Po wprowadzeniu na rynek modeli Kodiaq i Karoq, ofensywa Skody w segmencie SUV wchodzi na kolejny poziom. Teraz marka przeniosła swój język stylistyczny do miejskiego SUV-a przeznaczonego na rynek chiński.**
Premierowy pokaz nowego SUV-a Skody będzie stanowił jedno z głównych wydarzeń tegorocznej edycji targów w Pekinie, które rozpoczynają się dniem prasowym 25 kwietnia. W nowym modelu grill i reflektory tworzą jedną, zwartą formę. Wcięcie wyrzeźbione w dolnej partii drzwi rozciąga się ku tylnej osi, wzmagając optyczny efekt szerokich nadkoli. Pas tylni oraz tylne światła mają charakterystyczne, dla aut marki Skoda, kryształowe kształty.
Zobacz także: Jak zadbać o akumulator?
Po pierwszym kwartale 2018 roku, marka może pochwalić się ponad trzydziestoprocentowym udziałem rynkowym w segmencie SUV-ów w Chinach. Skoda odgrywa na tym rynku bardzo ważną rolę, która wraz z pojawieniem się nowego modelu w ofercie powinna tylko wzrosnąć. Do Chin trafia obecnie co czwarty nowy samochód marki. W 2017 roku wynik dostaw wyniósł 325 000 samochodów - to najlepszy wynik od momentu, kiedy marka powróciła na ten rynek w 2007 roku.
Droga księżycowa w Gdyni, czyli Marszewska Góra
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?