Kodiaqa po liftingu poznamy najszybciej po nowym przodzie. Wprowadzono bardziej pionową, sześciokątną osłonę chłodnicy złożoną z podwójnych, pogrubionych żeber. Zdecydowano się również na węższe niż u poprzednika reflektory LED. Auto może zostać wyposażone w reflektory LED Top Matrix - wówczas oba moduły LED, jeden nad drugim, świecą na stałe w trybie jazdy. Tylne lampy w kształcie wyostrzonego C są teraz bardziej smukłe.
Nowy Kodiaq do sprzedaży trafi w wersjach wyposażenia Ambition i Style oraz w wariantach Laurin&Klement czyli L&K, SPORTLINE i RS.
System infotainment Bolero i system nawigacji Amundsen to 8-calowy ekran dotykowy, natomiast wyświetlacz topowego systemu Columbus ma 9,2 cala. Opcjonalnie można zdecydować się na wirtualny kokpit z 10,25-calowym wyświetlaczem i czterema różnymi widokami
Cyfrowe radio DAB jest standardowym wyposażeniem, a stacje radiowe online są dostępne jako opcja. Nowe aplikacje systemów infotainment obejmują wiadomości czy pogodę oraz łączą osobisty kalendarz Google z autem.
W gamie silników największe zmiany dotyczą Kodiaqa RS. Nowa jednostka benzynowa 2.0 TSI/245 KM z rodziny EVO zastąpi stosowaną wcześniej 2.0 TDI.
Podstawową odmianę Skody Kodiaq napędza czterocylindrowy silnik benzynowy 1.5 TSI/150 KM łączony z 6-biegową skrzynią manualną. Opcją jest 7-biegowa przekładnia DSG. Napęd 4x4 i przekładnia DSG to standard dla silnika benzynowego 2.0 TSI/190 KM.
Turbodiesel 2.0 TDI/150 KM ma napęd na przód (4x4 w opcji), ale skrzynia DSG to już standard. Automat i układ 4x4 jest podstawą w 200-konnym dieslu.
Zobacz także: Nissan Qashqai w nowej odsłonie
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?