Zgodnie z informacją przekazaną do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w niektórych egzemplarzach Renault Master III, wyprodukowanych od początku produkcji modelu do 16 kwietnia 2010, istnieje ryzyko powstania pęknięć w czopie piasty, co w wyjątkowych sytuacjach może doprowadzić do oderwania się lewego tylnego koła.
Ponadto w niektórych samochodach Renault Master III wyprodukowanych od początku produkcji do 9 lipca, ze względu na nieprawidłowy montaż wsporników mocujących pasy bezpieczeństwa foteli przednich zachodzi nioebezpieczeństwo niedostatecznego przytrzymania kierowcy lub pasażera przez pas bezpieczeństwa w trakcie ewentualnego zderzenia.
Akcja naprawcza dotyczy na polskim rynku 78. egzemplarzy modelu Renault Master III z wadą czopa piasty oraz 177 pojazdów z wadliwym mocowaniem pasów bezpieczeństwa.
Importer poinformuje właścicieli samochodów o sytuacji i zaprosi do zgłoszenia się do punktu serwisowego, gdzie na koszt producenta zostanie dokonane sprawdzenie samochodu, a w przypadku wykrycia usterki, wymiana wadliwych elementów na nowe.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?