Salon we Frankfurcie. Carlsson CC63S Rivage. Bez kompromisów

(łs)
Carlsson CC63S RivageCarlsson popracował nad elektroniką i układem wydechowym podwójnie doładowanym 4.0 V8, zawieszając poprzeczkę na poziomie 605 KM i 820 Nm. To wystarcza, by samochód osiągał "setkę" w zaledwie 3,8 sekundy.Fot. Carlsson
Carlsson CC63S RivageCarlsson popracował nad elektroniką i układem wydechowym podwójnie doładowanym 4.0 V8, zawieszając poprzeczkę na poziomie 605 KM i 820 Nm. To wystarcza, by samochód osiągał "setkę" w zaledwie 3,8 sekundy.Fot. Carlsson
Specjalizujący się w tuningu Mercedesów Carlsson wziął na warsztat klasę C od AMG w wersji C63 S. Kompleksowe modyfikacje poprawiły osiągi sportowej limuzyny. Zmieniły także jej wygląd. Na lepsze?
Carlsson CC63S RivageCarlsson popracował nad elektroniką i układem wydechowym podwójnie doładowanym 4.0 V8, zawieszając poprzeczkę na poziomie 605 KM
Carlsson CC63S Rivage

Carlsson popracował nad elektroniką i układem wydechowym podwójnie doładowanym 4.0 V8, zawieszając poprzeczkę na poziomie 605 KM i 820 Nm. To wystarcza, by samochód osiągał "setkę" w zaledwie 3,8 sekundy.

Fot. Carlsson

Trudno ocenić. Z pewnością nie każdy będzie zachwycony białym sedanem ze wstawkami z niebieskiej folii oraz pakietem aerodynamicznym z włókna węglowego. O gustach się jednak nie dyskutuje, a z dwukolorowego nadwozia można zrezygnować.

Proponowany pakiet spojlerów powinien jednak pozostać na swoim miejscu. Carlsson zapewnia, że dodatkowe elementy ograniczają unoszenie nadwozia przy jeździe z wysokimi prędkościami.

Zobacz także:  Ile zarabiają Polacy grający w włoskiej Serie A? (GALERIA)

Carlsson CC63S RivageCarlsson popracował nad elektroniką i układem wydechowym podwójnie doładowanym 4.0 V8, zawieszając poprzeczkę na poziomie 605 KM
Carlsson CC63S Rivage

Carlsson popracował nad elektroniką i układem wydechowym podwójnie doładowanym 4.0 V8, zawieszając poprzeczkę na poziomie 605 KM i 820 Nm. To wystarcza, by samochód osiągał "setkę" w zaledwie 3,8 sekundy.

Fot. Carlsson

Carlsson popracował nad elektroniką i układem wydechowym podwójnie doładowanym 4.0 V8, zawieszając poprzeczkę na poziomie 605 KM i 820 Nm. To wystarcza, by samochód osiągał "setkę" w zaledwie 3,8 sekundy.

Klient będzie mógł wybrać jeden z dwóch zestawów kół. Bazowy składa się z felg Carlsson 1/5 EVO II Diamond Edition oraz Michelin Pilot Sport Cup 2 w rozmiarze 245/35 R19 i 265/35 R19. Alternatywą są obręcze Carlsson 1/10 Graphite Edition z ogumieniem Michelin Pilot Super Sport (245/30 R20 / 265/30 R20), które sprostają jeździe z prędkościami przekraczającymi 300 km/h.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty