Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Seat Tarraco. Największy SUV w gamie

Mariusz Michalak
Seat TarracoNowy Tarraco znajduje się na szczycie rodziny SUV-ów SEAT-a jako większy brat modeli Ateca i Arona. To krewniak Skody Kodiaq i Volkswagena Tiguana Allspace. Występuje w dwóch wersjach wyposażenia: Style i Xcellence. Model zostanie wprowadzony do sprzedaży na początku 2019 roku.Fot. Seat
Seat TarracoNowy Tarraco znajduje się na szczycie rodziny SUV-ów SEAT-a jako większy brat modeli Ateca i Arona. To krewniak Skody Kodiaq i Volkswagena Tiguana Allspace. Występuje w dwóch wersjach wyposażenia: Style i Xcellence. Model zostanie wprowadzony do sprzedaży na początku 2019 roku.Fot. Seat
Tarraco to trzeci SUV wprowadzony w ramach ofensywy produktowej SEAT-a. Jest zarazem pierwszym modelem, który wprowadza nowy język stylistyczny do świata marki.

Nowy Tarraco znajduje się na szczycie rodziny SUV-ów Seata jako większy brat modeli Ateca i Arona. To krewniak Skody Kodiaq i Volkswagena Tiguana Allspace. Występuje w dwóch wersjach wyposażenia: Style i Xcellence. Model zostanie wprowadzony do sprzedaży na początku 2019 roku.

Pojazd o długości 4735 mm i wysokości 1658 mm został zbudowany na platformie MQB-A. Kierowca może wybrać jeden z dostępnych trybów jazdy lub skorzystać z automatycznego doboru przez system, dostosowujący się do nawierzchni i stylu jazdy kierowcy. 

Seat Tarraco dostępny będzie w ośmiu kolorach: Dark Camouflage, Oryx White, Reflex Silver, Atlantic Blue, Indium Grey, Titanium Beige, Deep Black i Urano Grey. Wyraźnie zaznaczona maskownica nadaje charakteru przedniej części pojazdu, a towarzyszą jej wyraziste, trójkątne reflektory LED, mocno osadzone w sylwetce samochodu. Seat wykorzystuje jako standard w obu wersjach wyposażenia – zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz pojazdu – oświetlenie Full LED. We wnętrzu projektanci wykorzystali poziomą linię na desce rozdzielczej, aby podkreślić szerokość Tarraco.

Tarraco korzysta z 10,25-calowego cyfrowego kokpitu, usprawniającego dostarczanie kierowcy informacji, a także dużego, dotykowego ekranu HMI o szerokości 8", służącego do obsługi łączności. W zakresie systemów infotainment, Tarraco będzie pierwszym SEAT-em wyposażonym w funkcję kontroli gestów (razem z wyposażeniem w 8-calowy system Navigation Plus).

Zobacz także: Fiat 500C w naszym teście

Wszystkie silniki maksymalnie wykorzystują bezpośredni wtrysk, turbodoładowanie i system Start & Stop, oferując moc od 150 KM do 190 KM. Dostępne będą dwa warianty benzynowe. Pierwszy to czterocylindrowy 1,5-litrowy silnik TSI o mocy 150 KM, połączony z sześciobiegową manualną skrzynią biegów z napędem na przednią oś. Drugi z nich to silnik 2.0 o mocy 190 KM sprzężony z siedmiobiegową skrzynią DSG z napędem 4Drive. W ofercie pojawią się również dwa silniki 2.0 TDI o mocy 150 KM lub 190 KM. Wersja 150 KM będzie dostępna z napędem na przednią oś, sześciobiegową skrzynią manualną lub z napędem 4Drive i siedmiobiegową DSG. Wersja o wyższej mocy będzie oferowana wyłącznie w wariancie 4Drive/7-biegowa DSG. W przyszłości pojawią się także inne warianty jednostek napędowych.

Poza systemami Lane Assist i Front Assist samochód wyposażony jest opcjonalnie w system wykrywania martwego pola, wykrywania znaków drogowych, asystenta jazdy w korku, aktywny tempomat, asystenta świateł i Emergency Assist. SUV Tarraco posiada systemy Emergency Call, Pre-crash Assist i Rollover Detection.

Przedsprzedaż SEAT-a Tarraco rozpocznie się już w grudniu 2018 roku.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Droga księżycowa w Gdyni, czyli Marszewska Góra

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty