Wszystko
o samochodach

Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 36475 opinii. Oceń swoje auto Zamknij

Premiery / Samochody osobowe

Skoda Scala. Jak będzie wyposażona na polskim rynku?

Data publikacji: Autor: Mariusz Michalak

Skoda Scala 

Model będzie można po raz pierwszy zobaczyć na żywo w Polsce w marcu, podczas targów Motor Show w Poznaniu. W Niemczech za najtańsza odmianę Ambition z silnikiem 1.0 TSI o mocy 115 KM zapłacimy 21 450 euro, czyli 92 835 zł.

Fot. Skoda Polski cennik modelu Scala zostanie opublikowany w ostatnim tygodniu lutego. Teraz poznaliśmy szczegóły dotyczące wyposażenia nowości.

Scala to pierwszy model w portfolio marki, który jest zbudowany na platformie MQB-A0. Skoda Scala dostępna będzie w trzech wariantach silnikowych. Klienci będą mogli wybierać spośród dwóch jednostek benzynowych i jednego silnika wysokoprężnego (TDI).

Podstawowa jednostka benzynowa to trzycylindrowe 1.0 TSI, o mocy 95 KM lub 115 KM. Cztery cylindry pojawią się w najmocniejszym silniku benzynowym – 1.5 TSI o mocy 150 KM. Silnik wysokoprężny to natomiast motor 1.6 TDI o mocy 115 KM.

Na liście wyposażenia standardowego bazowej wersji Active znajdą się systemy bezpieczeństwa takie jak: Lane Assist - asystent pasa ruchu, Front Assist - kontrola odstępu z funkcją awaryjnego hamowania a także system umożliwiający połączenie alarmowe i wezwanie pomocy w razie wypadku. Już w wersji podstawowej nie zabraknie także elementów podnoszących komfort użytkowania – jak klimatyzacja manualna, Radio Swing z kolorowym ekranem dotykowym 6,5” oraz dwoma gniazdami USB-C, Bluetooth czy podłokietnik z przodu. Odpowiednie oświetlenie zapewnią natomiast reflektory LED Basic z przodu oraz tylne światła LED Basic.

W wersji Ambition Scalaposiadać będzie w standardzie dodatkowo m.in. 16-calowe obręcze kół ze stopów metali lekkich, reflektory przeciwmgielne z przodu, czujniki parkowania z tyłu, 4 dodatkowe głośniki, skórzaną, wielofunkcyjną kierownicę (z obsługą radia i telefonu) oraz elektrycznie sterowane tylne szyby.

Skoda Scala 

Model będzie można po raz pierwszy zobaczyć na żywo w Polsce w marcu, podczas targów Motor Show w Poznaniu. W Niemczech za najtańsza odmianę Ambition z silnikiem 1.0 TSI o mocy 115 KM zapłacimy 21 450 euro, czyli 92 835 zł.

Fot. Skoda Scala w topowej wersji Style, oprócz wyposażenia standardowego dla wersji Ambition, posiadać będzie także 17-calowe obręcze kół ze stopów metali lekkich, tylne światła Full LED z dynamicznymi kierunkowskazami, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, Kessy - bezkluczykowy system obsługi samochodu, Radio Bolero z ekranem o przekątnej 8” i funkcją SmartLink+ pozwalającą na obsługę aplikacji mobilnych z poziomu systemu Infotainment. Ponadto w topowej wersji wyposażenia o komfort pasażerów zadbają podgrzewane przednie fotele, dwustrefowa klimatyzacja automatyczna Climatronic oraz Sunset (przyciemniane tylne szyby).

Zobacz także: Felgi. Jak o nie zadbać?

Mocnym punktem oferty będą też promocyjne pakiety wyposażenia oferowane dla wersji Ambition oraz Style. Wybierając Pakiet Comfort dla wersji Ambition będzie można wzbogacić auto o Radio Bolero z wyświetlaczem o przekątnej 8” i funkcją SmartLink+, dwustrefową klimatyzację automatyczną Climatronic oraz Sunset. Pakiet Tech dla wersji Ambition zawierać będzie natomiast: Light Assist z czujnikiem deszczu, tempomat, podgrzewane przednie fotele i kamerę cofania.

