W ostatnich miesiącach coraz większa liczba światowych gwiazd muzyki bierze udział w reklamowaniu nowych samochodów. Po Jennifer Lopez (Fiat 500) i Britney Spears (Volkswagen Beetle), kolejnym muzykiem jest DJ Tiesto, w którego najnowszym wideoklipie "występuje" Skoda Citigo.
"Trojaczki" Volkswagena, czyli VW up!, Seat Mii i Skoda Citigo, powstały z myślą o najmłodszych kierowcach. Wydaje się zatem, że podjęcie współpracy właśnie z DJ'em Tiesto jest właściwą decyzją z marketingowego punktu widzenia. W najnowszym teledysku Holendra pt. "What Can We Do", najmniejsza Skoda odgrywa niewielką rolę jako pojazd, którym podróżuje jedna z bohaterek klipu.
- "Segment mini to całkowicie nowy rynek dla naszej marki. W związku z tym musimy znaleźć nowe sposoby na komunikację z klientami. Dlatego też współpraca z DJ Tiesto stanowi dla nas idealną platformę do przedstawienia swojej oferty młodym kierowcom" - powiedział Jurgen Stackmann, manager marketingu Skody.
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?