Rolls-Royce Dawn po tuningu. Ile przybyło mocy?

(mm)
Rolls-Royce DawnModyfikacjom poddany został przedni i tylny zderzak. Na tylnej klapie zagościła mała lotka, natomiast wzrok przyciągają 22-calowe felg. Warto dodać, że moduł sterujący pracą zawieszenia pozwala obniżyć prześwit o 40 mm. Fot. Spofec
Rolls-Royce DawnModyfikacjom poddany został przedni i tylny zderzak. Na tylnej klapie zagościła mała lotka, natomiast wzrok przyciągają 22-calowe felg. Warto dodać, że moduł sterujący pracą zawieszenia pozwala obniżyć prześwit o 40 mm. Fot. Spofec
Rolls-Royce Dawn trafił do warsztatu niemieckiego tunera Spofec. Zrezygnowano z radykalnych zmian stylistycznych, a pojazd przede wszystkim zyskał większą moc.

Modyfikacjom poddany został przedni i tylny zderzak. Na tylnej klapie zagościła mała lotka, natomiast wzrok przyciągają 22-calowe felgi. Warto dodać, że moduł sterujący pracą zawieszenia pozwala obniżyć prześwit o 40 mm.

Pod maską auta pracuje jednostka V12 o pojemności 6.6 litra wspomagana przez dwie turbosprężarki. Standardowo dostarcza 571 KM i 780 Nm. Pozwala to do 100 km/h przyspieszyć w 4,9 s, natomiast prędkość maksymalną ograniczono elektroniczne do 250 km/h. Po zmianach motor generuje 686 KM i 980 Nm (więcej o 115 KM i 200 Nm). Pozwoliło to zmniejszyć czas przyspieszenia do 100 km/h do 4,6 s (mniej o 0,3 s). Prędkość maksymalna pozostała bez zmian.

Cena zaproponowanego pakietu nie została podana.

od 12 lat
Wideo

Wybory samorządowe 2024 - II tura

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty