Po zakończonym sukcesem roku 2012, w którym po zaledwie 8 miesięcznej obecności na rynku model Citigo zajął 3. miejsce w
rankingach sprzedaży, najmniejsza Skoda cieszy się wciąż rosnącą popularnością. W Polsce, w okresie od stycznia do marca 2013 roku, Citigo znalazł aż 1 021 nabywców, co uplasowało go na pierwszym miejscu pod względem sprzedaży w swojej klasie.
Tak doskonały wynik zapewnił modelowi 21,55 proc. udziału w segmencie aut mini na naszym rynku i 29 szt. przewagi nad kolejnym w zestawieniu autem. Swój sukces samochód zawdzięcza połączeniu modnej stylistyki z miejską funkcjonalnością.
Auta segmentu mini w I kwartale 2013 roku:
1. Skoda Citigo - 1021 sztuk,
2. Fiat Panda - 992 sztuki,
3. Chevrolet Spark - 609 sztuk,
4. Volkswagen UP! - 571 sztuk,
5. Hyundai i10 - 429 sztuk,
6. Kia Picanto - 298 sztuk,
7. Toyota Aygo - 168 sztuk,
8. Fiat 500 - 164 sztuki,
9. Suzuki Alto - 96 sztuk,
10. Suzuki Splash - 79 sztuk,
dane: samar.pl
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?