Zaprezentowany szerokiej publiczności na targach motoryzacyjnych w Bolonii (3-11 grudnia) samochód posiada m.in. nowy wygląd reflektorów dzięki wprowadzeniu świateł przednich do jazdy dziennej LED w wyposażeniu seryjnym.
Nowe są również obręcze kół 18”, dostępne na wersji GT, która jest oferowana z systemem 4Control (4 koła skrętne). Pozostając przy wyglądzie zewnętrznym, lakier biała perła, który przyczynił się do sukcesu limitowanej serii Monaco GP, jest obecnie możliwy do zamówienia dla wersji GT.
zobacz także Renault Laguna Coupe 2012 - zobacz zdjęcia
Oferta dwubarwna z dachem w kolorze czarnej perły również została rozszerzona na wersję GT w połączeniu z wszelkimi dostępnymi lakierami metalizowanymi.
Renault Laguna Coupe po liftingu może być wyposażony w następujące w silniki do wyboru:
- 2.0 T 205 KM – jednostka benzynowa,
- 2.0 dCi z 3 poziomami mocy: 150, 175 (z automatyczną skrzynią biegów) oraz 180 KM – jednostki Diesla.
Silniki wysokoprężne dostępne są z filtrem cząstek stałych DPF/FAP i spełniają normę emisji spalin Euro V. Oferowane są z manualną lub automatyczną 6-stopniową skrzynią biegów.
Co ciekawe, silniki Diesla dostępne są z układem Energy Smart Management (ESM). Z takim wyposażeniem 150-konny motor emituje 126 g CO2 / km, czyli o 7 proc. mniej niż poprzednik. Wersje 175 i 180 KM również odnotowują spadek emisji spalin, pierwsza o 9, druga o 6 gramów.
A na czym polega Energy Smart Management? Na zasadzie optymalizacji zarządzania ładowaniem alternatora:
- odciążenie alternatora przy podwyższonym spalaniu (przyspieszenie): akumulator dostarcza energii
- odzyskanie energii przez alternator podczas fazy zwalniania i hamowania: doładowanie akumulatora
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?