Na Pakiet Comfort dla wersji Style składać się będą: Light Assist z czujnikiem deszczu, reflektory przednie Full LED, Pakiet Image - efektowna przedłużana szyba pokrywy bagażnika oraz składane lusterka. Pakiet Tech dla wersji Style to dodatkowo tzw. Virtual Cockpit, czyli cyfrowy zestaw wskaźników, Bluetooth Plus umożliwiający połączenie z anteną zewnętrzną oraz bezprzewodowe ładowanie smartfona, skórzana, podgrzewana kierownica oraz Adaptive Cruise Control - aktywny tempomat, który nie tylko utrzymuje stałą prędkość pojazdu, ale także zachowuje odpowiednią odległość od poprzedzających pojazdów.

Model będzie można po raz pierwszy zobaczyć na żywo w Polsce w marcu, podczas targów Motor Show w Poznaniu. W Niemczech za najtańsza odmianę Ambition z silnikiem 1.0 TSI o mocy 115 KM zapłacimy 21 450 euro, czyli 92 835 zł.

Zobacz także: To musisz wiedzieć o akumulatorze

Skoda Scala 

Model będzie można po raz pierwszy zobaczyć na żywo w Polsce w marcu, podczas targów Motor Show w Poznaniu. W Niemczech za najtańsza odmianę Ambition z silnikiem 1.0 TSI o mocy 115 KM zapłacimy 21 450 euro, czyli 92 835 zł.

Fot. Skoda

Skoda Scala

Model będzie można po raz pierwszy zobaczyć na żywo w Polsce w marcu, podczas targów Motor Show w Poznaniu. W Niemczech za najtańsza odmianę Ambition z silnikiem 1.0 TSI o mocy 115 KM zapłacimy 21 450 euro, czyli 92 835 zł.

Fot. Skoda

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Zobacz także

Tagi:

Komentarze

  • TSI a TDI (gość)

    Nie 1.5 TDI 150KM diesel tylko 1.5 TSI 150 benzyna!

  • M (gość)

    100 tyś za taką pierdziawkę, masakra...

  • Grzegorz z Chetyna (gość)

    Aby to sensownie doposażyć i dorównać np Kii Ceed na wypasie trzeba wydać w sumie że 120 tys. Nikt tyle nie da za auto z kurakiem na masce!

  • Adam (gość)

    Nowego focusa ładnego prawdziwy kompakt mam za 85 tysiecy w automacie 180 konny silnik gdzie jakas skoda do piet nie dorasta focusowi ma mniej miejsca i awaryjne nedzne silniczki tsi dziadostwo wole 10000 razy nowego focusa ktory wygladem bije ta skodzine 100000 razy i jakoscia wykonania komfortem jazdy

  • Wit (gość)

    Focus 180konny w automacie za 85k. Ilu letni jest zapomniałeś dodać.

  • Norton Finance (gość)

    Czy jesteś poddany kontroli długu lub administracji? Jesteś na czarnej liście? Czy nie radzisz sobie z miesięcznymi płatnościami? Czy chcesz kupić kredyt na dom, samochód lub firmę, ale jesteś pod nadzorem lub administracją długu? Jeśli odpowiedziałeś TAK na którekolwiek z moich pytań? Prosimy o kontakt poprzez e-mail: nortonfinance2017@gmail.com

  • Love and Rockets (gość)

    Szklanego dachu niet? Jazdy autonomicznej 2 stopnia też nie ma. Wolę nowego Ceeda. Z tyłu ma nowocześniejsze zawieszenie.

  • bollo (gość)

    Jak to skoda niby ładne ale nie do końca

  • Szkoda (gość)

    nie kupujcie skody , poczytajcie sobie w necie jak traktowani są Polscy robotnicy w zakładach skody - masakra

  • Szkoda (gość)

    Żem nie kupił... Porażka, jakie ceny... Te 3 cylindrowe silniki, to jakaś pomyłka.... Ciekaw jestem jak obkroją wyposarzenie tych samochodów na rynek polski

Dodaj komentarz

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły

Motofakty mazowieckie

Skoda Scala zdjęcia

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości

Ogłoszenia z gratka.pl