Wszystko
o samochodach

Wiadomości / Felietony

S 600 podnieca

Data publikacji: Autor: Jerzy Iwaszkiewicz

Fot. Mercedes-Benz Będzie dziś trochę o personaliach, co zawsze dobrze się czyta. Ewa Łabno-Fałęcka uznana została otóż w Mercedesie za Dyrektora Marketingu Roku, na co w konkursie głosowało 41 ekspertów. Ma poza tym dobrego fryzjera, co też ma znaczenie.

Jerzy Iwaszkiewicz. Fot. Bartek Syta / Polskapresse  Znana jest sprawa, kiedy kazała wyremontować 25-letniego Mercedesa 190 D. Był to świetny interes marketingowy dla firmy, bo ludzie uwierzyli, że takie stare Mercedesy też jeżdżą. Mercedes stworzył poza tym popularną już kawiarnię – salon w parku pod Mostem Poniatowskiego i wszyscy się zastanawiają, jak Łabno to załatwiła?

Coraz bardziej kobiety rosną w motoryzacji. Tytuł najlepszego szefa PR w ubiegłym roku w konkursie pisma „Brief” zdobyła Agata Szczech z Renault, a dodatkowo ma ładną sukienkę. Magda Klatka pełni w Peugeocie funkcję asystentki wszystkich prezesów, którzy zmieniają się tu bez przerwy, a Monika Krzesak z Kia jest ładniejsza nawet od ostatniego modelu Soul. Dorota Obłękowska z Chryslera potrafi uśmiechać się nawet w kryzysie i zawsze twierdzi, że jest wzrost na Jeepie, co oznacza, że sprzedaje się coraz więcej tych samochodów, a szczególnie najnowszego Cherokee. Klara Ufnalewska odeszła, niestety, z Opla.

Kobiety rosną i jest to dobry interes w motoryzacji. Mężczyźni wolniej, bo wolniej, ale też się rozwijają. Gdyby rzecznik Fiata, powszechnie lubiany Bogusław Cieślar był kobietą, to byłby może nawet lepszy od Łabno-Fałęckiej. Panuje powszechna opinia, że poza Fiatem 500 Cieślar jest najlepszym modelem Fiata w ostatnim 25-leciu.

Sensację zanotowano w Hondzie. Głównym prezesem Hondy Polska został Wiesław Kołodziej, co jest wydarzeniem jako, że do tej pory rządzili tu wyłącznie Japończycy. Kołodziej pracuje w firmie 24 lata i jak do tej pory nikt nie widział go zdenerwowanego. Fordem z kolei, rządzi Adam Kołodziejczyk, który – o czym często piszemy – potrafi przez 3 minuty powiedzieć wszytko o najnowszym samochodzie, na co w BMW potrzebują co najmniej 3 godziny! Wojciech Halarewicz – przypomnijmy – jest jednym z wiceprezesów Mazdy Europ, a Wojciech Szyszko z Kia i Romuald Rytwiński (buduje Ople w Rosji), to także postacie liczące się w motoryzacji.

Panuje powszechna opinia, że Polacy mają smykałkę do samochodów. Fabryki w Gliwicach i Tychach uznane zostały za najlepsze w Europie, a pod Wrześnią budowana jest fabryka Volkswagena. Ewa Łabno-Fałęcka twierdzi, przypomnijmy, że nowy model Mercedesa S 600 Coupe działa podniecająco na kobiety.

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Zobacz także

Tagi:

Komentarze

  • Icek Wicek (gość)

    Nie od dziś wiadomo, że kobiety podnieca wszystko to, co bardzo drogie, niemałe i czego jeszcze nie mają koleżanki. Wypisz, wymaluj - sześćseta! Co do polskiej smykałki to trochę szkoda, że 25 lat po odzyskaniu niepodległości wciąż jesteśmy parobkami we własnym kraju. Kilka jaskółek wiosny niestety nie czyni.

  • stanczyk (gość)

    Tani celebrytyzm przenika do kazdej dziedziny. Dzis kierownictwo i elyta moto-swiata, to nie designery i inzyniery, a (ksiegowi), 'PiaRowcy i makekingowcy' (specjalisci od wciskania kitu i kolorowania rzeczywistosci) .. Ciekawe czy wyzej wymienione 'specjalistki' od branzy motoryzacyjnej wiedza jak 'dziala silnik w samochodzie' (..albo innymi slowy .. jaka 'magiczna sila' powoduje ze auto jedzie..?!?:) Obawiam sie, ze po tescie kompetencyjnym, zlapalibysmy sie wszyscy za glowy(jestem ciekaw czy Redaktore Prowadzacy potwierdzilby taka teze). Sprzedawanie przy pomocy 'efektownych formulek z katalogu'(korporacyjny belkot), bez zglebienia tematu przez 'sprzedawce'(korporacyjny balagan) to zakala naszych czasow. Niestety rowniez motodziennikarstwo juz od dawna zmierza ta droga(zatrudnia sie 'sztudenciakow na staze'(zeby bylo taniej), a ci przepisuja, to co im sie podsunie w dokumentach prasowych...

  • Motofan (gość)

    Życzyłbym sobie aby społeczeństwa dojrzały do tego aby wymusić wprowadzenie ekstremalnie wysokiego podatku od marketingu. Aby traktować jako marketing wszystko co nie jest obiektywną informacją. Za każde próby przemycenia nie opodatkowanego marketingu stosować ekstremalnie wysokie kary. Ale czy to możliwe w kraju gdzie rządzą "cielebryci" i "pijarowi dyletanci" a tzw. "publice" pomimo że narzeka na wszystko to wbrew pozorom podoba się to i nie rozumie na co narzeka ?

  • banan (gość)

    probka PiaRowa : 'Produkcyjny rekord to dla "pięćsetki" urodzinowy prezent. 4 lipca 2014 fiat 500 obchodził 7. urodziny. Prezentem od firmy była marketingowa akcja fotografowania szczęśliwych posiadaczy "pięćsetki". Chodziło o zgromadzenie w sieci wizerunków osób uchwyconych w chwili szczęścia, "nastroju, który od zawsze wyróżnia Fiata 500", czytamy w raporcie biura prasowego FAP. W Rzymie, Mediolanie i w największych europejskich miastach Francji, Hiszpanii, Belgii, Szwajcarii i Niemiec, zespół składający się z kamerzysty, fotografa i hostessy - uwiecznił setki szczęśliwych twarzy międzynarodowej akcji społecznościowej. Wszystkie zdjęcia można znaleźć na Facebooku Fiata.' :)

Dodaj komentarz

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły

Motofakty mazowieckie

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości