Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Samochody prosto z PRL na giełdzie w Rzeszowie

Bartosz Gubernat
Samochody prosto z PRL na giełdzie w Rzeszowie
Samochody prosto z PRL na giełdzie w Rzeszowie
Poczciwa, terenowa Łada Niva (na zdj.) oraz Fiat 125p – czyli auto, które w latach 70 i 80-tych zmotoryzowało Polskę to najciekawsze propozycje wczorajszej giełdy samochodowej w Rzeszowie.
Samochody prosto z PRL na giełdzie w Rzeszowie
Samochody prosto z PRL na giełdzie w Rzeszowie

Brązowy Fiat wyprodukowany w 1978 roku był w całkiem dobrym stanie. Szczególnie ładnie prezentowało się jego wnętrze, wyłożone oryginalnym skajem. Auto kosztowało 2300 zł. Łada z 1990 roku wymagała drobnych poprawek lakierniczych, ale technicznie była również w bardzo dobrym stanie. Właściciel wycenił ją na 3000 zł. 

Wśród nowszych aut ciekawą propozycją był pięcioletni, granatowy Citroen C4 z 1,6 litrowym, ekonomicznym silnikiem HDI. Auto miało 140 tys. km przebiegu. Kosztowało 24,6 tys. zł. 17,9 tys. zł wystarczyło natomiast na Mercedesa SLK 200, czyli dwuoosobowego roadstera. Auto wyprodukowane w 1997 roku napędzał dwulitrowy silnik benzynowy o mocy 136 KM.

Średnie ceny samochodów na giełdzie w Rzeszowie:

ALFA ROMEO
146: 6,9 tys. zł (99 r.); 156: 9,5 tys. zł (00 r.);

AUDI
80: 8,4 tys. zł (95 r.); A3: 12,8 tys. zł (98 r.); A4: 40,5 tys. zł (05 r.), 27,8 tys. zł (03 r.), 18,0 tys. zł (00 r.), 11,0 tys. zł (95 r.); A6: 29,0 tys. zł (04 r.), 20,5 tys. zł (00 r.); A6 Allroad: 38,0 tys. zł (01 r.);

BMW
3: 21,5 tys. zł (02 r.), 16,5 tys. zł (00 r.); 5: 21,9 tys. zł (99 r.), 16,5 tys. zł (98 r.);

CHRYSLER
Sebring: 33,0 tys. zł (07 r.); Grand Voyager: 24,5 tys. zł (04 r.);

CITROEN
Saxo: 6,0 tys. zł (99 r.); C3: 22,5 tys. zł (07 r.), 13,4 tys. zł (03 r.); C4: 24,6 tys. zł (06 r.); C5: 22,9 tys. zł (06 r.), 11,0 tys. zł (02 r.);

DAEWOO
Matiz: 5,0 tys. zł (00 r.); Nexia: 3,7 tys. zł (96 r.); Lanos: 6,5 tys. zł (00 r.), 5,2 tys. zł (98 r.);

FIAT
126el: 1,1 tys. zł (97 r.); Cinquecento: 2,9 tys. zł (98 r.), 1,6 tys. zł (97 r.); Seicento: 7,0 tys. zł (04 r.), 5,9 tys. zł (00 r.), 4,9 tys. zł (98 r.); Panda: 17,7 tys. zł (08 r.); Punto: 6,9 tys. zł (98 r.); Ulysse: 15,3 tys. zł (02 r.);

FORD
Fiesta: 33,0 tys. zł (10 r.), 3,9 tys. zł (97 r.); Escort: 3,8 tys. zł (98 r.); Focus: 24,2 tys. zł (06 r.), 12,9 tys. zł (03 r.); Mondeo: 17,9 tys. zł (04 r.) 12,8 tys. zł (01 r.); Galaxy: 25,9 tys. zł (04 r.);

HONDA
Civic: 16,0 tys. zł (01 r.), 8,5 tys. zł (99 r.), 8,0 tys. zł (97 r.); Accord: 12,0 tys. zł (99 r.);

