Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Renault Clio RS 220 Trophy. Rekord toru Nurburgring

(mm)
Pod maską Renault Clio RS 220 Trophy pracuje turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 1.6 l. Jednostka dostarcza 220 KM przy 6050 obr/min i 260 Nm maksymalneo momentu obrotowego / Fot. Renault
Pod maską Renault Clio RS 220 Trophy pracuje turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 1.6 l. Jednostka dostarcza 220 KM przy 6050 obr/min i 260 Nm maksymalneo momentu obrotowego / Fot. Renault
Renault Clio RS 220 Trophy ustanowiło nowy rekord Nurburgringu wśród aut segmentu B. W jakim czasie pokonało słynną Północną Pętlę?
Pod maską Renault Clio RS 220 Trophy pracuje turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 1.6 l. Jednostka dostarcza 220 KM przy 6050 obr/min i 260
Pod maską Renault Clio RS 220 Trophy pracuje turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 1.6 l. Jednostka dostarcza 220 KM przy 6050 obr/min i 260 Nm maksymalneo momentu obrotowego / Fot. Renault

Sztuka ta udała się w 8 minut i 23 sekundy. Dla porównania Audi S1 uzyskało czas 8:41, Opel Corsa OPC 8:40, a Mini John Cooper Works potrzebował 8:35.

Pod maską Renault Clio RS 220 Trophy pracuje turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 1.6 l. Jednostka dostarcza 220 KM przy 6050 obr/min i 260 Nm maksymalneo momentu obrotowego. Moment obrotowy może wzrosnąć do 280 Nm dzięki funkcji oveboost.

Zobacz także: Legia Warszawa - Piast Gliwice 1:1 [GALERIA]

Zawieszenie obniżono o 20 mm z przodu i 10 mm z tyłu. Zdecydowano się także na opony Michelin Pilot Super Sport o rozmiarze 205/40 R18. Auto w Polsce kosztuje 96 900 zł.

od 12 lat
Wideo

Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty