Wszystko
o samochodach

Aktualności / Informacje

Rok serwisu Peugeota

Data publikacji: Autor: (mp)

Fot. Peugeot

Kuszenie potencjalnego nabywcy polega nie tylko na prezentowaniu nowych modeli, ale i oferowaniu korzystnych warunków dodatkowych.

 

Peugeot Polska ogłosił rok 2005 rokiem serwisu. W lutym wprowadzono nową usługę dla klientów. Obejmuje ona możliwość przedłużenia gwarancji o kolejne dwa lata oraz okresu wykonywania czynności serwisowych związanych z eksploatacją samochodu.

 

Umowa Przedłużenia gwarancji może zostać zawarta w chwili zakupu nowego samochodu, najpóźniej przed wygaśnięciem Dwuletniej Gwarancji Umownej i obejmuje :

- naprawy usterek mechanicznych, elektrycznych i elektronicznych samochodu

- zapewnienie ochrony Assistance 24 godziny na dobę przez 7 dni w  tygodniu, w tym między innymi: holowanie, wypożyczenie samochodu  zastępczego, pomoc w kontynuowaniu podróży

- wstępne badania techniczne

 

Umowa Przedłużenia może być podpisana na rok lub dwa lata i w zależności od planowanych przebiegów od 40 do 150 tys. w przedziałach co 10 tys. km.

 

Umowa Utrzymania zawierana jest w okresie obowiązywania Dwuletniej Gwarancji Umownej dla nowego samochodu, nie później  niż w ciągu trzech miesięcy od początku jej trwania. Po jej podpisaniu serwis Peugeot wykonuje :

- wszystkie czynności obsługowe przewidziane w książce gwarancyjnej

- wymianę klocków hamulcowych, amortyzatorów, tłumików, sprzęgła w przypadku gdy uległy naturalnemu zużyciu

- oferuje ochronę Assistance 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu

 

Umowę Utrzymania można podpisać w zależności od przebiegów od 40 do 150 tys. km na 24, 36 lub 48 miesięcy, również w przedziałach co 10 tys. km.

 

Po podpisaniu jednej lub obu Umów Serwisowych klient otrzymuje Kartę Klienta , która pozwala korzystać z usług Autoryzowanych Punktów serwisowych Peugeot na terenie  Polski i Unii Europejskiej, a także ułatwia kontakt z Peugeot Assistance. Fot. Peugeot

 

Czynności serwisowych dokonać można w stacjach typu Peugeot Rapide mających charakter szybkich serwisów. Oferta stacji złożona jest z pięciu usług o zryczałtowanych, stałych cenach:

- wymiana oleju,

- wymiana opon

- wymiana tłumika,

- wymiana tarcz i klocków hamulcowych,

- kontrola i wymiana akumulatora,

 

Usługi opcjonalne, wybrane przez punkt indywidualnie to:

- geometria zawieszenia,

- wymiana amortyzatorów,

- sprzedaż i montaż akcesoriów,

- wstępne kontrole techniczne.

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Brak komentarzy - napisz pierwszy

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły

Motofakty mazowieckie

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości