nadwozia pozostały zawiasy drzwi. Pojazd ma 4371 mm długości, szerokość to 1904 mm, a wysokość 1649 mm. Rozstaw osi mierzy 2681 mm.
Pod względem stylistycznym nowa generacja czerpie z modelu Velar. Bagażnik standardowo pomieści 591 litrów, a po złożeniu oparcia kanapy 1383 litrów.
Wnętrze wykończono tekstyliami wykorzystującymi tworzywa sztuczne z recyklingu. Fotele regulowane są w ośmiu płaszczyznach, a do dyspozycji kierowców jest lusterko wsteczne z ekranem HD. Ciekawostką jest również technologia Ground View. Na górnym ekranie na desce rozdzielczej widać obraz z kamery umieszczonej tak, jakby kierowca widział przez maskę.
Za napęd odpowiadają dwulitrowymi silnikami z rodziny Ingenium. Jednostki benzynowe mogą dysponować mocą 200, 250 oraz 300 KM, natomiast diesle mają 150, 180 i 240 KM. Najsłabsza jednostka oferowana będzie napędem na przednie koła i skrzynią manualną lub z 4x4 i automatem. Pozostałe tylko w tej drugiej opcji, która łączy się też z układem mild hybrid.
W przyszłym roku do oferty trafi hybryda plug-in oraz nowy 3-cylindrowy silnik benzynowy.zadebiutuje hybryda plug-in oraz nowy silnik benzynowy, mający zaledwie 3 cylindry.
Czytaj więcej na https://motoryzacja.interia.pl/samochody-nowe/premiery/news-range-rover-evoque-tak-wyglada-druga-generacja,nId,2687991#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefo
Zobacz także: Jak zadbać o akumulator?
Drożeją motocykle sprowadzane z Niemiec
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?