Wersja RS 200 będzie topową odmianą miejskiego Renault. Z przodu, auto wyróżnia się przede wszystkim powiększonym wlotem powietrza oraz srebrną listwą w jego dolnej części. Światła do jazdy dziennej LED przeniesiono natomiast z atrapy chłodnicy w miejsce poniżej przednich reflektorów. Z tyłu uwagę przyciągają dwie końcówki układu wydechowego oraz dyfuzor zintegrowany ze zderzakiem.
Clio RS 200 nabrało sportowego wyglądu również dzięki obniżonemu zawieszeniu (opcjonalnie dostępne z pakietem "Cup"), a także 18-calowym obręczom w kolorze Dark Metal, które szczelnie wypełniają nadkola. Sportowy charakter auta odnajdziemy również wewnątrz. Dwukolorowa, skórzana tapicerka, aluminiowe pedały czy wyprofilowana kierownica nie pozostawiają złudzeń, iż mamy do czynienia z pojazdem o wysokich osiągach.
Zapewnia je 1.6-litrowy silnik z turbodoładowaniem. To pierwsza tego typu jednostka w historii Clio RS. Dotychczas, model ten był napędzany przez silniki wolnossące. Czterocylindrowy motor generuje 200 KM i 240 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Moc przenoszona jest na przednią oś za pośrednictwem 6-stopniowej skrzyni dwusprzęgłowej EDC. Według producenta, średnie zużycie paliwa wynosi 6,3 l/100 km, zaś emisja CO2 144 g/km.
Więcej informacji zostanie opublikowanych podczas zbliżających się targów samochodowych w Genewie.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?