Skoda wprowadza do swojej oferty dedykowaną instalację LPG dla modelu Rapid. Tym samym jest to już 5 model Skody, do którego klienci mogą zamówić instalację LPG zachowując fabryczną gwarancję producenta.
„Mniej na paliwo więcej dla bliskich!”, to hasło najnowszej kampanii reklamowej marki Skoda. Celem kampanii jest przedstawienie klientom zalet modeli z instalacją LPG, czyli przede wszystkim niskich kosztów eksploatacji. Wydając mniej na paliwo, każdy może przeznaczyć więcej dla swoich bliskich: na prezenty, wspólne podróże i przyjemności. Mniej na paliwo, więcej dla bliskich!
Unikalna, dedykowana instalacja LPG przeznaczona dla modeli Skody to wysoka jakość wykonania, bezkompromisowe bezpieczeństwo, wyjątkowa bezawaryjność i niskie koszty utrzymania. Na stronie internetowej www.skodazlpg.pl można sprawdzić oszczędności, wynikające z montażu instalacji LPG oraz zobaczyć, jak działa zaprojektowany przez firmę Landi Renzo Polska nowy układ sterowania wtryskiem. Jego nowoczesna konstrukcja chroni cały układ przed przegrzaniem i pozwala kierowcy w pełni cieszyć się z jednej strony niskimi kosztami eksploatacji, a z drugiej osiągami i mocą auta.
Instalacje LPG firmy Landi Renzo Polska zostały specjalnie zaprojektowane dla następujących modeli Skody Rapid 1.2 MPI, Fabia 1.2 MPI i 1.4 MPI, Citigo 1.0 MPI, Roomster 1.4 MPI oraz Praktik 1.4 MPI. Do odpowiedniego modelu i silnika dobierane są wszystkie elementy składowe instalacji LPG, w tym również długość i kształt instalacji elektrycznej.
Skodę Rapid z LPG możemy kupić już od 47 790 zł.
Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!
Fajna opcja, może kiedyś skorzystam ;) póki co ja mam zamiar osobiście kupić autko paroletnie ale już z LPG sprawdzone...
000bryan (gość)
Do@Motomaniak-tak z życzliwości,jeśli zamierzasz kupić,to naprawdę ostatni dzwonek"opłacalności"(pisałem o tym)zLPGbo od roku2018KEjuż nałożyła znacznie wyższy podatek jak na instalacjęLPGjak i na sam gazLPG(nie dotyczyCNG).Proponuję byś dokładnie przeanalizował na poważnie chłodno(ja bym dziś w ogóle nie zainteresowałbym jakimkolwiekLPGowskim autem nawet na najbliższe5lat bo będzie sukcesywnie co roku podwyższana akcyza naLPG). eśli masz zamiar mieć auto np.używane tylko na5lat i rocznie przejeżdzał min.26 000km to byłoby na granicy opłacalności,a gdybyś hipotetycznie kupił z salonu najnowszy Dacia ten z combi i dopłacił ok.2000na sprawdzoną już instalacjęLPGto byś znacznie lepiej na tym wyszedł i nie obowiązywałaby dodatkowa opłata"podatku eLPeGowskiego"i służyłby Ci spokojnie12-15lat,oczywiście jeśli nie przeszkadza wygląd,osiągi a liczy się ekonomiczność,funkcjonalność.Nie jestem coś w rodzaju naciągacza i nie jestem dealerem aut.Nastaje powoli złota era eco-benzynówek.Pozdrawiam.
gość (gość)
Skoda i Volkswagen były pierwszymi markami na polskim rynku które na szerszą skalę wprowadziły auta z fabryczną instalacją LPG. Znajomy ma Golfa V BiFuel z instalką montowaną w fabryce VW na taśmie (nie w ASO) i mimo przebiegu 220 tys km silnik chodzi jak nowy i z instalacją też nie ma kłopotu, a serwisuje ją w niezależnym warsztacie LPG
000bryan (gość)
@gość - nie zawsze grupa VW robiła fabryczną instalację na taśmie produkcyjnej i poza ASO.
Pierwsi byli Włosi kolego nie Niemcy, ba! to nie Niemcy pierwsi (nawet nie u siebie) na szeroką skalę stosowali LPG (w obecnym stopniu technologicznym i kształcie konstrukcyjnym) a ...Australijczycy! Niemcy co prawda obecnie i podczas II wojny światowej na większą skalę zastosowali CNG, ale i tu też nie pierwsi tylko ...Amerykanie jeszcze w 1911 roku! Pozdrawiam.
gość (gość)
A które włoskie modele w Polsce były pierwsze jako fabryczne z LPG bo nie kojarzę? Panda owszem była ale z instalacją BRC montowaną już w ASO, daj jakiś przykład proszę (oczywiście interesuje mnie tylko polski rynek i nie sięgam czasów wojny ;-)
Motomaniak (gość)
000bryan
mam na oku samochód 13 letni ale w bardzo dobrym stanie i sprawodzny lpg, mój kumpel sprzedaje a sam chce kupić sobie coś nowszego...także i tak dłużej niż 5 lat raczej nim nie pojeżdżę ale dzięki za radę ;) on mi będzie potrzebny na częste wyjazdy po południowej Polsce a w garażu stoi benzyna 1,4 w razie problemów ;) pozdro
Saddam (gość)
Odradzam zakup rapida z LPG 1,2.
Koszmarny brak mocy oraz słaba instalacja. LPG Landi Renzo ma skłonność do zubożania mieszanki oraz awaryjne listwy wtryskowe (wytrzymują 20 - 40 tyś km). I skąd pomysł na ten silnik 1,2. Jestem właścicielem octavii 2 - 1,6 - 102 kM i jest absulutne minimum (auto nie jest demonem osiągów mówiąc delikatnie. Czemu nie zrobią takiego rapida z silnikiem 1,8 (8 zaworowy) + LPG. Spalanie byłoby podobne (bo 1,2, żeby rozpędzić trzeba będzie katować) oraz pojawiłby się żadko spotykany element przy fabrycznych instalkach - przyjemność z jazdy (i przy okazji bezpieczeństwo przy wyprzedzaniu)
mazdafan (gość)
Wkurza mnie natrętna reklama SZkody. Zaśmiecają mi skrzynkę, pisałem, aby odwalili się ode mnie - bez rezultatu. Nigdy tego badziewia nie kupię!
adam (gość)
Kolego Saddam mam rapida kupiłem nowego 1.2 mpi + gaz i mówisz wytrzymałość 20 40 tysięcy km ja mam już najechane 34 tyś w ciągu 2 lat i problemów żadnych nie mam więc nie sądzę aby były jakieś problemy a wszystko zależy od tego jak dbasz tak masz