Robert Kubica odpowiada na pytania fanów cz. 2

(red)
Fot. Lotus Renault GP
Fot. Lotus Renault GP
Robert Kubica odpowiedział na kolejny zestaw pytań od swoich fanów, którzy mogli je zadawać na oficjalnej stronie zespołu Lotus Renault GP. Podobnie jak to miało miejsce przy pierwszych odpowiedziach, nasz jedynak w Formule 1 odpowiedział tylko na wybrane przez siebie kwestie.

Fot. Lotus Renault GP
Fot. Lotus Renault GP


Wieniek: Czy historia F1 ma znaczenie dla tego co robisz dzisiaj na torze wyścigowym? Dzięki i powodzenia w nabieraniu szybkości.

Historia F1 jest oczywiście bardzo interesująca, ale tak wiele rzeczy ulega zmianom pod względem technologii i przepisów sportowych, że tak naprawdę nie można wyciągać wniosków z przeszłości. Natomiast bardzo ważne jest to, aby wykorzystywać swoje doświadczenie i dostosowywać je do różnych okoliczności, z którymi masz do czynienia w każdy weekend wyścigowy.
**
CZYTAJ TAKŻE

Robert Kubica odpowiada na pytania fanówBoullier: Kubica nie musi martwić się o miejsce w zespole

**

Marcin Strukowski: Robert, ja i mój przyjaciel zamierzamy studiować mechatronikę. Może moglibyśmy pomóc ci nieco w F1. Nasze pomysły są lepsze niż Neweya! Co byś poradził?
To naprawdę dobra wiadomość! Mogę skontaktować Was z naszym działem badań i rozwoju, oni z przyjemnością ocenią Wasze pomysły.

Łukasz: Nawiązując do tegorocznej walki o mistrzostwo, czy uważasz, że Vettel wkrótce zdobędzie tytuł?
Wygląda na to, że walka w tym sezonie rozegra się raczej o drugie miejsce, a nie o pierwsze. Ale nigdy nie wiadomo. W ostatnich kilku sezonach o mistrzostwie decydował ostatni wyścig, więc zobaczymy.

Kubus911: Jak to jest jechać bolidem F1 na ulicach Monako?
Osobiście sprawia mi to naprawdę dużą przyjemność, ponieważ każdy centymetr toru musisz pokonać z wyjątkową dokładnością. To ma szczególne znaczenie podczas kwalifikacji, masz wrażenie, że twój instynkt działa szybciej niż twój mózg.

Trzynastka32: Ile wyścigów widziałeś w tym sezonie? Czy były one nudne czy interesujące?
Widziałem wszystkie! Ogólnie rzecz biorąc, wszystkie były dla mnie ciekawe i sądzę, że nowe przepisy zdecydowanie poprawiły widowisko.

Krystioo FAN: Czy to prawda,że zamierzasz powrócić na GP Brazylii?
Lubię mieć cel, kiedy jest on rozsądny. Zobaczymy jak będą wyglądać kolejne miesiące pod względem postępu procesu rehabilitacji, a wtedy podejmiemy decyzję we właściwym czasie. Ważne jest to, iż wiem, że mój Zespół trzyma dla mnie miejsce tak długo, jak będę potrzebował.

Przemoziom99: Na jakim torze, który nie jest w kalendarzu F1, chciałbyś się ścigać?
Zdecydowanie powiedziałbym Jerez de la Frontera - dobrze znam ten tor, gdyż Formuła 1 przeprowadza tam sporo testów. A jeśli inny tor nie w bolidzie F1, to wybrałbym Makao.

Dibol: Jakie cele wyznaczyłeś sobie na swoją najbliższą przyszłość, kiedy odzyskasz zdrowie?
Dokładnie takie same, jakie miałem wcześniej, moje cele nie uległy zmianie.

Persy: Robert, spędziłeś swoje dzieciństwo w Polsce, a swoją młodość we Włoszech. F1 podróżuje po całym świecie, a Ty masz swoje mieszkanie w Monako… Czy jest jakieś miejsce, które mógłbyś nazwać swoim "domem"?
Mój dom to po prostu miejsce, gdzie są moim przyjaciele i moje osobiste zainteresowania - to dla mnie najważniejsze. Pobliskie lotnisko jest również dosyć ważne…

Patryk: Jak długo będzie przebiegać Twoja rehabilitacja?
Trudno przewidzieć harmonogram procesu, który również zależy od praw natury’. Ale dobra wiadomość jest taka, że moja rekonwalescencja jest równomierna i wcześniej czy później będę w wystarczająco dobrej formie, aby móc wyznaczyć datę mojego powrotu.

"Dziękuję wszystkim i do usłyszenia wkrótce."**Robert**

Źródło: Lotus Renault GP

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty