Wszystko
o samochodach

Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 37744 opinie. Oceń swoje auto Zamknij

Aktualności / Informacje

Skoda Rapid w promocyjnej cenie 43 860 zł

Data publikacji: Autor: (ip)

Skoda Rapid, Fot: Skoda Na początku listopada Skoda Rapid wejdzie na polski rynek motoryzacyjny. Z okazji debiutu w salonach Skody oferowana będzie w wyjątkowej, promocyjnej cenie 43 860 zł!

Skoda Rapid dostępna będzie w trzech, optymalnie skomponowanych wersjach wyposażenia: Active, Ambition i Elegance. CenaSkoda Rapid, Fot: Skoda podstawowej wersji wyniesie od 47 950 zł. Jednakże z okazji debiutu, w polskich salonach Skody można będzie ją kupić już za 43 860 zł! Na promocyjną cenę składają się okazjonalny upust 2 500 zł wraz z refinansowanym pakietem ubezpieczeń w wysokości 1 590 zł (Allianz Polska lub Ergo Hestia w ofercie Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy). Łącznie to aż 4 090 zł oszczędności dla kierowcy!

Samochód oferowany będzie w pięciu wersjach silnikowych. Gamę jednostek benzynowych otwiera 1.2 MPI/55 kW (75 KM) oraz 1.2 TSI o mocy 63 kW (85 KM) lub 77 kW (105 KM). Najmocniejszy w tym modelu jest turbodoładowany, czterocylindrowy motor 1.4 TSI/90 kW (122 KM) z 7-stopniową skrzynią DSG.

Skoda Rapid dostępna będzie również z wydajnym i oszczędnym silnikiem wysokoprężnym 1.6 TDI CR DPF/77 kW (105 KM).
 

Skoda Rapid, Fot: Skoda

Skoda Rapid, Fot: Skoda

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Zobacz także

Tagi:

Komentarze

  • ondraszek (gość)

    co to jest "optymalnie skomponowane wyposażenie"? Optymalnie to nie powinno być tu 1.2MPI tylko 1.2TSI i 1.4TSI. Tylko przy takim założeniu to cena pewnie i po rabacie koło 50tyś. Do tego klima i robi się cena Golfa z salonu przy obecnym rabacie.

  • Fabia RS (gość)

    Auto zdecydowanie fajne ale tak jak pisze przedmówca jedynie z mocniejszymi silnikami 1,2 TSI 1,4 TSI i jeszcze 1,6 TDI. Lekka konstrukcja na bazie VW Polo idealnie będzie się spisywać z takimi jednostkami. A co do cen to rynek sam je ukształtuje. Pamiętajmy że każdy model debiutuje z tzw. ceną katalogową która z reguły jest zawyżona.

  • 000bryan (gość)

    Dodam do przedmówcy: Zawyżona o co najmniej 22% z tytułu wartości VAT-u. Z klapy bagaźnika czas poczeka czy nie będzie przeciekać jak w bocznych dzwiach Octavii a już na pewno jak zaobserwowałem, ze podczas deszczu że względu na ułożenie i wyprofilowania dolnego progu (również bocznych) ma charakterystyczne długie "dolinki" odpływu wody a to oznacza jedno - szybsze korodowanie. No nie popisali się Czesi i nie nauczyli się wyciągać błędnych wniosków od Skody Favorit w niektórych wersjach. Dla mnie to pięta Achillessa, ale nie mniej ładne i funkcjonalne auto (nie powinno kosztować więcej niż góra 36 tys. PLN - nie do końca dopracowany układ jezdny pod obciążeniem, Dacia Logan ma lepsze prowadzenie)i z nie pasującymi do linii nadwozia z tylnymi lampami.

  • Esteta (gość)

    Wreszcie Skoda poprawiła przód swoich aut, ma jakiś styl, nawiązuje do Octavii II sprzed liftingu, a generalnie schludnością również do Octavii I po liftingu ( od 2003 ) i poprzedniego Superba. Wreszcie z przodu wyeliminowano taki "bułowaty", "starokoreański", bezgustowny styl, który emanuje zwłaszcza z obecnej Octavii. Niestety tył to kompletny kicz, pozbawiony jakiegokolwiek stylu.

  • Społ.EkoRzecznik (gość)

    Tył ma tą sama wadę co wszystkie robione na siłę sedany( kretyńska , szpecąca otoczenie moda bez uzasadnienia praktycznego ) czyli niezbyt dobre dopasowanie kufra do reszty kadłuba . Ma też wadę większości z nich czyli zbyt dużą wysokość tego kufra co razi zwłaszcza w widoku z tyłu. Lampy tylne jakby trosze chciały sę wpasować w tylną ścianę, ale niestety efekt ukośnego urżnięcia klapą bagażnika psuje całość. klapa ta niepotrzebnie wycina też dziurę w zderzaku Wklęsłość miejsca na tablicę dodatkowo dopełnia poczucia chaosu.

  • Skryty Krytyk Stylistyczny (gość)

    Przód ładny bo nieudziwniony. Zwłaszcza dolny wlot w wyjatkowo dobrym guście i nowoczesnie wyglądający. Niestety pokombinowali z obrysem wlotu górnego i niepotrzebnie obniżyli mu dół. W tej wersji kolorystycznej jednolite malowanie łacznie ze zderzakami i spodem bokow nadaje ociężałości optycznej. Ogolnie : raczej nieciekawe, choć niezbyt udziwnione aut z ładnymi elementami przodu. Majwiększym grzechem jest jednak zawłaszczenie nazwy Rapida, która powinna byc przeznaczona dla godnego następcy dawnego Rapida..ale widocznie ambicja im sie kończy

  • niedoszły właściciel rapida (gość)

    mimo wszystko fabia z bagażnikiem w cenie golfa/octavii. Część potencjalnych klientów poczeka na nową dacie czy poprawiła jakość wykonania a cześć kupi coś używanego. A dodatkowo ze względu na brak opcji odliczenia całości vat-u sukcesu nie wróże. Mi przy rocznym przebiegu około 40 - 50 tyś km nie opłaca się kupić tdi tylko lpg, którego w ofecie zabrakło...

  • jozin z bazin (gość)

    te silniki pasują do citigo a nie do takiej kolubryny, poza tym halogeny sa prawie tak duze jak reflektory, a przetłoczenia tylnej klapy to już całkowita porazka.

  • Społ.EkoRzecznik (gość)

    to jakie silniki do czego pasuja zależy czy mamy do czynienia ze zrównowazonym psychicznie obywatelem ktory chce sie spokojnie przemiescić, czy z szybkowścieklym insektem

  • Jato (gość)

    Mówiąc szczerze cena w stosunku do jakości wykończenia i silnika jest nie do przyjęcia. Tym bardziej że VW w polsce wprowadził właśnie program sprzedaży aut rocznych z centrali VW. Są to na razie modele Golf VI, Golf VI Variant i Caddy Life, mają max. 1 roki i przebieg do 9,5 tys km, są bezwypadkowe i mają pełną gwarancję. 100 x bardziej wolałbym takiego Golfa niż słabego Rapida w podobnej cenie

Dodaj komentarz

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły

Motofakty mazowieckie

Skoda Rapid zdjęcia

Skoda Rapid dane techniczne

Wszystkie dane techniczne

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości

Ogłoszenia z gratka.pl

Skoda Rapid Cena