KIA
Picanto: 15,6 tys. zł (04 r.);

LAND ROVER
Freelander: 32,9 tys. zł (04 r.);

ŁADA
Niva: 3,0 tys. zł (90 r.);

MAZDA
3/323: 10,8 tys. zł (02 r.), 5,7 tys. zł (94 r.); 6/626: 22,5 tys. zł (05 r.), 21,5 tys. zł (02 r.), 11,0 tys. zł (00 r.); Premacy: 20,9 tys. zł (03 r.);

MERCEDES
A-klasa: 12,0 tys. zł (99 r.); E-klasa: 12,8 tys. zł (97 r.); SLK: 17,9 tys. zł (97 r.);

NISSAN
Primera: 20,9 tys. zł (04 r.), 8,5 tys. zł (99 r.); Pathfinder: 115,0 tys. zł (08 r.);

OPEL
Corsa: 11,0 tys. zł (01 r.), 6,9 tys. zł (99 r.); Astra I: 6,2 tys. zł (99 r.); Astra II: 11,3 tys. zł (99 r.); Astra III: 31,0 tys. zł (07 r.); Meriva: 18,7 tys. zł (04 r.); Vectra: 25,9 tys. zł (05 r.), 22,9 tys. zł (03 r.), 12,9 tys. zł (01 r.), 8,5 tys. zł (98 r.);

PEUGEOT
206: 10,9 tys. zł (02 r.); 306: 6,5 tys. zł (97 r.); 307: 29,0 tys. zł (06 r.), 17,0 tys. zł (03 r.), 12,0 tys. zł (01 r.); 406: 8,3 tys. zł (97 r.); 407: 46,0 tys. zł (09 r.), 30,0 tys. zł (06 r.);

RENAULT
Twingo: 19,0 tys. zł (09 r.); Clio: 11,8 tys. zł (02 r.), 8,4 tys. zł (00 r.), 7,3 tys. zł (99 r.), 2,9 tys. zł (95 r.); Modus: 18,5 tys. zł (06 r.); Megane: 20,5 tys. zł (06 r.), 17,9 tys. zł (05 r.), 8,0 tys. zł (02 r.); Laguna: 13,9 tys. zł (01 r.), 6,8 tys. zł (98 r.); Espace: 27,5 tys. zł (07 r.);

SEAT
Ibiza: 25,0 tys. zł (08 r.), 23,8 tys. zł (07 r.), 17,8 tys. zł (06 r.); Cordoba: 20,0 tys. zł (04 r.), 7,9 tys. zł (99 r.); Leon: 21,0 tys. zł (02 r.), 17,0 tys. zł (01 r.); Toledo: 18,5 tys. zł (00 r.);

SKODA
Felicia: 4,0 tys. zł (98 r.); Fabia: 14,5 tys. zł (03 r.); Octavia: 39,9 tys. zł (07 r.), 20,5 tys. zł (03 r.), 14,5 tys. zł (01 r.), 11,8 tys. zł (98 r.), 8,3 tys. zł (97 r.); Roomster: 25,9 tys. zł (06 r.);

TOYOTA
Yaris: 26,9 tys. zł (06 r.), 12,7 tys. zł (01 r.); Corolla: 9,9 tys. zł (00 r.); Avensis: 34,5 tys. zł (06 r.), 10,2 tys. zł (00 r.);

VOLKSWAGEN
Polo: 22,5 tys. zł (05 r.), 13,0 (02 r.), 12,1 tys. zł (01 r.), 6,9 tys. zł (97 r.), 5,9 tys. zł (96 r.); Golf: 30,0 tys. zł (06 r.), 8,9 tys. zł (02 r.), 4,3 tys. zł (94 r.); Passat: 48,0 tys. zł (07 r.), 22,5 tys. zł (03 r.), 22,8 tys. zł (01 r.), 13,0 tys. zł (99 r.), 5,2 tys. zł (94 r.).

Bartosz Gubernat
fot. Bartosz Gubernat

od 12 lat
Wideo

Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty