Wszystko
o samochodach

Aktualności / Informacje

Rynek ciężarówek

Data publikacji: Autor: (gut)

Tommy Sjoo, dyrektor generalny sp-ki Scania Polska, oficjalnie podał, że na rynku samochodów ciężarowych, przyciśnięci kryzysem sprzedają niżej granicy opłacalności.

Tommy Sjoo, dyrektor generalny sp-ki Scania Polska, oficjalnie podał - co sygnalizowaliśmy dwa miesiące temu - że na rynku samochodów ciężarowych, przyciśnięci kryzysem sprzedają niżej granicy opłacalności.

Dodajmy czego panu Sjoo nie wypadało już powiedzieć, że chodzi głównie o Volvo, które w klasie ciężarówek ponad 16 t dopuszczalnej masy całkowitej, stało się klasą dla siebie, a rok wcześniej, tę pozycję miała u nas Scania. (Najszybciej przyspieszają na tym torze Iveco i Renault.) Powstaje pytanie o koszty serwisu - zasadnicze dla ciężarówek. Skąd ta akurat kwestia? Stąd, że zagraniczne centrale operujących tu spółek interesuje - no, przecież - wyłącznie ich finansowa efektywność, bilans. Jeżeli więc traci się sprzedając wielkie ciężarówki, trzeba to zrekompensować serwisując je. Bo i tak za wszystko zapłaci Kowalski. Ewentualny skok kosztów serwisu pójdzie przecież w ceny detaliczne różnych artykułów.

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Brak komentarzy - napisz pierwszy

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły
Advertisement

Motofakty mazowieckie

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości