Captur wydłużył się o 11 cm względem pierwszej generacji. Teraz mierzy 4,23 m. Pojazd dysponuje 536-litrowym bagażnikiem. Jak zaznacza producent 85 proc. części, jakie w nim zastosowano, zostało opracowanych na nowo.
Zaskoczeniem nie jest wnętrze. Te dobrze znamy z nowego Clio. Do dyspozycji jest 9,3-calowy ekran systemu multimedialnego oraz drugi ekran umieszczony za kierownicą, którego przekątna wynosi od 7 do aż 10,2 cala. Komfort podróżowania zapewnia m.in. bezprzewodowa ładowarka oraz dwa porty USB.
Wśród wyposażenia znalazł się m.in. adaptacyjny tempomat, system autonomicznego parkowania oraz system automatycznego hamowania w razie niebezpieczeństwa.
Podstawową jednostką jest benzynowy silnik 1.0 TCe o mocy 100 KM. Do wyboru jest również silnik 1.3 TCe w dwóch wariantach mocy: 130 i 155 KM. Wśród diesli motor dCi będzie oferował 95 lub 115 KM. Dodatkowo, pierwszy raz w historii Captura, do sprzedaży trafi odmiana hybrydowa E-Tech Plug-in.
Zobacz także: Testujemy Volkswagena Polo
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?