SEAT postanowił wprowadzić innowacyjne rozwiązania online, ułatwiające interakcję z marką. W czerwcu otwarto pierwszy w Polsce Wirtualny Salon marki, łączący funkcje showroomu i miejsca e-spotkań. Na platformie organizowane są prezentacje aktualnych modeli producenta, prowadzone przez konsultantów SEAT-a – zainteresowane osoby mogą dokładnie przyjrzeć się samochodom oraz zadawać pytania na żywo. To właśnie w Wirtualnym Salonie premierowo przedstawiono polskim odbiorcom SEAT-a Atekę 2020.
W trzecim kwartale roku marka uruchomiła z kolei Sales Online – autorską platformę agregującą auta dostępne we wszystkich salonach marki na terenie Polski. Serwis online dostarcza potrzebnych informacji o opcjach finansowania, w tym o specjalnym leasingu konsumenckim, nieoferowanym w salonach stacjonarnych.
Największym zainteresowaniem na polskiej platformie cieszą się modele SEAT Arona i SEAT Leon. To właśnie Aronę wybrał Andrzej Głaczyński – pierwszy klient, który odebrał samochód zamówiony za pośrednictwem Sales Online.
– Przed nami wyzwania, które wymuszą połączenie ścieżek offline i online. Tworzenie przyjaznych technologii z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie klientów SEAT-a stanowi dla nas największy priorytet – tłumaczy Katarzyna Dziomdziora, Digital & Customer Experience Manager SEAT-a. – Rozwiązania digitalowe, eliminujące konieczność kolejnych wizyt w punktach, pozwalają klientom na łatwy kontakt z marką. Ponadto gwarantują otrzymanie szybkiej odpowiedzi dostosowanej do indywidualnych potrzeb.
Zobacz także: Testujemy Fiata 124 Spider
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?