Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Seat Leon Cupra. Najmocniejsza wersja

(mm) TVN Turbo/x-news
Seat Leon Cupra.Silnik TSI z bardzo czułym turbodoładowaniem został wyposażony w zintegrowany z głowicą cylindra kolektor wydechowy, który jest częścią innowacyjnego układu termicznego. Zmodyfikowano również aluminiowe tłoki i łożyska, co pozwoliło na jeszcze mocniejsze ograniczenie tarcia. Deklarowane zużycie paliwa to 6,6 litra, a emisja CO2 została ograniczona do 149 g/km.Fot. Seat
Seat Leon Cupra.Silnik TSI z bardzo czułym turbodoładowaniem został wyposażony w zintegrowany z głowicą cylindra kolektor wydechowy, który jest częścią innowacyjnego układu termicznego. Zmodyfikowano również aluminiowe tłoki i łożyska, co pozwoliło na jeszcze mocniejsze ograniczenie tarcia. Deklarowane zużycie paliwa to 6,6 litra, a emisja CO2 została ograniczona do 149 g/km.Fot. Seat
290 koni mechanicznych, 5,6 sekundy do setki. Oto najmocniejszy Seat Leon Cupra za którego napęd odpowiada 2-litrowy silnik TSI.
Seat Leon Cupra.Silnik TSI z bardzo czułym turbodoładowaniem został wyposażony w zintegrowany z głowicą cylindra kolektor wydechowy, który jest częścią
Seat Leon Cupra.

Silnik TSI z bardzo czułym turbodoładowaniem został wyposażony w zintegrowany z głowicą cylindra kolektor wydechowy, który jest częścią innowacyjnego układu termicznego. Zmodyfikowano również aluminiowe tłoki i łożyska, co pozwoliło na jeszcze mocniejsze ograniczenie tarcia. Deklarowane zużycie paliwa to 6,6 litra, a emisja CO2 została ograniczona do 149 g/km.


Fot. Seat

Przednia część nadwozia Leona CUPRA 290 wyróżnia się ostrymi liniami, dużymi wlotami powietrza i pełnymi światłami LED. Z kolei tył przykuwa wzrok umieszczonym w zderzaku dyfuzorem i dwiema owalnymi końcówkami wydechu. Dopełnieniem tych elementów są wysokiej jakości felgi, czerwone zaciski tarcz hamulcowych oraz przyciemniane szyby. LeonCUPRA 290 otrzymał unikalne 19” obręcze w kolorze titanium, zaciski hamulców z napisem CUPRA, tylny spoiler, czarne obudowy lusterek i chromowane lub czarne elementy wykończenia wnętrza.

W standardzie SEAT LeonCUPRA 290 oferuje tylne światła LED oraz przednie reflektory LED. We wnętrzu znajdziemy kolorowe oświetlenie, które można dopasować do indywidualnych oczekiwań za pomocą CUPRA Drive Profile. Diody LED umieszczono między innymi w panelach drzwi.

Pod maską Leona CUPRA 290 króluje 2-litrowy silnik TSI z podwójnym wtryskiem paliwa i układem zmiennych faz rozrządu, który dostarcza 195 kW i 265 KM lub 213 kW i 290 KM. W połączeniu z przekładnią DSG (dostępna jako opcja) zapewnia on przyśpieszenie od 0 do 100 km/h w jedynie 5,6 sekundy (5,8 sekundy ze skrzynią manualną). Prędkość maksymalna to 250 km/h, ale CUPRA potrafi znacznie więcej – jej możliwości zostały ograniczone elektronicznie. Z kolei maksymalny moment obrotowy wynosi 350 Nm i jest dostępny w zakresie od 1 700 do 5 800 obr./min.

Silnik TSI z bardzo czułym turbodoładowaniem został wyposażony w zintegrowany z głowicą cylindra kolektor wydechowy, który jest częścią innowacyjnego układu termicznego. Zmodyfikowano również aluminiowe tłoki i łożyska, co pozwoliło na jeszcze mocniejsze ograniczenie tarcia. Deklarowane zużycie paliwa to 6,6 litra, a emisja CO2 została ograniczona do 149 g/km.

od 12 lat
Wideo

Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty