Wszystko
o samochodach

Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 37174 opinie. Oceń swoje auto Zamknij

Aktualności / Informacje

Skoda Rapid z LPG

Data publikacji: Autor: (ip)

Fot: Skoda Skoda wprowadza do swojej oferty dedykowaną instalację LPG dla modelu Rapid. Tym samym jest to już 5 model Skody, do którego klienci mogą zamówić instalację LPG zachowując fabryczną gwarancję producenta.

„Mniej na paliwo więcej dla bliskich!”, to hasło najnowszej kampanii reklamowej marki Skoda. Celem kampanii jest Fot: Skodaprzedstawienie klientom zalet modeli z instalacją LPG, czyli przede wszystkim niskich kosztów eksploatacji. Wydając mniej na paliwo, każdy może przeznaczyć więcej dla swoich bliskich: na prezenty, wspólne podróże i przyjemności. Mniej na paliwo, więcej dla bliskich!

Unikalna, dedykowana instalacja LPG przeznaczona dla modeli Skody to wysoka jakość wykonania, bezkompromisowe bezpieczeństwo, wyjątkowa bezawaryjność i niskie koszty utrzymania. Na stronie internetowej www.skodazlpg.pl można sprawdzić oszczędności, wynikające z montażu instalacji LPG oraz zobaczyć, jak działa zaprojektowany przez firmę Landi Renzo Polska nowy układ sterowania wtryskiem. Jego nowoczesna konstrukcja chroni cały układ przed przegrzaniem i pozwala kierowcy w pełni cieszyć się z jednej strony niskimi kosztami eksploatacji, a z drugiej osiągami i mocą auta.

Fot: SkodaInstalacje LPG firmy Landi Renzo Polska zostały specjalnie zaprojektowane dla następujących modeli Skody Rapid 1.2 MPI, Fabia 1.2 MPI i 1.4 MPI, Citigo 1.0 MPI, Roomster 1.4 MPI oraz Praktik 1.4 MPI. Do odpowiedniego modelu i silnika dobierane są wszystkie elementy składowe instalacji LPG, w tym również długość i kształt instalacji elektrycznej.

Skodę Rapid z LPG możemy kupić już od 47 790 zł.

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Zobacz także

Tagi:

Komentarze

  • Motomaniak (gość)

    Fajna opcja, może kiedyś skorzystam ;) póki co ja mam zamiar osobiście kupić autko paroletnie ale już z LPG sprawdzone...

  • 000bryan (gość)

    Do@Motomaniak-tak z życzliwości,jeśli zamierzasz kupić,to naprawdę ostatni dzwonek"opłacalności"(pisałem o tym)zLPGbo od roku2018KEjuż nałożyła znacznie wyższy podatek jak na instalacjęLPGjak i na sam gazLPG(nie dotyczyCNG).Proponuję byś dokładnie przeanalizował na poważnie chłodno(ja bym dziś w ogóle nie zainteresowałbym jakimkolwiekLPGowskim autem nawet na najbliższe5lat bo będzie sukcesywnie co roku podwyższana akcyza naLPG). eśli masz zamiar mieć auto np.używane tylko na5lat i rocznie przejeżdzał min.26 000km to byłoby na granicy opłacalności,a gdybyś hipotetycznie kupił z salonu najnowszy Dacia ten z combi i dopłacił ok.2000na sprawdzoną już instalacjęLPGto byś znacznie lepiej na tym wyszedł i nie obowiązywałaby dodatkowa opłata"podatku eLPeGowskiego"i służyłby Ci spokojnie12-15lat,oczywiście jeśli nie przeszkadza wygląd,osiągi a liczy się ekonomiczność,funkcjonalność.Nie jestem coś w rodzaju naciągacza i nie jestem dealerem aut.Nastaje powoli złota era eco-benzynówek.Pozdrawiam.

  • gość (gość)

    Skoda i Volkswagen były pierwszymi markami na polskim rynku które na szerszą skalę wprowadziły auta z fabryczną instalacją LPG. Znajomy ma Golfa V BiFuel z instalką montowaną w fabryce VW na taśmie (nie w ASO) i mimo przebiegu 220 tys km silnik chodzi jak nowy i z instalacją też nie ma kłopotu, a serwisuje ją w niezależnym warsztacie LPG

  • 000bryan (gość)

    @gość - nie zawsze grupa VW robiła fabryczną instalację na taśmie produkcyjnej i poza ASO. Pierwsi byli Włosi kolego nie Niemcy, ba! to nie Niemcy pierwsi (nawet nie u siebie) na szeroką skalę stosowali LPG (w obecnym stopniu technologicznym i kształcie konstrukcyjnym) a ...Australijczycy! Niemcy co prawda obecnie i podczas II wojny światowej na większą skalę zastosowali CNG, ale i tu też nie pierwsi tylko ...Amerykanie jeszcze w 1911 roku! Pozdrawiam.

  • gość (gość)

    A które włoskie modele w Polsce były pierwsze jako fabryczne z LPG bo nie kojarzę? Panda owszem była ale z instalacją BRC montowaną już w ASO, daj jakiś przykład proszę (oczywiście interesuje mnie tylko polski rynek i nie sięgam czasów wojny ;-)

  • Motomaniak (gość)

    000bryan mam na oku samochód 13 letni ale w bardzo dobrym stanie i sprawodzny lpg, mój kumpel sprzedaje a sam chce kupić sobie coś nowszego...także i tak dłużej niż 5 lat raczej nim nie pojeżdżę ale dzięki za radę ;) on mi będzie potrzebny na częste wyjazdy po południowej Polsce a w garażu stoi benzyna 1,4 w razie problemów ;) pozdro

  • Saddam (gość)

    Odradzam zakup rapida z LPG 1,2. Koszmarny brak mocy oraz słaba instalacja. LPG Landi Renzo ma skłonność do zubożania mieszanki oraz awaryjne listwy wtryskowe (wytrzymują 20 - 40 tyś km). I skąd pomysł na ten silnik 1,2. Jestem właścicielem octavii 2 - 1,6 - 102 kM i jest absulutne minimum (auto nie jest demonem osiągów mówiąc delikatnie. Czemu nie zrobią takiego rapida z silnikiem 1,8 (8 zaworowy) + LPG. Spalanie byłoby podobne (bo 1,2, żeby rozpędzić trzeba będzie katować) oraz pojawiłby się żadko spotykany element przy fabrycznych instalkach - przyjemność z jazdy (i przy okazji bezpieczeństwo przy wyprzedzaniu)

  • mazdafan (gość)

    Wkurza mnie natrętna reklama SZkody. Zaśmiecają mi skrzynkę, pisałem, aby odwalili się ode mnie - bez rezultatu. Nigdy tego badziewia nie kupię!

  • adam (gość)

    Kolego Saddam mam rapida kupiłem nowego 1.2 mpi + gaz i mówisz wytrzymałość 20 40 tysięcy km ja mam już najechane 34 tyś w ciągu 2 lat i problemów żadnych nie mam więc nie sądzę aby były jakieś problemy a wszystko zależy od tego jak dbasz tak masz

Dodaj komentarz

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły
Advertisement

Motofakty mazowieckie

Skoda Rapid zdjęcia

Skoda Rapid dane techniczne

Wszystkie dane techniczne

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości

Skoda Rapid opinie

Oceń swoje auto

Ogłoszenia z gratka.pl

Skoda Rapid Cena