Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Salon we Frankfurcie. SsangYong XAV-Adventure. Egzotyczna propozycja

(łs)
SsangYong XAV-AdventurePod maskę wszczepiono silnik o pojemności 1,6 litra. Gdyby XAV-Adventure trafił do produkcji, SsangYong zaproponowałby klientom zarówno motor benzynowy, jak i diesla. Na tym jednak nie koniec. XAV-Adventure jest hybrydą z napędem E-4WD.Fot. SsangYong
SsangYong XAV-AdventurePod maskę wszczepiono silnik o pojemności 1,6 litra. Gdyby XAV-Adventure trafił do produkcji, SsangYong zaproponowałby klientom zarówno motor benzynowy, jak i diesla. Na tym jednak nie koniec. XAV-Adventure jest hybrydą z napędem E-4WD.Fot. SsangYong
Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie SsangYong odsłonił prototyp nowego SUV-a. XAV-Adventure wygląda oryginalnie i ma zaawansowany układ napędowy.
SsangYong XAV-AdventurePod maskę wszczepiono silnik o pojemności 1,6 litra. Gdyby XAV-Adventure trafił do produkcji, SsangYong zaproponowałby klientom
SsangYong XAV-Adventure

Pod maskę wszczepiono silnik o pojemności 1,6 litra. Gdyby XAV-Adventure trafił do produkcji, SsangYong zaproponowałby klientom zarówno motor benzynowy, jak i diesla. Na tym jednak nie koniec. XAV-Adventure jest hybrydą z napędem E-4WD.

Fot. SsangYong

W masywnej linii prototypowego XAV-Adventure, w szczególności w płaskiej masce i wyraźnie zaznaczonych błotnikach przednich, można doszukać się nawiązań do drugiej generacji Korando z lat 1996-2006. SsangYong XAV-Adventure jest typowym przykładem kompaktowego SUV-a. Samochód ma 4190 mm długości oraz 2,6-metrowy rozstaw osi.

Pod maskę wszczepiono silnik o pojemności 1,6 litra. Gdyby XAV-Adventure trafił do produkcji, SsangYong zaproponowałby klientom zarówno motor benzynowy, jak i diesla. Na tym jednak nie koniec. XAV-Adventure jest hybrydą z napędem E-4WD.Z przodu umieszczono silnik rozwijający 14 KM. Dwa tylne motory zapewniają 82 KM. Układ może zarówno sprzyjać oszczędzaniu paliwa, jak również poprawiać osiągi w trybie sportowym.

O tym się mówi: Piękne partnerki piłkarzy Legii Warszawa (GALERIA)

SsangYong XAV-AdventurePod maskę wszczepiono silnik o pojemności 1,6 litra. Gdyby XAV-Adventure trafił do produkcji, SsangYong zaproponowałby klientom
SsangYong XAV-Adventure

Pod maskę wszczepiono silnik o pojemności 1,6 litra. Gdyby XAV-Adventure trafił do produkcji, SsangYong zaproponowałby klientom zarówno motor benzynowy, jak i diesla. Na tym jednak nie koniec. XAV-Adventure jest hybrydą z napędem E-4WD.

Fot. SsangYong

SsangYong z dumą podkreśla, że XAV-Adventure był projektowany z myślą o wypadach w teren. Ułatwi je m.in. zawieszenie z rozbudowanym systemem zmiany charakterystyki pracy.

Czy nakreślony odważnymi liniami SUV doczeka się produkcyjnej wersji? Jeszcze nie wiadomo. Ale szukający swojego miejsca na rynku SsangYong nie boi się odważnych rozwiązań, więc każdy scenariusz wydaje się prawdopodobny. Kanciasta linia nadwozia wyróżnia prototyp z tłumu obłych SUV-ów - przykłady nowego Suzuki Vitara czy Jeepa Renegade dowodzą, że na rynku nie brakuje amatorów wyraziście stylizowanych aut.

od 12 lat
Wideo

Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty