Pomysłodawcy ogólnopolskiego projektu „Nie bądź dzbanem drogowym” chcą zwrócić uwagę na bezpieczeństwo młodych kierowców w aspekcie skutecznej edukacji drogowej oraz nowych technologii. Głównym celem akcji jest dotarcie do licealistów oraz studentów, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z prawem jazdy lub już są pełnoprawnymi członkami ruchu drogowego.
Faktem jest, że młodzież postrzega motoryzację inaczej, niż chociażby pokolenie ich rodziców. W dobie dynamicznie rozwijającej się branży car-sharingu jednym z czynników wpływających na bezpieczeństwo kierowców są właśnie nowe technologie. Wnioski Stowarzyszenia Kierowca.pl są bardzo bliskie firmie Mio Polska, która włączyła się w akcję jako partner projektu.
Inicjatorzy kładą duży nacisk na aspekt edukacyjny. Podczas konferencji przedstawione zostały główne założenia, metody oraz środki, które pozwolą na dotarcie do jak największej liczby młodych kierowców. Odbył się również panel dyskusyjny o przyszłości motoryzacji. Głos zabrali przedstawiciele Ministerstwa Cyfryzacji oraz Konrad Romik (KRBRD), Marcin Ślęzak (ITS), Ewa Odachowska (ITS), Jakub Faryś (PZPM), Wojciech Drzewiecki (SAMAR).
„Widzimy jak zmienia się nasza rzeczywistość i jak na te zmiany reaguje młodzież. Chcemy dołożyć wszelkich starań, aby młodsze pokolenia odnalazły się w nadchodzącej przyszłości. Bezpieczeństwo jest jedną z najbardziej cenionych przez nas wartości dlatego przyłączyliśmy się do akcji, aby pomóc w edukowaniu młodych kierowców.” — mówi Łukasz Tetkowski, Marketing Manager MiTAC
Zobacz także: Testujemy Volkswagena Polo
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?