Auto powstało na bazie Nissana Qashqaia II generacji, na płycie podłogowej CMF. Auto ma 4,45 m długości i 1,84 m szerokości.
Silniki
W momencie debiutu rynkowego oferta Renault Kadjar obejmować będzie 3 silniki z gamy Energy, dostosowane do potrzeb klientów poszukujących wysokich osiągów, niskiego zużycia paliwa i niskiej emisji CO2.
Pod tym względem Kadjar plasuje się w czołówce segmentu wraz z silnikiem wysokoprężnym Energy dCi 110. Silnik ten wykazuje się zużyciem paliwa na poziomie 3,8 l/100 km i emisją CO2 wynoszącą 99 g/km, zarówno w wersji z manualną skrzynią biegów, jak i skrzynią automatyczną z podwójnym sprzęgłem (EDC).
Oprócz tego, oferta obejmuje silnik wysokoprężny Energy dCi 130 oraz silnik benzynowy Energy TCe 130.
4 poziomy wyposażenia
LIFE, czyli pierwszy poziom wyposażenia, obejmie m.in. systemy ABS, AFU, ESC, HSA, 6 poduszek powietrznych, klimatyzację manualną, regulator-ogranicznik prędkości, automatyczny hamulec postojowy, zespół wskaźników z kolorowym, 7-calowym ekranem TFT oraz radioodtwarzacz z Bluetooth. Jeśli chodzi o wygląd nadwozia, wersja LIFE będzie wyposażona w stalowe obręcze kół 16-calowe, ozdobne, chromowane obramowanie szyb bocznych, zewnętrzne klamki drzwi i obudowy lusterek w kolorze nadwozia oraz osłony przedniej i tylnej części podwozia w kolorze czarnym. Wersja ta będzie dostępna od września br.
Drugi poziom wyposażenia, czyli ZEN, obejmuje dodatkowe elementy wyposażenia, m.in. kartę Renault Hands Free, fotel kierowcy z regulacją wysokości i podparcia lędźwiowego, kierownicę pokrytą skórą, światła przeciwmgłowe z funkcją doświetlania zakrętów. Pod względem designu poziom ten wyróżniają 17-calowe, aluminiowe obręcze kół oraz boczne listwy ochronne drzwi z chromowaną wstawką.
Jeśli chodzi o poziom wyposażenia INTENS zawiera system multimedialny R-Link 2 z nawigacją, radioodtwarzaczem, mapą Europy w wersji rozszerzonej, Bluetooth, USB/jack, dwustrefową klimatyzację automatyczną, czujnik deszczu, lusterka boczne z możliwością elektrycznego złożenia, tapicerkę materiałową łączoną z elementami skóry ekologicznej, tylną kanapę w układzie 1/3-2/3, z systemem „Easy Break” i podłokietnikiem, system wspomagania parkowania przodem i tyłem oraz przydatne w codziennym użytkowaniu systemy wspomagania prowadzenia: system kontroli pasa ruchu (LDW), funkcję rozpoznawania znaków drogowych, funkcję automatycznej zmiany świateł drogowych na mijania (AHL). Samochód w tej wersji jest wyposażony w przyciemniane tylne szyby, osłony przedniej i tylnej części podwozia w kolorze grafitowym oraz relingi dachowe.
BOSE jest najwyższym i najbardziej ekskluzywnym poziomem wyposażenia modelu Kadjar. Wersja ta obejmuje system nagłośnienia opracowany przez firmę Bose, 19-calowe aluminiowe obręcze kół, światła przednie Full LED „Pure Vision” oraz elementy ozdobne dedykowane wyłącznie tej wersji: specjalną tapicerkę materiałową łączoną z elementami skóry ekologicznej, kierownicę obszytą skórą Nappa, nakładki na progi drzwi przednich z oznakowaniem Bose oraz obudowy lusterek bocznych w kolorze lśniącej czerni.
Seria limitowana
PREMIERE EDITION to limitowana seria, która została stworzona na bazie wersji INTENS. Jest ona w dodatku wyposażona w pakiet Easy Parking Premium zawierający: system wspomagania parkowania “Easy Park Assist”, system wspomagania parkowania przód/tył/bok i system kontroli martwego pola, Pakiet Widoczność obejmujący: dach szklany stały i lusterko wewnętrzne elektrochromatyczne oraz koło zapasowe dojazdowe. Cena specjalna tej serii limitowanej wynosi 89 900 zł. Dostępnych jest wyłącznie 100 egzemplarzy.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?