Łącznie sprzedaż aut tej firmy w Polsce w ubiegłym roku wyniosła 6 170 sztuk, czyli o 472 egzemplarzy więcej niż w 2009. Jest to wzrost o 8,3%. Najlepiej
sprzedawanym modelem Chevroleta w minionym roku był Aveo. Do klientów trafiły 3 042 sztuki (49,3% udziału w sprzedaży marki). Kolejne modele pod względem największego udziału w całkowitej sprzedaży Chevroleta to Spark - 906 sztuk (14,7%), Captiva - 727 sztuk (11,8%) oraz Cruze - 720 sztuk (11,7%).
Rok 2010 okazał się bardzo udany dla modelu Captiva, który zanotował największą od momentu wprowadzenia na rynek sprzedaż: 727 sztuk. To wzrost aż o 74,3% w stosunku do poprzedniego roku (417 sztuk).
"Pomimo wciąż niepewnej sytuacji związanej z wieloma niewiadomymi na rynku motoryzacyjnym w Polsce, w 2011 roku liczymy na jeszcze większą sprzedaż, przede wszystkim dzięki planowanej ofensywie modelowej Chevroleta" - zapowiada Andrzej Żelazny, dyrektor generalny Chevrolet Poland.
Rok 2011 to także rok jubileuszu 100-lecia powstania firmy Chevrolet. Na tą okazję przygotowano sporo nowości: rodzinnego vana Orlando, SUV-a Captivę, miejskie Aveo w wersji hatchback i sedan, kompaktowego Cruze’a hatchback oraz sportowe Camaro.
Świętowanie rozpocznie się debiutem nowego, siedmioosobowego modelu Orlando. Pierwsze egzemplarze klienci będą mogli odebrać już na początku marca. Natomiast w kwietniu w salonach sprzedaży pojawi się nowa Captiva. Kolejne premiery planowane są na połowę roku, kiedy to na rynku zadebiutuje nowe Aveo i Cruze hatchback. Pod koniec roku Chevrolet Poland planuje wprowadzić na nasz rynek legendę amerykańskiej motoryzacji - model Camaro.
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?